[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Catalyst Protector of Doran's Ring. Welke zou ik als eerste item nemen? Doran's Ring lijkt me wel beter vanwege de mana regen enzo, maar Catalyst geeft hoognodige mana voor Anivia..

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ligt wss aan de speler ;)

Kan allebei, maakt niet zo heel veel uit. Ik neem aan dat je Sapphire Crystal bedoeld :9

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nee. Catalyst Protector die je ook nodig hebt voor Rod of Ages. Die geeft ook mana, en die hoef je later dan niet te kopen voor RoA. Net IIG me eerste potje achter de rug. Anivia is echt zwaar mana afhankelijk. Maar god, die wall is awesome. Lekker character. Zou wel dope zijn om met een Nunu of Ashe samen te spelen.

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Je weet dat Catalyst de HP en Mana item is he ;) Wat is je username? Voeg me anders ff toe: SimplyShredded

We gaan zo spelen dus als je snel bent!

Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en met nadruk op mana gedeelte ^^. Misschien geeft die Saphire crystal meer mana (ik weet het niet zo uit mijn hoofd), maar met Cat kan je doorbouwen tot een Rod of Ages, wat ik persoonlijk beter vind.

E: Ik zie net dat de Saphire Crystal wordt gebruikt om de Cat te maken. NVM 8). Ik ga wel voor Doran's Ring en spaar gelijk door tot de Cat. Me username is trouwens MrMajorLazer.

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    :9 Heb je geadd maar je staat offline terwijl je het hebt geaccept, miss ff allebei rebooten.

Nvm je bent gewoon offline :+

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was inderdaad offline :p. Morgen nieuwe champs! Ik hoop op Lee Sin of Tryna.

8. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    tryna ?

volgens mij bedoel je trynD zoals je gank zei terwijl het ganG is :p

Ik hoop op wat 3150 ip champs want moet er één kopen maar weet niet welke8)

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is toch Trynamedere :p?

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    "Tryndamere" vind hem zelf niet lekker spelen, voelt erg goedkoop en early game is ie crap tegen goede tegenstanders, als je in 5v5 geen goede start hebt kom je veel later pas een beetje mee.

Zelf eindelijk een goede build voor Kayle gevonden, en zo allemaal t3 runes, je merkt het verschil direct, vooral die Mp5 en cooldowns zijn _O_

11. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0

_O_

haha sorry hoor maar dit is te grappig voor woorden ^^

12. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Na lang twijfelen toch Xin gekocht en heb samen met men vaste vrienden eens tegen bots gespeeld en ik vind hem ongelooflijk leuk spelen maar weet enkel niet zo goed in welke volgorde ik de abilities best gebruik ? Ik bedoel wanneer ik bv. 1v1 battle aanga moet ik dan bv eerst a en dan e en dan ulti ..

iemand ?

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vaste combo is Audacity Charge > W (AS increase) > Q > auto-attack till you drop. Met ulti is het Charge > R > W > Q.

14. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0

danks ¨¨

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nieuwe rotation is dus Anni, Blitzcrank, Master Noob, Morgana, Rammus, Warwick, Kog'maw, Lux, Caitlyn en Maokai.

Geweldige keuze deze week _O_ wilde die allemaal al graag een keer proberen (behalve Yi dus)

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil alleen Morgana en Blitzcrank proberen. Had liever andere champions.

17. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Vind yi zo een champ voor underskilled players , speelde zonet ff met xin gwn met 2 die ik niet ken 3v3 en op lvl 10 had ik hem al voor hij 2 spells kon gebruiken _O_

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is helemaal drama als Yi door een goede speler gespeeld word en constant word gefeed door noobs van je eigen teams in het begin, dan is hij aan het eind bijna onverslaanbaar 1 vs 1.=(

19. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap het commentaar op champs nooit. Zelfs yi is een best lastige champ om te spelen en hij is echt niet veel beter of lastiger te spelen dan een jax, xin, of trynda. Op de LoL forums lees ik dat elke champ volgens hun wel n00b is of OP.

Daarbij is Yi echt niet zo makkelijk, als je als yi zijnde met je low hp een team tegenkomt dat massaal aan de thornmail gaat ben je al gezien (dan kan je, als het een beetje tegenzit en je een mage treft met anti-magic resist, jezelf meer damage doen met je 2.0 AS aanvallen dan je tegenstdander), daarbij is yi veel kwetsbaarder als andere adps champs, een yi kan zich niet mengen in een teamfight zonder dood te gaan dus kan hij enkel backdooren, dit in tegenstelling tot een jax en tryn die naast backdooren ook in een teamfight kunnen meedoen.

Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand tips qua o.a. build voor Anivia? Ik heb twee guides gebruikt om te kijken hoe of wat, maar de build werkt niet lekker IMO. Of althans, ik heb het gevoel dat ik niet alles uit Anivia ermee kan halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina