[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Oh damnit, ik kan echt niet wachten om te lopen klooien met die character creator... facepaint!! \o/

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben benieuwd of de beest rassen ook een ander loopje zullen hebben, zou het raar vinden als ze gewoon als mensen lopen.

3. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is er iets bekend over vampier zijn/worden in Skyrim?

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je de mogelijkheid hebt om een vampier of een weerwolf te worden, maar heb er nog niets over gehoord.

5. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, straks krijg je Fable II verschijnselen, waar je, meen ik, een paar secondes hoefde te wachten om vervolgens weer een compleet gevulde magie en health-balk te hebben.

Ik krijg hier echt Cartman-ideeën, misschien is jezelf invriezen nog niet eens zo'n slecht idee... 11-11-11, ook een geniale datum om dat spel uit te brengen, staat in ieder geval keihard genoteerd.

6. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Invriezen xd : komen dure maanden aan ... FIFA 12 . Bf 3. uncharted 3 . Cod Mw3. SKYRIM . Saints row. Waar k t meeste naar uitkijk is 100%SKYRIM

7. Achievement

Achievement Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er bruut uit,
    Ik heb van Oblivion een klein stukje gespeeld.
    Todat ik uit het riool kwam, ik wist niet waar ik heen moest.
    En waar ik kon questen.

Ik vond de spells die ik toen had een beetje droog.
    Op het filmpje hier boven, E3 2011 HighLights Skyrim
    Hebben ze spells gebruikt die zijn er super vet uit ;-D

Ik ben van plan deze game op te halen,

8. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Verwacht dan wel weer hetzelfde liedje bij Skyrim. Je weet niet waar je heen moet omdat je overal heen zal kunnen. Dat is de pracht van een free-roam spel.

9. Achievement

Achievement Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mischien moet ik daar eens na kijken.
    Op het moment dat ik het uitprobeerde was ik druk met Bioshock.
    Zaten in het zelfde doosje toen ik Oblivion kocht.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad echt geweldig. Ik zal nu voor het eerste flinke tijd doorbrengen met het kiezen en maken van een character, in Oblivion boeide me dit weinig maar de rassen zijn zo bad-ass gemaakt in Skyrim nu, gaat nog moeilijk kiezen worden. En daarna gewoon exploren, gewoon dingen uitproberen zoals third person gebruiken en de camera om de character heendraaien, genieten van de omgevingen en sfeer, shit...kan echt niet wachten.

Een goeie vriend van me beloofde me afgelopen weekend (toen was ik jarig en al m'n vrienden waren er) dat hij Skyrim voor me ging kopen, nu hoop ik alleen wel dat hij hem op release haalt voor me, want ik wil echt niets langer dan 11-11-11 wachten hoor, hahaha. Wel geniaal van hem dat ie dat gaat doen..dacht eerst dat hij een geintje maakte.

11. Achievement

Achievement Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk in, De rassen in oblivion vond ik ook een beetje saai.
    Ik koos direct voor de Human =[

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    De rassen zijn hetzelfde in Skyrim. :9 Maar ze zien er hier grafisch echt veel beter uit, en je zal wel meer mogelijkheden hebben met het creëren van je character.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, het zal echt moeilijk kiezen worden tussen een Argonian,Khajit of Dunmer. Prachtig om het verschil van Morrowind naar Oblivion en uiteindelijk Skyrim te zien. Deze week is de GC, ongetwijfeld zal er wel wat van Skyrim onthuld worden, ik ga proberen het te negeren..maar weet nu al dat ik zal falen, wil het te graag zien.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Op Facebook stond ook zo'n foto van hoe de rassen er in Morrowind, Oblivion en Skyrim uit zien. Allemaal op een foto, best wel tof.

Hoop trouwens wel dat de stemmen uit Oblivion ook weer een rol in Skyrim hebben. Allemaal trouwens.

Nieuwe stemmen altijd welkom, maar de oude mogen van mij ook wel een paar grote rollen hebben. :thumbs:

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is er al een shot van de Altmer dan? Die zou jij toch wel willen weten.

16. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ik hoop dat je nu een baard kan maken. Dat was in Oblivion zo belachelijk gay, je kon dan alleen een donkere kaakhuidskleur geven ouzo 8)

17. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.384
    En ik hoop ook wat meer afwisseling van stemmen in de verschillende rassen. Niet 1 man en 1 vrouw stem per ras, maar wat meer variatie.

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je hebt die foto van die Dumner toch gezien? Daar ziet 't er echt prachtig uit!

En Yewern, er zijn in Skyrim veeeel meer voice actors, dus dat is waarschijnlijk ook flink verbeterd. :thumbs:

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het was in Oblivion echt erg hoevaak je dezelfde stem hoorde, in Fallout 3 was dit al veel minder erg en ik verwacht nog minder met Skyrim.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Senor Chang is ook een Dark Elf!

[yt]5QRP9EzaL_I[/yt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina