Wat een kuttrack is dit weer. Het "cheat" systeem is hier helemaal waardeloos uitgewerkt. De laatste sector begint gewoon op de helft, waardoor je vanaf daar dus geen fouten mag maken (wil je een legale volgende ronde rijden). Tijd van Mazda gaat er nog wel aan, dat wel. Gaat alleen wel frustrerend zijn. 1.04.987 ofzo nu (297 met fout)
nog geen super tijden maar het is tenminste iets Mavi1.09.702ManualNVTABS Open challenge Nurburgring Mavi7.14.302ManualNVTABS,TCS
Amalfi Surreallistic1:09.164ManualNeeABS/TCS Nordschleife Surreallistic7:13.737Automa-maatjeNVTABS/TCS Nordschleife met uitroepteken.
Unoffical Challenge 8 design Het (gratis) unofficial design voor de challenge 8 auto zit in de storefront. (Gamertag: LoyallRonin) (keyword design zoals altijd: Xboxworld.nl) Ik heb het eenvoudig gehouden. Omdat ik nog met andere logo's en ontwerpen bezig ben.
Ik dacht er net aan, misschien is het leuk om een drag mile te doen. Liggen de tijden dicht bij elkaar en kunnen mensen die niet met manual kunnen schakelen, zoals ik, toch dicht in de buurt komen van de eerste tijd of de eerste tijd. Bijvoorbeeld Drag Mile met Bugatti Veyron.
Toch zul je kansloos voor de overwinning zijn zonder Manual+Clutch in een dragrace. Het draait puur om acceleratie daar, en die is nu eenmaal beter als je zelf clutcht. Het is wel een mooie kans/aanleiding om het zelf clutchen te leren. Verder eens met Antraxx, in een opgefokte musclecar is iets meer vaardigheid benodigd om hard te gaan dan in een Veyron.
Het idee van de challenges is nou juist om het voor iedereen open/mogelijk te houden, dus ook diegenen die minder vaardigheden hebben. Dus ik vind dat bovengenoemde niet het uitgangspunt mag zijn. Maar true, je kan beter manual (+clutch) doen in een drag dan automaat. En een drag is niet moeilijk om handmatig te schakelen met een controller. Clutch zou ik met de controller niet eens weten
geertbargeman1.04.233ManualJaABS En een nieuwe tijd. Verlies nog wat in het eerste stuk (tot uitkomen tunneltje) dus kan nog wat sneller.
Ik had met zweet op m'n voorhoofd, maar een grijns op m'n gezicht (want ik dacht dat het een goed genoege tijd zou zijn) 1:04.4xx gereden, maar ik ben bang dat ik nog een paar (lees: een heleboel) rondjes mag rijden om hier weer onder te komen.
geertbargeman7.00.148AutomaatNVTABS,TCS Niet echt mijn ding, die nordschleife. Uiteraard met driehoekjes aan alle kanten
Unofficial Challenge 8 design: Gratis design in storefront van LoyallRonin. Keyword: Xboxworld.nl Thema idee: Amalfi track logo/ het Amalfi of Maltezer kruis/ een Italiaans tintje door een Italiaans merk (espresso) logo.
Nee.. hij post hier gewoon voor elke challenge weer een bijbehorend design die mensen kunnen downloaden. Is toch leuk of niet?