[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Paladin, warriors en DKs, geen grap.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dk's ook in overvloed op mijn server, net als Paladins. Warriors zie je een stuk minder, vooral tanks in die klasse. Komt omdat men kennelijk meer het warrior dps en heeft ontdekt op mijn server.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is de Thorium Brotherhood in Searing Gorge dezelfde als die in MF? Moet ik daar ook exalted mee zijn om items te kunnen kopen. Heb nu bijna 150 marks maar dan kan ik tussen 2 questen kiezen? Maakt het iets uit of moet ik ze sowieso allebei doen?

Ik lees trouwens ook in chat dat ze tanks voor RBG's zoeken. Hoe zit dat precies dan?

Laatst bewerkt: 14 aug 2011
  4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Flag Carriers. tanks in pvp-gear zijn vrij lastig af te maken ;)

5. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Blood DKs zijn dan ook de beste FCs imo. :lol:

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Mijn favoriete class is zelf Priest, omdat die zowel een 'gecompliceerde' dps spec als healing spec heeft. Vooral bij Holy healing gebruik je toch al gauw 13 spells met enige regelmaat en dat is naar mijn kennis de meest diverse en ingewikkelde healingspec zoals die nu te vinden is in WoW.

Druid is ook wel een goede keuze. Ik heb zelf nu ook een Druid Bear Tank op 85 en ik vermaak me er wel mee. Daarnaast zijn Druids ook wel de beste healers op dit moment en hebben ze twee verschillende dps specs: Catform (Een van de wat meer ingewikkelde dps specs) en Balance (Wat simpeler, caster dps) Verder vind ik het gewoon lachen om als Bear tank tijdens het levelen een stuk of 5-6 mobs te pullen en dan neer te swipen/thrashen.

Ik heb zelf geprobeerd een Paladin te levelen, en ik heb op level 85 met de char van een vriend van me gespeeld die Paladin was, en ik kan zeggen dat ik me nog nooit zo verveeld heb in een MMO. Mijn advies: Blijf weg van Paladins. Weliswaar zijn ze ontzettend sterk in alles maar naast tank valt er niet zoveel te beleven in de spam heal van Holy en de 1-2-3 van Retribution dps. Daarnaast is levelen ook saai als de pest omdat het neer komt op autoattacken en wachten tot de mob neergaat, tenminste tot dat je Crusader Strike krijgt.

Laatst bewerkt: 14 aug 2011
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel met res gems? Of gewoon pure PvE gear?

Holy valt nog wel mee. Retri is idd de meest mindnumbing spec die er is. Al komt MM Hunter ook aardig in de buurt.

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Lijkt me sterk dat je in een RBG team komt met PvE gear.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als je hun zou vinden in bijvoorbeeld Deepholm, dan mag je idd aannemen dat het dezelfde zijn ja. Ik ga er tenminste van uit dat ze niet een tweelingbroertje hebben. ;)

Btw: Neem 200 van die dust achtige shit mee. Dat is voor het laatste restje rep wat je nodig hebt als je de quests in SG hebt voltooid.

Je rep schiet omhoog, believe me.

Ik kan me verder geen andere Thorium Brotherhood herinneren althans.

Waar zit hun quartermaster eigenlijks??? Die ben ik in Searing Gorge namelijk niet tegen gekomen.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Gisteren BoT gedaan zonder Achievement requirement, na een succesvolle BWD-poging(tot Chimaeron) eerder deze week.

Wij hebben duidelijk gezegd dat het voor de fun gaat, en we zien wel waar het schip strand.

Tot Cho'Gall gekomen; het valt me wel op dat iedereen het iniatief waardeert en we echt snel mensen konden vinden voor een groep.

Veel leuker raiden zonder retarded dps die steeds gogogo schreeuwt. :D

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    PvP gear gewoon. Kan gewoon met strength gems, het gaat om de extra armor/surv/opties die je als prot hebt.
    Ret is echt totaal niet mind-numbing als je het goed wil doen. Het is nog iets teveel RNG, maar het verschil in dps tussen een goede paladin en een normale paladin is groot. Als je saai wil moet je rogue in PvE eens proberen :+

Holy ben ik ook wel over te spreken eigenlijk, en prot is gewoon goed op het moment.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Een echte RL maat van mij is uit de guild gegaan. Was zelfs officer bij de guild waar ik zelf nu nog zit. Hij had als opmerking, Johan heet die, dat de wisseling van GM een faal was en er helemaal niks gebeurde of gedaan werd. Dat noemt zich dan raiding guild. Hij en ik treffen het ook niet met guilds het laatste jaar. |:-

Voor de critici hier de naam van de guild: Equality of vind hem via Menora, mijn main op Runetotem, Alliance.

Kijk en huiver topspelers!!! :+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan bv die epic gun recipe van hun kopen. Moet dus wel iemand zijn die die spullen verkopt.

Ik moetr 150 marks hebben voor die questlijn. Zit nu op 141. Maar er zijn 2 questen. Moet ik dadelijk 1 kiezen of complete ik ze allebei?

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Dude.. enchants? Op je wapen is je Rune of the Fallen Crusader gewoon gratis. Verdere enchants ontbreken ook nog -> Groot verschil in dps.

15. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Vrijdag heb ik Cataclysm eindelijk eens gekocht en van het weekend na 1,5 jaar weer eens gespeeld :).

Toch maar opnieuw begonnen, want ik snapte helemaal niets meer van mijn toenmalige build. Al mijn macro's weg etc.

Ik ben nu een Worgen Hunter. Nooit met een hunter gespeeld, maar wat een heerlijke class voor solo-en.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom stamina op je ringen en geen strenght? Verder moeten je PvP items vervangen worden. Je kunt bv al een 365 ring kopen in Molten Front zodra je daar binnen komt (vendor staat in grot).

Ik heb op mijn Hunter in een paar weken net zo goede (misschien wel betere) gear gevonden. Ben je alleen maar achievements aan het farmen? En heb je de pet store ook leeg gekocht?

Vraagje: als MM Hunter in PvP moet ik 600 HR en 200 spell penetration hebben voor de cap?

Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  17. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    http://huntsmanslodge.com/9204/hunters-and-spell-penetration-for-pvp/

Atleast 100/120 spellpen en dat is volgens mijn ook wel genoeg.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Rune of the Fallen Crusader vergeet ik iedere keer omdat ik bijna nooit meer in de DK startzone kom.

Welke enchants zat je aan te denken trouwens? Ik moet het voorlopig echt hier mee doen aangezien ik niet zoveel dungeons doe. Barweinig zelfs.

Moet trouwens sowieso wachten, mijn account is plots gehacked en ik heb al minstens drie keer opnieuw mijn password veranderd, maar Blizzard houd mijn account nog even vast. :F:

Ik wacht dit wel even af dus.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe vaak wordt je wel niet gehacked?

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nou niet, de laatste keer was namelijk al ruim een jaar geleden.

Misschien zeg ik het wel alsof het vaker gebeurt, maar dat is niet zo.

Ik wacht rustig af tot Blizzard klaar is.

Deel Deze Pagina