[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Je weet dat die Lynxen iemand gaan spike damagen en dat de tank dan moet taunten hè? Dus je moet dan gewoon snel zijn en een shield op die target plakken. Dat die Lynxen soms een target kiezen daar kan die tank niet zoveel aan doen.

Dat ligt er heel erg aan of de dps en tank continu in het vuur stonden en dus teveel damage kregen, of dat jij misschien je heals niet efficiënt gebruikte. Had je Chakra: Serenity of Sanctuary? Switchte je naar Sanctuary bij weinig tank maar veel raid damage? Gebruikte je HoM on Cooldown? CoH on cooldown? Prayer of Healing? Of ging je oom omdat je teveel flash healde?

Meestal stel ik mezelf als grens 9 K hps. Heb ik minder dan dat dan verwijt ik mezelf deels het verliezen van het gevecht. (Of iemand moet iets heel overduidelijk fout hebben gedaan)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gratz. :thumbs:

Armory?

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397

Bij die tijgers deed hij niks, hij liet ze gewoon lopen, hij taunte niet of wat dan ook. En ik heal zoiezo in disc.

Ik doe meestal : PoM > PW:confused: > Renew dan duurt het meestal even voor er damage komt, dan keer penance en weer shielde. ik houd PoM ook altijd op CD, af en toe flash heal en bij veel damage meestal snel shield voor weakend soul en dan greater heal. en voor de dps meestal renew en keertje penance...

met veel aoe doe ik 2 of 3 keer PoH zodat iedereen kleine shield om zich heen krijgt, en als ik zelf damage oploop gebruikt ik BH. Verder met veel damage op dezelfde plek pop ik soms een barrier. Ik gebruik niet overdreven veel heals eigenlijk... nog ideeen wat ik miss fout doe?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    LK Greens zijn al beter dan de gear die je daar krijgt. Mooi skippen zou ik zeggen. Al is de xp natuurlijk wel niks.

Gz. Ziek hoor :) Zit bijna aan de 5000 maar al een tijdje niks meer aan gedaan.

Als je nog mana over hebt doe je meestal wel iets fout. Of de DPS moet constant in AoE staan.

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn verslaving komt weer naar boven..

Gister ALLES gekocht voor 50 euro ( online ) alle code's etc ingevoerd en RAF gedaan met een vriend. Warrior / priest ( ik ben de warrior ). Je leveld zo ziek snel, was gister van 20 naar 46 gegaan in een paar uur. Full blue op m'n chest na ( Nog de zelfde als level 5 ). Heb gelukkig wat gold van m'n broer gekregen ( bags + mount + skills etc ) dus geen zorgen maken daar over.

Speel btw op Maelstrom.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Daarvan kwam ik gisteren echt een godgruwelijke klotehealer tegen in een dungeon. Rockk heet die geloof ik, moet op die server zitten. Alliance speler.

Wel mooi dat je wat gold hebt gekregen, maar wacht maar tot je level 70/80 bent. Kost je twee keer 3500 goud en dan nog cold weather erbij en de mounts natuurlijk. Tussen de 7 en 8.000 zeker dus. :+

7. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Broer heeft 50k dus np's :+

8. Achievement

Achievement Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast, Weet iemand waar ik kan levelen op level 41 ?
    Eastern plague lands ? Ik kan geen questen vinden in thousend Needles.

9. Seh

Seh Guest

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Een keer 59K gehad, mijn meest ooit. Laatst is er trouwens zo'n seahorse mount verkocht op mijn server voor 150.000 Goud. 8)

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  12. Achievement

Achievement Member

Leuk Bevonden:
    0
    Danku

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Huh? Die is toch BoP?

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Hij bedoeld [Reins of Poseidus]

een Epic mount van een rare in Vasjh'ir,niet die seahorse die je tijdens de quests krijgt.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
  16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dit is mijn warlock:

http://eu.battle.net/wow/en/character/blades-edge/Sylarr/simple

En dit mijn Priest:

http://eu.battle.net/wow/en/character/blades-edge/Priestah/simple

mijn DK schiet niet op om te linke die sucked balls :p.

Op me priest gisteren een 359 trinket gehaald en een 378 wrist. Die Wrist heb ik van iemand kunnen kopen voor 5K, dat ga ik natuurlijk niet laten schieten want op AH staan ze voor 10 / 15K. Nu alleen nog even van die 346 items af die ik er nog in heb staan.

Gister ook weer even arena gecapped voor mijn warlock, nu nog 300 andere conquests verdienen en dan heb ik de volledige cap weer. Weet alleen niet of ik er aan toe kom, Heale is weer ff veelste leuk haha.

Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Best wel tof. Jammer van die cross-realm raid finder, had ik liever cross-realm heirlooms. Mijn account is weer verlopen en ik heb besloten om het niet te gaan vernieuwen aangezien school al over twee weken begint. :p

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Cross realm raidfinder werd tijd.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    is er ook al een release date? of nog niet? weet iemand dat toevallig?

Deel Deze Pagina