Nou. Mijn ouders waren niet tevreden met die andere nieuwe PC. Dus is er een nieuwe gekocht. En deze keer wat beter op de specs ipv de prijs gelet. i7 met een HD6870. Nog niet dé absolute top, maar it will do. Ik zal nog wel vaker hier gaan posten. (nóg vaker?) Ik heb immers nog wat games te testen. Maar tot die tijd, iets heel anders (wat eerst ook niet mogelijk was): Persona 4 Aspect ratio klopt niet helemaal, i know... Spoiler
Ik vond het al vreemd dat mijn ik in het eerste level van Crysis 2, het stuk waar je het water kan zien + Statue of Liberty, een gigantische performance drop kreeg in DX11 wanneer er totaal geen water in de buurt van m'n scherm was. Nu weet ik dus waarom. Water (wat zeer zware tessalation is) wordt dus soms gewoon gerenderd, ook al is er geen druppel in je nabijheid. Mijn 2 cent gaan naar Nvidia die willen aantonen hoe goed ze wel niet zijn in het weergeven van onnodig veel tessalation . Niet dat het onspeelbaar werd op m'n Ati kaartje .
^En dan vooral als je van dit Naar dit wilt: moar screens Crysis 2 Spoiler Mass Effect 2 Spoiler Red Faction: Guerilla Spoiler Batman Arkham Asylum Spoiler Dirt 3 Spoiler Alle games volledig maxed out. Morgen verder met nog andere games.
Waarom geen High-Res textures met Crysis 2? Dat gaat de performance killer niet worden voor dat kaartje hoor (eerder de DX11/Ultra settings).
Omdat ik niet goed gekeken had. Ik dacht dat die download link voor die DX11 features was. Straks eens downloaden dan. Dan de shadows ofzo ook maar iets lagers zetten om te compenseren. Straks loopt het alsnog niet soepel. (nu varieert de framerate van 50+ tot dipjes richting 25 in drukke situaties) Deze dan ook maar even posten. Gisteren geupload maar nu verschijnt ie pas op YT. Jammer dat Dirt 3 niet in HD record...
Metro 2033 Spoiler Napoleon Total War Spoiler Stond achteraf gezien niet eens op het hoogste. Ach ja. Red Faction Armegeddon Spoiler
Dulle gaat nooit meer op zijn 360 spelen nu hij al die games op zijn pc kan spelen. Screens van Metro 2033 zien er wel tof uit, lijkt een mooie sfeer in te zitten. Misschien eens kijken voor de 360 versie.
Yup, sinds die Unchained (free to play) is ook maar eens begonnen. M'n laatste MMO was WoW en het is toch al begin 2007 geleden dat ik die gespeeld heb. Ik moet zeggen dat het me goed bevalt en heb (nog) geen last van de beperkingen van het gratis spelen.
Fraps haalt de performance nog wat naar beneden, maar verder loopt het verrassend goed met die instellingen. Sorry dat ik niet beter ben. Ik had een ander filmpje van dezelfde locatie wat wat beter de graphics liet zien, maar daar ging ik dood. Ik wil meer filmpjes gaan maken (van verschillende games uiteraard), maar weet iemand een alternatief voor Fraps? Filesize is geen probleem maar het feit dat ie niet langer dan 1:44 wilt opnemen wel...