Garen is m'n main, ik speel 'm altijd tanky.
Begin met Boots + potions. En m'n core is Boots of Swiftness (+3 boots) + Randuin's Omen + Force of Nature. Daarna is 't afhankelijk van je tegenstanders om meer Armor of juist meer Magic Res. te halen. Als je een lekkere game hebt kun je ook voor wat damage gaan (Brutalizer is ideaal) of wat health (in de vorm van een Phage > Frozen Mallet bijvoorbeeld).
Summ. spells kies is vaak voor Ghost en Ignite, maar soms wil ik ook wel een Exhaust pakken (ligt er vaak aan wat de rest van m'n team pakt). Masteries op 0/21/9. Qua runes volle bak tank (rood = magic res.; geel = dodge; blauw = magic res.; quints = flat health).
Met lanen, gewoon voorzichtig spelen, beetje brushen, beetje lasthitten, beetje kloten, beetje damage vangen (want z'n health regen is zo gruwelijk). Qua abilities zoiezo eerst Judgement volpompen, maar op level 2 en 3 wel een puntje in Decisive Strike en een Courage stoppen natuurlijk. Mja, verder kan ik nog wel heel diep op de gameplay ingaan, maar 't is wellicht leuker om daar zelf een beetje achter te komen .
Was m'n eerste champion die ik kocht, en nog steeds m'n main. Easy to play, hard to master .
Laatst bewerkt: 16 aug 2011