Alpine zou ik 1 van de 2 wedstrijden of allebei in de spits kunnen? Tenzij Daz en Donny er ook zijn, want ga er vanuit dat zij ook wel in de aanval willen, dan ga ik wel naar het middenveld of verdediging. Frans is er ook bij?
Met welke opstelling spelen we eigenlijk? als het 4-3-3 word dan moeten we vandaag ff oefenen. sowieso moeten we weer op elkaar ingespeeld raken want we zijn er een tijdje uit geweest.
Ik heb de laatste dagen veel met Alpine wat wedstrijden gespeeld, maar is idd handig om vanmiddag ff te oefenen. Of anders begin van vanavond, of na Twente. Wie zijn er nog meer, we hebben nog een doelman nodig sowieso.
ik ben er voor en na twente. Moet elke dag tot half 5 werken. vandaag tot half 6 . Maarja geld moet in het laatje komen pff
Zijn mond zit te dicht bij de mic. Hij eet hem op ofzo. Ik ga vandaag eerst voetballen. Maar ik denk wel dat ik 9 uur red.
Hoop wel dat er wat mensen online komen vandaag aangezien Expandebles waarschijnlijk met 9 man + spelen.
Door naar de Halve Finale !! Expandebles waren easy 2-0 en 1-1 geworden Mooiste doelpunt was toch wel van Donny die na een prachtige solo van (Sn4rf) die 3 man ontweek de bal in het doel kopte.
& bedankt dat je ook mijn 4 1 op 1 saves even vermeld. maar idd halve finale, op naar de 8x gratis FIFA12!
Maar boys we hopen wel dat jullie er volgende ronde er bij zijn aangezien we nu wel een beetje vuurkracht voorin misten ...