Ja, het is gelukt. Ik moet het spel in een andere map plaatsen aangezien je bij program files op vista niet kan patchen ofzo! Ik ben nu level 7 volgens mij, vind het leuk om te spelen. Alleen natuurlijk geen vrienden die het spelen voor co-op. Maar als je dit speelt kan je niet op xbox live op de xbox ofniet. Want inloggen lukt niet meer op de xbox -_-
Ben nu het spel aan 't installeren. Ik ben benieuwd. Edit; De game speelt bij mij heel erg traag. Zal denk ik aan mijn laptop liggen.
Ik kan de open beta niet spelen. Bij marketplace van games for windows staat bij mij, javascript is vereist voor aanmelding. Ik heb via java.nl de laatste versie java gedownload. Maar het werkt nog steeds niet. Iemand suggesties?
Volgens mij heb je nog steeds een code nodig en was de beta alleen een heel weekend gratis. Dat is nu alleen voorbij. Weet het niet helemaal zeker.
Ik heb zelf al een code, leuk spel hoor hier kan je codes halen (ik weet niet of het nu nog steeds kan) http://www.curse.com/keys/age-of-empires-online/default.aspx
Thank you for your interest in the Age of Empires Online BETA! Unfortunately, the open enrollment event has now concluded. If you were unable to sign up for the BETA during this event, please join us when Age of Empires Online is released later this year. And don’t forget, you can always check out our forums, screenshots, and video blogs at www.ageofempiresonline.com. http://www.gamesforwindows.com/en-US/ageofempiresonlinebeta/
Dit spel is echt leuk om te spelen ben best verslaafd Kan je eigenlijk ook ooit als egyptenaar spelen of die andere empire? Die nog niet bekend is? Of komt dat niet in de beta voor
Je moet hem wel ff als admin runnen anders doet hij het niet. Game is trouwens vorige week vrijdag gereset.
Ok wist niet dat de beta tot dan zou lopen. Wist wel dat de game dan zou komen. Wel zouden ze de beta wat vaker resetten om zo dingen te testen. Ingame liggen al die gasten te whinen....het is een beta, maar dat vergeten mensen vaak.
Game is uit ondertussen, iemand al gespeeld? En komt ie op je xbox live gamercard net zoals sommige andere pc games?