Nice, ik nog niet, hopelijk binnenkort!. =) Trouwens voor 25 Oktober is een Zelda Symphony Concert aangekondigd in London, ik ga zeker wel een kaartje bestellen wanneer het beschikbaar is, anyone else coming?. @ Svenn15 For sure!, anders zou ik denk ik ook niet zo asociaal veel beeldjes hebben en goodies van The Legend of Zelda denk ik.
Ik heb de cd inderdaad ook binnen. Ligt nu lekker tussen m'n andere cd's, want ik heb al een digitale versie kunnen bemachtigen.
Echt prachtig Maar wat een prijzen zeg. Helaas heb ik dat geld er toch niet voor over, maar damn, ik heb al wat figures staan ook, maar niet zo mooi als deze. (Gelukkig waren die ook een stuk goedkoper )
Ik hoop dat ik hem ook binnen heb, adres dat is opgegeven is 't ouderlijk huis. Ik zie 't aankomend weekend!
Ik hoop ook dat ik het binnenkort binnen krijg, het staat niet meer bij mijn productregistraties though(het stond er wel bij).
Yup, ik heb de CD nu ook binnen niet 1 keer maar 2 keer binnen , een foutje van Nintendo blijkbaar oh well!. Ook heb ik een VIP Ticket binnen van de Zelda 25th Anniversary Symphony in Londen, het wordt nogal een dure dag maar ik vind het meer dan waard.
Leuk, lees ik op Nu.nl: Wedstrijd is meer voor de eer als ik het zo zie. Maar over dat flipnote, lees ik daar op de site: Niet dat ik van plan was om mee te doen, maar heb zo'n idee dat dit niet heel veel respons gaat opleveren. Maar ja, voor als je nog een zelda wallpaper zoekt..
Je kon VIP tickets halen via www.hmv.com en www.ticketmaster.co.uk, er zijn momenteel alleen nog normale tickets te koop zover ik zie(alleen nog tickets helemaal achterin)/ Ik zit in de D sectie in de stalls, op zich wel een mooie plek en midden in . hier de map: http://www.theatremonkey.com/HAMMERSMITHstalls.htm
*jaloers is op mensen die naar het concert gaan* Ik luister best vaak muziek van Zelda en ik denk dat jullie een mooie tijd gaan beleven\o/\o/\o/
Ik weet het wel zeker dat ik een mooie tijd ga beleven!, gaat iemand anders trouwens van XBW ook er heen?.
Of hij ook in Europa komt is nog niet bekend. Edit: Oh, blijkbaar wel: Bij de normale editie zou toch ook gewoon een Wii Motion Plus remote zitten? Ik heb namelijk geen Wii Motion Plus.
Oktober en November wordt echt awesome _0_ eind van Oktober ga ik naar de concert en dan een paar weken later kan ik eindelijk beginnen aan Skyward Sword, ik kan niet wachten!, deze bundel komt zeker wel in me bezit.