[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203

Lol :+

Ik hou dit topic totaal niet in de gaten btw dus excuses als 'ie al gepost is. :9

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als ik dat plaatje zie kan ik begrijpen dat AVHAHALALASTPAK Bosmer gay vindt:+.

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Excuses aanvaard :)

Als je zo de vooruitgang in een paar jaar onder elkaar ziet en die lijn doortrekt naar de toekomst, verschijnt er bij jullie dan ook een glimlach?

Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Neuh, meer een logisch LED gloeilampje dat aan het shinen is..

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Van vrijwel alles komt er bij mij een glimlach op het gezicht, afgezien van wat kleine zorgen over bepaalde features dan. Maar de verbeteringen en verschillen van de characters zijn geweldig. Alleen mist de pic op deze pagina de Argonian.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    By Azura, by Azura, by Azura, it's the grand champion! Daarnaast moet ik ook steeds denken een deze Fargoth die z'n ring kwijt is.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    NOOO! LEAVE FARGOTH ALONE!

Haha, ja ik schrok toch wel even toen ik die gast als eerst zag. :+ Echt het lelijke eendje van Morrowind.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hij was toch ook die dude die 's nachts ging ronddwalen en z'n shit ging verstoppen in z'n geheime stash? Arme Fargoth, ik jat altijd al z'n spullen. :+

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, moet ie maar niet z'n geld in een boomstronk bewaren.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vind de koppen van Morrowind veel sprekender dan de aardappelen van Oblivion :)

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Als ik dat zo onder elkaar zie snap ik gewoon nog steeds niet wat er in hun hoofd om ging om de Dunmer zo gay te maken in Oblivion, terwijl ze in Morrowind juist bazen waren. :+

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk zit er weer een adoring fan in Skyrim, zelf ben ik hem niet tegengekomen in Oblivion want ik heb de arena nog niet af, maar zag hem wel in videos, hilarisch. Fallout 3 had ook zo'n ventje die bleef maar lullen tegen je.

13. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Oblivion heeft ook een fan XD

14. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heeft hij het ook over :p

15. Seh

Seh Guest

Viel mij ook al op, het design van Morrowind qua gezichten was eigenlijk stukken beter in vergelijking met Oblivion. :eek:

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bugs, Bugs, nice and tasty bugs. Geweldige characters. En natuurlijk The Adoring Fan.

Er is een filmpje van hem waar hij een butkick van een arrow krijgt en vele meters omlaag vliegt van Divers Rock af ofzo, in Oblivion.

Heerlijk. :+

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Ik heb die Adoring Fan meteen ergens in een donker steegje achter gelaten. Wat een vervelende gast was dat. :+

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hebben jullie veel last gehad van vastlopers en andere gekke bugs in Oblivion? Voor zover ik mij kan herinneren heb ik er weinig last van gehad maar gisteren ineens 2 vastlopers achter elkaar. En elke keer op hetzelfde moment, ik moest gestolen goederen verkopen aan Orrin, dus ik jatte gewoon zijn shop leeg en zodra ik die items verkocht...boem vastloper! Fallout 3 had iets meer last van bugs, en New Vegas was een werkelijke ramp voor mij. Hoop echt dat het met Skyrim zal meevallen.

Draait Skyrim nou op een gloednieuwe engine of op dezelfde engine als Fallout 3, maar sterk verbeterd?

Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heel veel last gehad in het verleden en zelfs bijna een keer een disc naar de klote. Alle updates installeren is een must en de game op je HDD zeker ook. Scheelt een hoop tijd en ellende.

Maar als je gewoon flink wil duplicaten moet je natuurlijk geen updates installeren. :+

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo te zien zal er 'gore' in Skyrim zitten. Dit zag ik zonet op de Bethesda forum, en deze lui hebben hun info wel correct.

Luke Skyrimmer, on 16 August 2011 - 05:16 PM, said:
    There is a "limb-splitter" perk in the two-handed skill.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina