[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Anders, tuurlijk, maar het is ook zo dat je voor de prijs van 1 3DS game ongeveer 35 iPad games kan binnenslepen. 8)

Toen ik door omstandigheden een iPad in m'n schoot geworpen kreeg, heb ik m'n 3DS niet meer aangeraakt.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Zowel bij de GBA als NDS kan je voor 1x 20 euro uit geven alle games spelen...
    Overigens speel ik liever 1 echte game dan 35 halve minigames. Voor het geld dat je betaald voor een x360 game kan je nóg meer iPad games binnenslepen.... en dan ga ik toch echt voor een x360 game.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En die 35 iPad games hebben dan nog steeds minder content dan 1 3DS game. ;)
    En de iPad zelf is ook nog eens 3 keer zo duur.

Ach, uiteindelijk is het een kwestie van smaak, maar ik speel veel liever een 'echte' game dan die shovelware op de iPad.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er zijn maar heel weinig echte games op de mobiles.

Meeste zijn niet meer dan veredelde minigames en de weinige echte games die er zijn zijn allemaal ports die van 'echte' consoles af komen.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    En daarnaast spelen ze ook nog eens matig. Ik heb Secret Of Mana op de iPhone, maar het speelt gewoon niet lekker.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad. Ik heb SoM ook en nog een aantal Final Fantasy's en nog wat andere 'echte' games maar het is gewoon niet te spelen.

Heel zelden betrap ik me er op dat ik me echt even vermaak met een mobile game. De laatste was sword & sorcery. Maar dat kwam meer door het geweldige design dan door de gameplay

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717

Zo lang het maar een nieuwe is en niet weer een 3D remake. MGS3 zal waarschijnlijk ook voor geen meter verkopen, omdat de HD versie al eerder op de consoles verschijnt.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mja,

Over MGS3 heb je wel gelijk. Ik laat hem om die reden ook liggen.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit gaat dus toch door? Daar trek ik echt een grens. Mijn zoon is gek op zijn DS en wil ook een 3DS en koopt praktisch al zijn spellen zelf (13 jaar en heeft zo'n 15 games). Hij heeft een R4 maar dat is serieus alleen om een game te proberen of als een game in Nederland slecht/niet te verkrijgen is. Maar als ze spellen daadwerkelijk zo erg gaan toetakelen kunnen ze echt de rambam krijgen. Hij heeft ook een paar vrienden met een ds en natuurlijk wisselen ze spellen uit. Sterker nog ik heb ook de overige kids zover gekregen om hun spellen deels te kopen (mijn zoon zijn verzameling werkte aanstekelijk).

Een game met een dergelijke 'feature' komt er hier iig niet in.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Als ze dit gaan doen, dan maken ze de handheld markt zelf kapot. Dan ga zelfs ik over op R4 kaartjes, want ik ga geen € 40,00 betalen voor een game waarin ik niet eens zelf kan bepalen of ik overnieuw wil beginnen.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het is een nieuwsbericht van 27 juni ;).

Het is gewoon door gegaan, maar bv. Gamestop verkoopt de game nog 2de-hands en Game Mania hier ook. Het excuus van Capcom is dat je zo de mogelijkheid krijgt om high scores van de vorige eigenaren te breken. Opzich geen slecht excuus aangezien het hier gaat om een pure arcade game, maar tegenwoordig bestaat er zoiets als online leaderboards (al gaat Nintendo en online nu niet bepaald goed samen). Er zijn nog geen tekenen dat die andere volwaardige RE game voor de 3DS een soort gelijk systeem krijgt en het zou me persoonlijk verbazen moesten ze dat daadwerkelijk gaan doen.

Ik hoop wel op een remake! Hoef ik geen 3DS te gaan kopen (het is nu al zo moeilijk om er aan te weerstaan) :+.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zone of the Enders 1 & 2 komen ook al uit met een HD collectie.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nu hebben ze in Japan wel al meer games om te spelen op dat ding, maar toch. :+

En nieuwe beelden van Resident Evil: Revelations. _O_

[yt]QB_hcpzDq5M[/yt]

[yt]7OrrDofGOiY[/yt]

[yt]QLjk75onEug[/yt]

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Even gelezen... Ik vraag me echt oprecht af wat 4.132 mensen bezielt om hem een week voor een dikke prijsverlaging te kopen. Overal, in elke winkel zag je voor die tijd al reclame van de prijsverlaging.

Ik hoop echt dat de 3DS ook hier een boost gaat krijgen.

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dan kunnen we weer wat streepasshits krijgen toch?\o/

Maar ik hoop dat er weer een leuk spel uitkomt. Want Zelda ben ik weer ff zat (nog steeds niet uitgespeeld), en DOA en Pilotwings eigenlijk ook al weer een tijdje. Eigenlijk is het wel erg, het gamesaanbod. Zit niets vernieuwends bij...

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Allemaal Cave Story 3D kopen in september :cool:

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het is dramatisch, het gamesaanbod. Ik heb Zelda ook nog niet uit (ben al bij het einde) maar ik stel het steeds uit. Want als ik hem eenmaal uit heb, dan speel ik hem nooit meer en ik heb geen vervangende games. Pilotwings en RE Mercenaries zijn grappig maar ben ik ook vaak na 20 minuten weer zat. Alleen Zelda OoT kan ik lang spelen.

@Modder;

Zeker, die ga ik halen. Lijkt me vet.

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Is het zeker dat die in september komt? In amerika was deze uitgesteld toch?
    Verder is het natuurlijk ook weer een remake. Alleen heb ik de game nog nooit gespeeld, dus misschien ga ik 'm wel halen.

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hij zou eerst in augustus komen volgens mij. Ik heb hem ook nog nooit gespeeld daarom ga ik hem denk ik wel halen.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het enige waar ik een beetje over twijfel bij Cave Story is de lengte van de game. Maar ik geloof dat hij niet eens full-price is, dus dat scheelt ook wel weer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina