Old school QuickScopen Is Quick Scopen zonder er iets toe te voegen dus een normale quickscope. Het is niet dat je daar geen Mooi en lelijk in hebt zoals bij trickshotten bij old school is mooi bijv first try en smooth.
Lol was die openingszin sarcastisch bedoel?? Maar Je kan Co Leader worden door veel te doen voor de clan bijv je vrienden vragen of gewoon te "spammen" natuurlijk kan ht wel 3 maanden duren voordat je co leader word.
imo = in my opinion, dus niet sarcastisch. Maar blijft een raar iets dat een member co-leader kan worden, maar goed dat is jou keus. srsly lol haal dit weg of maak je gelijk reclame voor inleg kruisjes?
Lol, hoe mijn broertje jouw reactie las: Grenade launcher met zoeken? Dit is tog een quickscope clan. Emo goede openings tekst? Wut? je bent tog geen emo ruben (Ik)?
LOL, dus het was bewust? Ik dacht dat het crappy engels was, waarvan je dacht iets anders te schrijven dan dat er daadwerkelijk stond. Dat et bewust was maakt het weer iets minder grappig .
Jelmer, als je post graag even je reactie na lezen op typ fouten. btw, Ik zou ook even vermelde wat voor clan battle, - Welke game - Game mode - Welke wapens en overige regels
Niet haten op zijn faalspelling, die van jou is ook niet 100%. =) Dit is geen forum voor clanbattles, dus hier moet een slotje op. Die clan heeft sowieso al 3 topics of zo.