[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op solomid ?

Wat is xin toch een zalige champ en wat een damage ! :)

Maar in het begin koop ik altijd doran blade , maar mijn vaste teammates zeggen mij dat ik beter doran's shield zou nemen ?

Wat is nu eigenlijk de beste keus ?

Stijn

2. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je wilt meer damage doen [dorans blade]
    meer defense [dorans shield]

xin doet zoiezo veel damage vanzichzelf, dus doran shield is een betere optie.
    + je krijgt hp regen :)

3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Meh, ik ben nooit zo'n fan van Doran items, voornamelijk omdat ze je core build een beetje vertragen. Ik ga vaak meteen voor een item dat 'k nodig heb voor m'n core (Regrowth Pendant, Boots, Sapphire Crystal) plus potions. Maar als je echt wilt, tja, kwestie van voorkeur. Blade is iets offensiever en een Shield wat defensiever. Maar gezien Xin al een passive lifesteal heeft kun je net zo goed voor een Shield gaan vanwege de armor/hp/regen.

4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien je zegt dat ik HP regen krijg , ga ik shield nemen want xin doet idd al veel damage ^^

ik neem nu die boots voor att speed , welke zou ik best nemen of is dit goed ?

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij nam ik meestal ''Mercury Threads'' ivm stuns en dergelijke waar je waarschijnlijk veel mee te maken zal krijgen als Xin.

E: Thoughts on Garen?

7. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Garen is m'n main, ik speel 'm altijd tanky.

Begin met Boots + potions. En m'n core is Boots of Swiftness (+3 boots) + Randuin's Omen + Force of Nature. Daarna is 't afhankelijk van je tegenstanders om meer Armor of juist meer Magic Res. te halen. Als je een lekkere game hebt kun je ook voor wat damage gaan (Brutalizer is ideaal) of wat health (in de vorm van een Phage > Frozen Mallet bijvoorbeeld).

Summ. spells kies is vaak voor Ghost en Ignite, maar soms wil ik ook wel een Exhaust pakken (ligt er vaak aan wat de rest van m'n team pakt). Masteries op 0/21/9. Qua runes volle bak tank (rood = magic res.; geel = dodge; blauw = magic res.; quints = flat health).

Met lanen, gewoon voorzichtig spelen, beetje brushen, beetje lasthitten, beetje kloten, beetje damage vangen (want z'n health regen is zo gruwelijk). Qua abilities zoiezo eerst Judgement volpompen, maar op level 2 en 3 wel een puntje in Decisive Strike en een Courage stoppen natuurlijk. Mja, verder kan ik nog wel heel diep op de gameplay ingaan, maar 't is wellicht leuker om daar zelf een beetje achter te komen ;).

Was m'n eerste champion die ik kocht, en nog steeds m'n main. Easy to play, hard to master :).

Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk nu naar een Anivia build. De maker heeft bij masteries ipv 5% extra mana gekozen voor 5% extra XP. Zouden jullie hetzelfde doen?

9. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Neen ik zou voor 5% mana gaan want Anivia is zwaar afhankelijk van mana , dus alle mana is welkom !

10. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoeld iedereen nu met core build enz ..... ?

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik betwijfel of die 5% een groot verschil zal maken. Daarnaast heb je nog altijd de golem's buff. Indien je die hebt, is Anivia echt een baas.

Core items zijn, zover ik weet, de items die je zowieso moet hebben. Nadat je die items hebt, kan je spelen met de volgende items die je gaat kopen. Oftewel, gewoon je basis.

12. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0

Daarom speel ik altijd met mijn vaste maten die ik ook in real life ken ,praten we terwijl in skype dan moet je geen tijd verspillen aan die ***chat ! : p

13. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0

Wanneer je dan ook nog eens 5% mana erbij hebt ben je nog machtiger zoals je zelf zei !

Ik zou voor 5% mana gaan !

14. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Goede build voor Xin ?

Dagger<berserker greaves< B.F sword< The Black Cleaver<Zeal<Phantom Dancer<Zeal<Sheen<Phage<Trinity force<B.F Sword< The Bloodthirster<Infinity Edge

exhaust en flash

masteries 13-0-0 (heb nog geen meer)
    runes Heb ik nog niet gekocht (koop ik wel tier 3 op lvl20)

Is dit een beetje goed ?

Btw: Is er iemand die LoLreplay gebruikt ? zoja hoe kan ik die opgeslagen spellen bv. hier posten ?

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Is wel oke. Je kan ook Warmogs + atma's gaan, is ook nice.

16. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    En waar zou je die dan tussenzetten ergens ?

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Blitzcrank is echt nice. De rocket grab is baas.

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Warmogs is een verschrikkelijke poep item. Frozen Mallet all the way.

19. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Step 1: Pick Jungle Trynd
    Step 2: Set masteries
    Step 3: Zie dat iemand ww pakt in de laatste 3 seconden
    Step 4: Fuck, solo top geforced
    Step 5: Ga 2x dood terwijl fids op bot al op 6 kills zit (enemy)
    Step 6: Call Trynd the feeder

20. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik gebruik LOLreplay, het zijn geen ''film'' bestandjes die hij saved. dus je zou een ander record programma ( oa FRAPS ) gebruiken om je replay te recorden zeg maar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina