[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Statham gaat echt de nieuwe Steven Seagal worden, de verhalen van films waarin hij speelt zijn net zo dun.
     
  2. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar Statham lijkt tenminste niet zo vol van zichzelf als Seagal. Bovendien doet Seagal er nog een schepje bovenop door in elke film hetzelfde personage te spelen.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dit:

     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Iemand nog aanraders van films? Komedie/horror/actie of gewoon een lekkere wegkijk film.
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Totaal niet mee eens, maar goed. Dat kan. :9

    Zombieland toevallig al gezien? Die heeft komedie, horror en actie. Ik had 'm gister gekeken.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Super 8

    Begrijp de lovende recensies niet echt. Vond het niet echt bijzonder en een dertien in een dozijn film. En een plot die we oneindig veel keer al hebben gezien. Op het einde valt het wel een beetje in elkaar maar dan blijven er nog genoeg vragen over en worden sommige gebeurtenissen gewoon genegeerd zonder uitleg. Special effects waren wel goed dat wel, zeker met de trein. Maar voor de rest was het was allemaal een beetje mager.

    6/10
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Enter The Void

    Weer een film van Gaspar Noe (Irreversible).

    Ik hou gewoon van franse films, klaar. Ze hebben een rauwe manier van filmen en deinzen niet terug.

    Goed, heb deze film al een paar maanden liggen en schoof hem iedere keer vooruit, net zoals Irreversible (die ik overigens samen met mijn vriendin heb gekeken, niks op aan te merken gewoon een fantastisch in elkaar gezet film)

    Enfin, ik doe mijn 100'' scherm naar beneden, zet de projector aan, dim de lichten en we gaan er is goed voor zitten.

    BAM! De eerste paar minuten werden we al helemaal gek! 8)8)8)8)8)8) Al het licht spatte naar ons toe en we werden zelfs een beetje onpasselijk. Je moet je voorstellen dat het beeld om de 1/3 van een seconde ververst en alleen in felle, JA FOCKING FELLE KLEUREN op je afkomt. Je krijg zoveel letters te zien dat je het maar moeilijk kan verwerken tezamen met de Death-metal muziek, werd ik een beetje gek hahahahah.

    Na 3 minuten naar het begin te hebben gekeken, voelden we alsof we in een bad-trip waren gekomen en hebben uiteindelijk de film stopgezet. Deze film gaan we maar op de plasma (50'') kijken. Tering :D:D:D:D:D

    Na het afzetten, maar een andere franse film geprobeerd, namelijk:

    Point Blank
    Niks op aan te merken, gewoon een lekkere niet nadenk film.
    6/10
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2011
  8. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    never mind, verkeerde topic
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    :lol: Kan het niet beter verwoorden.
    Mensen met epilepsie.. VERMIJD DEZE FILM!!

    Ga je hem wel binnenkort nog helemaal kijken?
    Zeker ook niet de trip die hij meemaakt in het begin gezien?
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste tijd wel aardig wat films gezien, maar het heeft weinig nut om iets te schrijven over Pirates, the matrix, mission impossible 3 of Die Hard 4 :+

    vanavond The Kids are All right (2010), beetje vrouwenfilm denk wel. Drama over 2 getrouwde dykes die 2 kinderen hebben via dezelfde spermadonor. Kinderen zijn benieuwd wie de donor is en dan komen er 100miljoenmiljard problemen.
    Gewoon niet kijken en aan je moeder geven die film. Al was hij ook weer niet verschrikkelijk slecht ofzo: 6,7 / 10

    [​IMG]
    bleh
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Best even op YT zelf kijken. Krijg je uitleg via annotations.
    Beste vond ik nog die van Usual Suspects, FMJ en Saving Private Ryan. Je ziet Hanks zo kijken kijken van doorgaan? :D
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Haha, Flabber? :p

    Ik wist niet dat die van The Dark Knight improvised was, maar van een behoorlijk aantal wist ik het al. :D
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ook, maar blijft toch apart dat zoveel bekende zinnen etc gewoon geïmproviseerd waren.
    "Here is Johnny", "Warriors come out and play", "Tears in the rain", "I am walking here"
    Vraag je je toch af wat had het met de film gedaan als ze het niet hadden gedaan.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem gisteren ook gezien en ik ben het grotendeels met je eens. Alleen vond ik hem af en toe een tikkie langdradig en bijvoorbeeld die scene in die trein met dat vrouwtje in haar kamer, dat vond ik wel zó slecht, ik kon wel janken.

    7,5/10
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja, dat bedoelde ik een beetje met de oppervlakkigheid. Maar bij andere scenes vond ik het wel tof dat ze ze zo lang duurde. Zie je tegenwoordig bijna nooit meer eigenlijk. :)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    lekkere wegkijkfilms imo

    - Sunshine
    - Chronicles of Riddick
    - Splice
    - Night at the museum (verrassend leuk)
    - Alles is liefde
    - Little Miss Sunshine
    - Sunshine Cleaning
    - Juno
    - The Incredible Hulk

    allemaal films zonder al te veel diepgang maar waar ik allemaal wel van genoten heb (en die zo in me opkwamen :+)

    edit: ah imdb heeft de nodige veranderingen doorgevoerd in zijn lijsten. Prima :)

    is deze lijst voor iedereen zo te bekijken?

    http://www.imdb.com/list/u7oxQpfV2w0/?start=1&view=detail&sort=created:desc&scb=0.9596637738868594
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Allemaal al gezien:+. Begin het idee te krijgen dat alle films vanaf 2008 die noemenswaardig zijn al gezien heb.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond Take Me Home Tonight wel een leuke komedie, keek prima weg.
    Standaard verhaal maar was leuk uitgevoerd en de jaren 80 stijl was wat anders.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik kijk gewoon niet zoveel 'wegkijk'-films

    nummer 1 qua wegkijkfilms is voor mij overigens 'Shawshank Redemption' maar die heb je toch al gezien :+
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja ik vind alles wel goed, dit was gewoon meer om te kijken met m'n vriendin (die is ook niet zo kieskeurig qua films, zolang er maar geen zombies in zitten:+).

    Merk wel dat ik de laatste tijd echt uren loop te zoeken naar films die nog de moeite waard zijn om te kijken en die niet in dit topic voorbij zijn gekomen, komt haast niet voor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina