Ik wou deze halen tijdens Kerst ivm geld, maar het wordt me wel moeilijk gemaakt. Het ziet er zo dope uit . Volgens mij halen de meeste mensen hier het voor de PS3, of vergis ik me nu?
Dat hangt nog een beetje af van de co-op opties die er in komen. Als het net zo anoniem blijft als in Demon's souls haal ik m denk ik voor PS3. Als met echte friends spelen toegevoegde waarde krijgt in dit deel haal ik m voor de 360
Waarschijnlijk 'lonely me' dus. Jammer dat er nog steeds niet bekend is over de co-op terwijl het spel er al bijna is.
Er stond dat als je pre-ordered, dat je het voor dezelfde prijs als de normale editie zal krijgen. Al betwijfel ik of webshops de prijs ervan gaan verheugen. Dit is niet bepaald een high-profile game, en met Demon Souls was de prijs van de LE ook hetzelfde als de normale.
verhOgen? ik zie de LE wel zitten, goedkoopste waar ik hem kan vinden http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dark souls limited edition_PS3.html
Wat niets uitmaakt als de er geen gebruik gemaakt wordt van friendslists toch? Of ik nu de PS3 versie speel of 360, waarschijnlijk zal ik toch hier posten.
Klopt. Al kan co-op in DS ook leuk zijn met een vriend. Althans, het idee dat je samen speelt met een vriend is ook leuk.
Demon's Souls? Kon je toch geen friends uit je lijst mee uitnodigen toch? Tis alweer een tijdje geleden dat ik die heb gespeeld, maar was het online gedeelte niet volledige random?
Ah zo, ach misschien ga ik wel voor de 360. Dan moet ik wel weer mijn online abonnement activeren. Op de PS3 is dat gratis. Heb jij toch ook als je DS hebt gespeeld?