Ja, hippies die op emmers zitten te trommelen en dat soort nonsens , daar doe je niemand een plezier mee Maar daar krijg je dus Evil karma van..
Uitgespeeld en leuke game. In principe is alles in deel 2 verbeterd. Het verhaal en de cutscenes vond ik wel iets beter in deel 1. Vooral dat stuk waarbij je tussen je vriendin of een groep geleerden moet kiezen. Fijn ook dat met het tweede deel het verhaal eindigt. Toch wel zo prettig met zoveel sequels. Spoiler Sniff Cole, we're gonna miss you! :-(
Hmmm, er komt een PSN release van Infamous 2, met vampieren. Twijfel of ik die met het drukke release schedule zal gaan kopen. VOnd de beide games wel echt super tof. Heb ook mijn CC niet aan mijn PSN gelinkt en wil dat eigenlijk ook niet doen. Kun je voor PSN ook van die cards met credit kopen ?
Hmmm, zal eens rond kijken. Eigenlijk hoop ik gewoon een code via de mail te kunnen krijgen zoals bij MS points mogelijk is ...
Dat kan ook, hier bijvoorbeeld http://gamecard.nu/ onder PSN cards. Aangezien deze een echte Euro waarde vertegenwoordigen is er volgens mij niet zo heel veel rond te shoppen qua aanbiedingen. Daarnaast zijn de codes volgens mij ook gelocked per land (weet ik niet 100% zeker)