[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    God als het 60 was geweest had ik de game nu 100 gehad. :cool:

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dan start je gewoon met level 30 op een nieuwe game waar level 60 de cap is... Gaat het dan niet veel te makkelijk worden of hopen ze dan dat je meteen voor Insanity gaat? :\

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat laatste niet, want je zult zoals altijd eerst via Hardcore moeten denk ik.

Het hoeft niet perse makkelijker te worden aangezien tegenwoordig de meeste games zich wel aanpassen en Mass Effect 2 is daar het gruwelijke bewijs van. ;)

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0

Oja, da's waar. :)

Is er al iets over het XP systeem bekend trouwens? Systeem uit deel 1, 2 of iets nieuws?

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Op basis van wat we nu weten denk ik een combinatie ervan, met het oog op de levelcap van 60 in ME 3 en import uit deel 2.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind die nieuwste trailer maar zo zo, het is een en al schieten en cover nemen, meer niet. Maar ja...RPG dingen tonen in een trailer zal wel saai zijn, het blijft sowieso een game die je gewoon zelf moet spelen.

7. Seh

Seh Guest

Jij zou als designer 3 minuten lang de interface van het custumizen van je character en wapens laten zien om mensen over te halen je game te kopen? :p

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Normaal gesproken sla ik altijd games over waar er geschoten moet worden, maar ik heb ME toen gevolgd en dat Stargate achtige sprak me wel aan, maar ik vind het spel zelf niet echt een RPG maar meer een soort avontuurlijk gebeuren. Ook de personages die zoal met je meelopen vind ik over het algemeen ook niet erg boeiend, het zijn er net enkelen die ik echt tof vind zoals Tain en Garrus en heel stiekem ook wel Ashley. Liara uit de eerste ME vond ik echter een dieptepunt, ze was nog saaier dan een gemiddeld popsterretje, al had ze dan nog zoveel te vertellen.:9

Kaiden vond ik ook niet veel bijzonder, maar toch had hij wel een boeiend verhaal dat wat je niet zo zou verwachten van een brave jongen. Nee geef mij maar gewoon een klein groepje van 3 tot 4 teammates, en dat je echt een merkbare vriendschap ziet ontstaan. Wel Joker, hij is echt een persoonlijkheid, en daarom jammer dat hij niet met je mee kan op veldwerk missies, had graag willen zien hoe hij op bepaalde situaties gereageerd zou hebben met zijn sarcasme die hij met Shepard onderling deelt.:cool:

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nah man, maar ik zou er wel wat conversaties in stoppen, en inderdaad het interface even tonen. Maar goed...zolang het maar niet veranderd in third person shooter only vind ik het best.

10. Seh

Seh Guest

Waarom? Deze trailers zijn er niet om de fans te pleasen, maar om nieuwe fans te maken. ;) Dat krijg je niet door RPG shit te laten zien.

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36

Dat is waar, maar ik denk niet dat ME dat perse nodig heeft, mensen kunnen ook misleid worden als ze dat shooter gedeelte te zien krijgen, maar daardoor niet goed weten waar het spel precies om gaat. In die zin ben ik het wel met BigKabuto eens, bij de eerste ME compenseerde men dat nog een beetje met om en om video's, dan even het dialoog gedeelte en dan weer het shooter etc.

12. Seh

Seh Guest

Dan hebben ze de game al gekocht. ;) En laten we er van uitgaan dat de reviewers wel weten wat voor game ze gaan spelen, dus voor slechtere cijfers zal het ook niet zorgen. Marketing, it's easy.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Geruchten gaan rond dat iemand anders Mordin inspreekt. :eek:
    Al klinkt ie hier wel gewoon als de oude Mordin:

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het gezicht van nieuwe/2de fem-shep is gekozen, nu kan je stemmen voor de haarkleur (in volgorde van meeste likes):

Rood:

Zwart:

Brunette:

Blond (hiermee had het gezicht gewonnen):

Jammer dat het blond aan het verliezen is want persoonlijk vind ik dat het beste staan bij dit gezicht. Het rood is echter ook niet slecht.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ze is wel echt heel nice, een prima uitziende Femshep.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kaiden word zo kapotgescheurt door haar in bed. :+

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Persoonlijk ben ik niet blij met deze stunt van Bioware. Nummer 5 had duidelijk gewonnen, maar omdat er weer een aantal mensen zitten te janken over 'stereotype' en 'barbie' doet BW maar een revote. Al dat gezeik en gebash over een haarkleur (blond) is echt te triest voor woorden. Bewijst maar weer dat je met genoeg zeuren en huilen je zin wel krijgt. Ik hoop dat BW inziet dat fanbase beslissingen gewoon nooit zullen werken en dus voortaan weer hun eigen keuzes maken.

Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahahha @ die comic

Ik vind de blonde ook prima, zij is echt sexy te noemen voor een game character dan. Niet dom blond, maar gewoon cool en stoer eigenlijk. Maar ik snap de problemen niet helemaal, je kunt toch gewoon zelf een blonde femshep maken uiteindelijk straks, naar mijn weten kon je altijd haarkleur kiezen bij het customizen.

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    De canon-shepards zijn gedetailleerder dan waarneer je ze zelf maakt. Casey heeft trouwens al getweet dat je de bestaande Shepards niet kunt veranderen (kon vroeger ook niet trouwens, maar het blijft jammer).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina