[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Zover dit nog nieuws is. Geweldig, hetgeen wat in WC 2010 geïntroduceerd werd wordt nu ook in Fifa 12 geïmplementeerd. Eindelijk divisions in head to head matches. Je speelt in elke divisie 10 wedstrijden voor promotie of degradatie, naar een hogere of lagere divisie.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2011
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Overduidelijk FIFA 11 :)

Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar het lijkt mij dat ik niet de enige ben die het tot nu toe tegen vindt vallen?

Ik zie echt bar weinig vernieuwingen in de filmpjes terugkomen. Oké, het zijn maar filmpjes, maar ik zie nog steeds teveel 1vs1 situaties. Teveel imho.

Moet zeggen dat het menu en de grastextures wel zijn verbeterd :D

P.S. Weet iemand een filmpje te vinden op een hogere moeilijkheidsgraad (dus met slimmere AI)?

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Divisions bij FWC2010 waren inderdaad erg tof.

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nog meer plaatjes :

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Lol iedereen gaat met Barca spelen als dit echt de teamstats van hen zijn. Dik overpowered.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik hoop toch echt dat dit nep is, want anders lijkt het team management wel enorm veel op FIFA11, gewoon (bijna) precies hetzelfde. En moet eerlijk zeggen dat Barcelona wel enorm overpowered is dan.

Nummertjes bij de player profiles (Antritt, Bewegl, Balance, Sprungkraft, etc) zien er wel lame uit. 'Lijkt gephotoshopt'.

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nee , kijk naar het filmpje wat ik heb gepost en kijk naar de stats van Barcelona ;)
    87 attack , 86 midfield en 86 defence

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ben benieuwd naar de stats van Ajax. Die zullen wel allemaal rond de 70 - 75 met soms wat uitschieters naar 77 - 80 zitten.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    77-80 zullen dan Eriksen, El Hamdaoui, Siem de Jong, Janssen en Vertonghen zijn? Misschien ook nog Van der Wiel, maar backs hebben over het algemeen altijd iets lagere overalls dan CB's. :)

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk dat Verthongen , Eriksen en Janssen bij 78 - 80 zitten.
    Ik vind het wel prima dat EA de stats van Barcelona verbeterd omdat er bij deze FIFA bijna haast geen verschil zat tussen de voetballende kwaliteiten van Chelsea/Man U en Real.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, en in deze FIFA wordt snelheid en dribbelen ook belangrijker dan kracht. Dus in deze FIFA zullen Barcelona en Real Madrid waarschijnlijk beter gebruikt worden dan Chelsea en Manchester United.

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, op zich is dat prima, maar nu zijn ze wel erg hoog. Had dan die andere iets lager gemaakt. Spelers als Anelka, Malouda, Ivanovic gewoon 80-81 maken en aanvallers als Drogba, Torres en Lukaku 83-85. Alles boven de 90 is gewoon unstoppable. :confused:

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind het mooi dat je Lukaku, Drogba en Torres evenhoog schat. Daarnaast ook dat Anelka lager staat.
    Serieus, Lukaku even goed maken als Drogba en Torres? Die kerel komt pas net kijken, die mag hopen op een 77'je ofzo 8). En Torres beter als Anelka, hopelijk evengoed of Anelka zelfs iets beter. Anelka presteert veel beter als Torres, die de laatste twee seizoenen óf geblesseerd was óf schijtslecht.

Boven de 90 is niet unstoppable hoor, dat valt wel mee. Xavi en Iniesta hebben gewoon een perfecte passing (realistisch, dus), maar qua kracht en snelheid zijn ze beiden te kloppen. De overalls zijn gewoon zo hoog, omdat de passing voor een middenvelder veel meer aantikt dan kracht of snelheid. Daarnaast zullen teams als Real Madrid, Manchester United en Chelsea ook gewoon hun 'overpowerede' spelers hebben.

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als je matig bent met verdedigen.
    Maar als je niveau 34+ bent en je speelt met Barcelona tegen Chelsea dan word je frontaal weggebeukt en kom je er echt niet langs met Barca

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat weet je niet, niet in FIFA12 tenminste. De makers hebben vaak herhaald dat snelheid en dribbelen nu vele malen belangrijker zal zijn dan in FIFA11, omdat je vaker tegenover verdedigers staat (nieuwe verdedigings-tactiek; afwachten en dan ingrijpen) moet je er langs proberen te dribbelen. Kracht is minder belangrijk in FIFA11, omdat er daar vooral om de fysieke duels ging. Bij FIFA12 zal een Messi sneller bij ballen zijn dan een Drogba, en er dan van door gaan, terwijl je bij FIFA11 Messi gewoon weer inhaalde met Drogba en hem van de bal af beukte.

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Gast het is een voorbeeld. Het gaat mij puur om de vergelijking, niet om de spelers an sich. Leuk verder hoor, je verhaaltje, maar je snapt duidelijk niet wat ik bedoel.

Boven de 90 is gewoon overpowered. Dan slaat de balans in wedstrijden automatisch door naar degene die de spelers heeft met het beste team en niet degene met de meeste skills. Kijk bijv. (nadruk op: bijv) nu naar fifa 11 clubs, waarbij men ook gehackte pro's heeft die misschien gemiddeld 90 zijn, maar in-game gewoon niet te stoppen zijn. Is gewoon bullshit en niet realistisch. Messi gemiddeld 95 vind ik prima, omdat hij simpelweg de beste speler ter wereld is, maar bijna de helft van het team 88+ maken is gewoon onzin.

Edit:
    Over dat dribbelen versus kracht verhaal. Heb jij de game al gespeeld dan? In de filmpjes die ik nu zie, zie ik nog steeds om de haverklap mensen vallen en omver gebeukt worden.

Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  18. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar om Messi nou 95 te maken, en dan xavi 88 is ook weer zo scheel ;)

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Xavi en Iniesta zijn 92 hoor.

@ Pari je weet toch dat die Pros bij clubs rond de 85 snelheid hebben en ook rond de 75-80 strength.
    De aanval van Barcelona heeft dat niet.
    Messi heeft maar 45 kracht , Sanchez rond de 50 en Villa rond de 60.
    Het gaat er om dat er in FIFA 11 bijna onmogelijk is om van een fysiek team te winnen als je met Barca speelt op hoog niveau.
    Ook was kwa voetballende kwaliteiten haast geen verschil met Barca en de andere topteams

20. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het echt is barcelona toch ook bijna niet te stoppen? Als ik met barca speel wil ik ook wel hun spel spelen en niet zoals in fifa 11 dat je door chelsea wordt ingemaakt omdat je niet door die verdediging komt en weggebeukt word door terry. messi had toch ook al hoge stats in fifa 11 maar je kon er niks mee dus zoveel zeggen die stats nou ook weer niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina