[XOne] Saints Row: The Third

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 19 feb 2011.

1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    [yt]e6_hLxbZtes&feature=player_embedded[/yt]

2. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind sowieso dat Saints Row buitengewoon slecht geschreven is. Het speelt allemaal heel aardig weg, maar de hele verhaallijn is compleet verwaarloosbaar. Ze mogen wat de humor betreft ook wel eventjes afkijken bij de heren van Rockstar, die alles veel subtieler aanpakken. Ik vind Saints Row sowieso vrij goedkoop, Tera Patrick inhuren om je game te promoten, schoppen in de noten, enorme flexibele dildo´s... meh, het ligt er in mijn ogen allemaal iets te dik op.

Ik hoef geen serieuze free-roaming game a la GTA IV om maar een makkelijke vergelijking te maken, maar het mag best wat gedoseerd worden. Ik denk dat Saints Row: The Third best een leuke game gaat worden, al zal het qua sfeer echt niet op kunnen tegen games als GTA, althans, dat is mijn verwachting. Daarvoor is de game te slecht geschreven en zijn de personages niet interessant genoeg, verder ga ik er ook van uit dat net zoals in de voorgaande delen de stad totaal niet leeft en de heren van THQ zich weer hebben blindgestaard op de zogenaamde over-de-top-fun-factor.

Ik klink nu heel pessimistisch, maar ik ben zeker van plan deze game aan te schaffen. Verras me maar, ik heb zeker lol gehad met de vorige twee delen. Feit is wel dat ik het een heel erg platte game vind, die best wat meer diepgang mag kennen wat betreft verhaallijn en personages, want er is niemand in Saints Row geweest waar ik echt affiniteit of iets dergelijks mee had. Achja, misschien is dat eerder neergelegd voor games als GTA. Wat betreft die fun-factor heeft Saints Row natuurlijk een aantal strepen voor op GTA, al verwacht ik dat de nieuwe GTA perfect zal anticiperen op alle geleverde kritiek en deze Saints Row tot een onding zal maken.

Maar goed, laat de dildo's, aircraft-missiles en futuristische straaljagers maar komen, wellicht weet deze Saints Row mij helemaal te pakken.

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Why so serious? Saints Row is nou eenmaal over the top, dus die platte meuk hoort er wel een beetje in thuis. En "Deze SR tot een onding maken" ?

Saints Row > GTA anyday voor mij :cool:

4. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik koop de game ook gewoon hoor en misschien ga ik wel om, maar ik sta er nu nog wat kritisch in. Ik hoop dat deze game in tegenstelling tot de vorige twee delen wel een beetje een sfeervolle, levendige stad heeft en missies die mij wel interesseren. Dat laatste zit in deze game al een stuk beter, ik vond dat gameplay-filmpje met die vliegtuigmissie best indrukwekkend.

Toch vind ik het jammer dat deze game zo'n cartoony stijltje heeft, ik denk dat al die gestoorde wapens juist vetter en over de top missies overkomen als je de game in een wat mooier, serieuzer jasje a la, ik noem hem weer, GTA hijst. Maar goed, laat ik maar eerst die game spelen voordat ik hier nog meer kritiek lever;).

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    :emo:.

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Zo, startpost maar eens geupdate, dat was hoog nodig :+

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
  8. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Er waren toch geruchten over DLC ofzo? ? Is daar al meer over bekend?

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Beetje vreemde opmerking van me maar ik vind de characters er gay/fout uitzien. 8)

Hopelijk kan ik er iets cools van maken.

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Neejoh hier is toch niks gays aan 8)

:lol:

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wel lekkere grote tietjes, nomnomnom. *)

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hou je van man titties?? ;)

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als dit zo is, dan koop ik hem niet. Het was wel een beetje TLDR maar van wat ik er zo van zie had dit gewoon in het spel moeten zitten. Zeker co-op.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Hopelijk is dat fight club gedeelte uit deel twee terug, heerlijk bruut was dat.

Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  15. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70

Op dit plaatje zie je toch de opties staan wat je kunt aanpassen? Tevens in het filmpje van Fiasco zie je ook dat de character waarmee je speelt weer bad ass is. ;)

Ik kan niet bijna niet meer wachten tot dat hij in de winkels ligt!

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je hebt ook verschillende soorten gays.

Zelf ga ik gewoon Rick Ross namaken. Meteen met de shades op dan vallen die rare ogen ook niet meer op.

edit:

Damn, mijn Tera Patrick afb is broken :mad:

Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Saints Row the Third Smooth Criminal Edition

The Smooth Criminal Edition includes:

- Saints Row: The Third game
    - Unique edition packaging
    - Sunglasses
    - Bullet-shaped ice cube tray
    - Silver-plated Saints Crest cuff links
    - Exclusive in-game soundtrack

Zo horen special eds eruit te zien, lekkere onzin dingen, geen bestuurbare wagentjes of beeldjes!

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bullet-shaped ice cube tray. _O_

Gangster shit!

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Dat is idd wel hard :D

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zie alleen niet hoe je dat ooit fatsoenlijk voor elkaar moet krijgen.

Deel Deze Pagina