Zeg dat wel ja, een beetje droog/bruut met zombies matten met je eigen blote handen, awesome! (en ik heb eigenlijk wel neiuwe kinect games nodig)
Trial Game - Fruit Ninja Kinect Bestandsgrootte: 140 MB Awesome. Mijn Kinect heeft weer eens wat te doen. Incl gamerpics en avatar awards Wilt iedereen dit kopen zodat mijn friends leaderboard tenminste wat gevuld is?
Ik ben van plan het te kopen! Vond het al een geweldig spel op de iPod, dus eigenlijk een must-have voor mij.
Dat kan een geniale game worden, en die komt dan niet (voorlopig). Iedereen met kinderen koopt dan toch kinect?
Tijdje geleden de Kinect gekocht voor m'n vriendin. Kinect Adventures & Dance Central erbij gehaald. Ruime tijd niet aangeraakt. Gaat ze net eindelijk Dance Central proberen... 5 minuten later, verkoop maar hoor, vind het niet echt wat. Vrouwen.
Ik heb de demo gespeeld, en het beviel me wel. @Graveheart: Speel je er gewoon niet op of is het niet jullie ding? Ik vind het namelijk wel leuk, vooral Sports & Kinectimals. + Met al die games die eind dt jaar uitkomen, zitten toch wel leuke tussen imo. Edit: Ga dan misschien morgen Ninja Fruit aanschaffen, heb nog wel 800punten volgens mij. Anders doe ik er toh niets mee .
Kinect is denk ik wel het nieuwe ding. Op bartsmit.com zie je ook nu super veel Kinect games die nog uit moeten komen! Hopelijk komen deze snel, want op dit moment is er gewoon te weinig voor Kinect vind ik persoonlijk..
Echt ongelofelijk weer... komt er een keer een titel aan die ook echt gespeeld lijkt te kunnen worden door jonge kinderen, brengen ze 'm niet uit...
Ik denk een combinatie van beiden. M'n 360 heeft de afgelopen 2 maanden ook al bijna niet aangestaan. Ach, ding staat ondertussen met de 2 games op de XBazar en Marktplaats.