[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    gank ?

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Gank = Gankplank ^^.

3. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0

fcourz )))

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hoeveel IP heb je eigenlijk nodig om een complete runepage te vullen? Ben nu 19 en heb 16500IP gespaard om in een keer alle T3 runes te halen. Alles Armor Pen, Magic Pen en Runspeed/Mp5

5. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    heel veel : D

6. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je meer dan 1 champ speelt, ontzettend veel!

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels al wat matches met Skarner gespeeld. Begin hem nu eindelijk wat onder de knie te krijgen. Zelfde geld voor de build. Zit alleen wel aan te denken om movementspeed runes te halen. Ze zijn alleen best wel duur en ik vraag me af of ze de moeite waard zijn. Iemand ervaring?

Zonder runes = 504
    Met runes = 519

Erg handige tool = linkje

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Not sure, maar je kan je gangen naar de river sowieso afsluiten.

Komt vanzelf wel, heeft wat tijd nodig ;)

Ligt eraan wat je leuk vind om te spelen. Warwick vind ik wel leuk om te spelen en is super sterk. Je kan super goed met hem junglen en solo top spelen. Wat voor hero vind je leuk om te spelen?

De prijzen van de runes verschillen. Ik heb ook bv. quintessence voor hp en die zijn iets van 2k per stuk, dan gaat het dus erg snel :9 Maar 16,5k moet wel genoeg zijn.

Btw voor guides is solomid.net een goede site. De featured (in het rood) guides zijn het best, die zijn gemaakt door pro's.

Laatst bewerkt: 14 aug 2011
  9. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0

Ik speel het liefst met dr mundo dus zoiets zou het moeten zijn !

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah ik koop gewoon niks meer en zie wel, heb altijd nog RP voor een evt aanbieding.

Waarom word ik trouwens steeds met lvl 30s gematched die als 1500 wins hebben en vol geruned/talented ? Nogal frustrerend als dat een paar keer achter elkaar gebeurt...

En die guides check ik vollop ofc ;)

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik zie inderdaad dat hij geen page meer heeft in de store, geen idee waarom. Maar dat was dus de digital collectors pack, daar zaten anivia e.d. niet in.
    Haar wall is niet groot genoeg om de hele river te blokkeren, ongeveer 3/4 van de river.

En hij heet Gangplank met een G en geen K, daarom begrepen mensen je niet denk ik 8)

12. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dus een beetje tanky. Dan zou ik voor Warwick, Mordekaiser, Olaf of Jax gaan. Persoonlijk vind ik Warwick heel chill, hij is ook het best van die heros.

Hier een grappig filmpje van Warwick op Dreamhack. Hij is tanky, regent hard vanwege zijn Q, is een goede initiator vanwege zijn supres ulti en dealt goede dmg.

Dat is het enige nadeel van het systeem imo, daar moet je gewoon ff doorheen. Of je moet gewoon pre maden met hoge levels.

Laatst bewerkt: 14 aug 2011
  13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    owh is het de bedoeling dat je punten spaart voor lvl 30?:p
    ik ben nu lvl 12 ofzo en geef steeds me ip uit aan de runes die ik nu kan kopen is dat niet handig dan? anders ben je lijkt me toch in het nadeel als je geen runes hebt.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel een gemis dat je niet kan giften oid. Ik heb Wukong/Caitlyn gekocht die ik uiteindelijk geen van beide meer gebruik. Iemand anders zou er dan beter mee af zijn :/.

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Je kan beter wachten totdat je level 21 bent, dan kan je namelijk Tier 3 runes kopen. Runes maken wel verschil, maar als je echt beter bent dan iemand bij zulke lage levels win je toch wel. Je kan dus beter heros kopen of wachten tot level 21 om Tier 3 runes te kopen.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Net een potje van 3 30s op het andere team en maar een met ons en rest 20- gaar systeem...

17. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Welke 3150 champ is gemiddeld moeilijkheidsniveau en zeer hoge dmg ?

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Olaf, Xin.

19. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net gespeeld met een enemy Olaf en ik had het gevoel dat die bijna geen damage deed ?

20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    owk dan ga ik vanaf nu maar even sparen idd maa ik moet ook nog gangplank kopen want dat is verruit me favoriete char geworden, vanaf dinsdag is ie niet meer free to play dus:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina