[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat deze wel goed te kijken zijn:

    - The Truman Show (1998 )
    - The Game (1997)
    - Good Will Hunting (1997)
    - Rain Man (1988 )
    - Stand by Me (1986)
    - Entrapment (1999)
    - Road to Perdition (2002)
    - Catch Me If You Can (2002)
    - Gangs of New York (2002)
    - Paparazzi (2004)
    - Cellular (2004)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Castaway on the moon, Survive Style 5+, The Symbol om wat alternatievere Aziatische films te noemen

    check anders mijn lijst eens en sorteer op mijn rating. Zit vast wel iets tussen

    ;)

    http://www.imdb.com/list/u7oxQpfV2w...sort=your_ratings:desc&scb=0.6850693305023015
     
  3. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick-Ass
    Kunnen meepikken voor 5€ & had hem nog niet gezien. Terwijl velen zeggen dat hij echt wel leuk is. En dat is hij ook. Het verhaal is gewoon briljant!
    Die suits die ze dragen zijn er ook zwaar over :+. Cage als die nepbatman :D, LOL.
    + Hitgirl is awesome.
    9/10
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    9 / 10 lijkt me wat overdreven, maar het is idd een vette film. :+
     
  5. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, misschien wel.
    8 had misschien beter op z'n plaats geweest ;).

    Edit:
    Net V for Vendetta gezien.
    Deze is echt zo vet! V is zo'n inspirerende man, dat je zou wensen dat er echt zulke mensen bestaan in zo'n tijden. Die speech die hij geeft op de tv, ik kreeg er gewoon kippenvel van 8).
    Echt de moeite waard!!
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Limitless

    [yt]THE_hhk1Gzc[/yt]

    Toffe film en eindelijk weer een nieuwe die goed vermaak aflevert. Leuk idee en strak uitgewerkt vind ik. 105 min mee vermaakt. 8.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ziet er gaaf uit! :thumbs: Die ga ik ook kijken.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je gaat toch niet zeggen dat je voor het eerst over deze film hoort? :p
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    My thoughts exactly 8).
     
  10. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen weekend Star Wars (IV-V-VI) gekeken. Films komen uit 1977-1983 maar ik had echt nooit voor mogelijk gehouden dat ze zo vet zouden zijn. Die films waren hun tijd ver vooruit, heb gewoon zitten genieten. IV vond ik toch wel de leukste, maar V en VI waren ook gewoon leuk. :)
    Binnenkort ook maar eens I-II-III kijken, of zijn deze niet de moeite waard? Zag dat ze uit 1999-2005 kwamen en dat er allemaal 'bekende' mensen in spelen.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Once Upon a Time in America, versie van 3 uur en 49 minuten kijken of zoeken naar die van 4 uur en 30 minuten? Hell, 3 uur en 50 minuten is al fucking veel. :+
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Persoonlijk vind ik die nieuwe films, die wat dus de eerste drie delen zijn maar niks, de simpele reden dat het meer gaat om de special effects dan de personages, hoewel deel 3 best aardig is maar ik wil je niet gaan spoilen als je ze niet hebt gezien. Maar er mankeert vanalles aan deze 99 tot 2005 films, maar als je gaat voor al die mooie effecten, dan zul je ze misschien wel tof vinden.:b:
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    De titel klinkt me wel bekend, maar de film zelf helemaal niet.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    4 uur en 30 minuten versie. Zeker weten. De originele niet-uitgebrachte versie was zelfs bijna 7 uur lang. :+
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ze zijn kut.

    Maar III is wel tof. Die film is namelijk dramatische ironie ten top. Jij als kijker bent helemaal voorbereid op de epische gebeurtenis waarvan je altijd al wist dat het ging gebeuren, maar de karakters weten dat nog niet. Maarja, om deel 3 te volgen moet je even deel 1 en 2 doorstaan.
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Volgens mij is die van 4+ uur nog niet uit.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Oh, dacht dat die ondertussen al uit zou zijn, maar pas in 2012, idd. Dan dus de andere versie. :+
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wrecked (2011) met Adrien Brody

    Prima film waar je eigenlijk gewoon maar één acteur echt in ziet, afgezien van wat korte stukjes met anderen. Gaat over een man die na een auto-ongeluk die plaats vind in een bos, moet zien te overleven, absoluut niet voorspelbaar en gewoon echt vermakelijk. Uitstekend acteerwerk van Brody ook.

    Amorres Perros (2011)

    Een film die nog vóór Crash uitkwam, maar ze zijn in bepaalde vlakken erg vergelijkbaar. Gaat ook over een auto-ongeluk die verschillende levens aantast, net zoals Crash. Alleen zit in deze film nog veel meer, wat niet persé met die crash alleen te maken heeft.

    De echte verschillen voor mij waren dat ik wel echt kon meeleven met de meeste mensen in Crash en in Amorres Perros met misschien maar 2 mensen.

    Één persoon in de film bijvoorbeeld laat zijn hond gewoon deelnemen aan gruwelijke hondengevechten, de beelden zijn ook behoorlijk verontrustend en dit vond schijnbaar een raad toentertijd ook en die heeft gecheckt of het echt was of niet. Het bleek allemaal in scene gezet te zijn. Maar de film bevat mij iets teveel van deze scenes en de nadruk lijkt er nogal veel op te liggen, de eerste helft. Maar dit persoon Octavio...gewoon een stuk stront, zo simpel zie ik het. En de eerste helft kon mij niet genoeg boeien..want of hij nou wel of niet eraan zou gaan...het boeide me niks meer.

    Verder een hele goeie film, alles behalve een film die je happy zult maken ook, eerste helft vond ik minder, tweede veel sterker.
     
  19. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het shockerende beelden van de gevechten en nep of niet, het is een verschrikking om dat te zien. Wat je zegt over de personages ik kan het niet meer dan eens met je zijn daarover, wat een klootzakken...
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand nog idee voor comedy's zoals the Hangover?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina