[PC] Football Manager 2011

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 21 okt 2010.

  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben eigenlijk nog nooit met een topclub begonnen in FM. Meestal speel ik lange tijd met Twente en begin ik games met RKC en Notts County.

    Misschien maar eens met Arsenal beginnen ofzo...

    Waar moet je die dbc file inzetten btw?
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2011
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is er al een 2012 mod update uit? Met alle transfers van nu.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    w00t, mooi resultaat:
    [​IMG]
    Jammer van dat tegendoelpunt in de 86e minuut, maar dat mag de pret niet drukken. :cool:
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En je was gewoon ook beter zelfs. Als ik de stats zo zie. :)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat zoiets bij mij altijd volgt door een dip. Opeens speel ik alleen nog maar gelijk. :'-(
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Football Manager 2012 announced, will have 800 improvements, updated 3D match engine
    [​IMG]
    The goalposts are still ringing from the first weekend of the new Premiership season and Sports Interactive announce that Football Manager is back. The 2012 edition boasts 800 updates to the transfer system, scouting, interface and 3D match engine. There’s no precise release date yet, but it’ll be out before Christmas.

    The updated 3D match engine will feature new animations, a new crowd and new camera angles. You won’t have to watch every match suspended a hundred metres above the pitch. Watch your star striker hammer one in from behind the goal instead.

    Off the pitch, Football Manager 2012 will have a new “intelligent interface” which will let players with high resolution monitors see even more stats at the same time. Customisable columns, new tactics and overview screens will make it easier to absorb the huge amount of data pouring out of your club.

    Managerial diplomacy has also been improved. The media system and press conferences have received some attention, and a new “tone” system will add some subtlety to player negotiations and team talks. You can stay calm and be a rock, or rant and rage and throw a rock. There will be six tones to choose from. “Flirtatious” is not confirmed.

    Scouts will now offer up improved reports that will include “squad analysis, tactics information and information about goals scored and conceded alongside lots of other scouting improvements.” Extra contract options will let you manage your budget more effectively when you do decide to sign a new bright spark. The new contract system will include “loyalty bonuses, better implementation of amateur and youth contracts, an improved transfer centre and the ability to lock areas of the contract negotiation when you aren’t prepared to budge.”

    Good news for new players. FM2012 will have a new tutorial to help ease new players into the notoriously daunting, stat-filled world of club management. Here are a couple of silent videos showing the new match engine and adaptive interface in action. Check out the Sports Interactive site for more information.




     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Yeuh! FM11 amper gespeeld, te verslavend dus dan moet het van mijn pc. Nu wel weer zin in FM12, ga dan maar met Roma beginnen. Nog nooit in de Serie A gespeeld met FM. :cool:
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Groningen wil Matavz maar niet aan me verkopen. :mad:
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa zo geweldig is hij niet in FM hoor :)

    Edit: Verdomme, Marko Marin voor 6 maanden uitgeschakeld door een schandalige tackle van Vidal...
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG]
    Trouwens, normaal waren mijn icoontjes van spelers groter bij mijn tactiek. Hoe verander ik dat.

    Toch maar weer geïnstalleerd met update van transfers tot en met gisteren. Met Roma begonnen, paar simpele aankopen gedaan en onnodige staff ontslagen en nieuwe aangenomen. Bestuur wilt dat ik mee doe om de titel en in de finale van de EL kom, pfff. Moet eerst rustig aan het team bouwen. Sowieso Wilshere zeker overnemen, in paar wedstrijden al een fucking baas.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik snap er geen bal van. Ik heb kits en logo's gedownload, een mapje graphics aangemaakt in mijn documenten en de logo's werken. Alleen de kits krijg ik met geen mogelijkheid werkend. Iemand die mij kan vertellen hoe ik de kits ook werkend krijg? :D
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    fuckfuckfuckfuck :mad:
    [​IMG]

    edit: :eek: De game maakt blijkbaar backups. :D Hoef maar 1 wedstrijd opnieuw te doen. phew, close call. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vannacht lag ik in bed te fmen op m'n laptop. Val ik in slaap en had de oplader er niet in....

    Zal vanavond maar eens kijken wat de schade is....
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Kampioen met Werder, in mijn tweede seizoen als trainer daar:

    [​IMG]

    Belangrijkste mannen
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Leukste talent:
    [​IMG]

    Beslissende wedstrijd, nummer 33:
    [​IMG]

    Selectie:
    [​IMG]

    Voorlopige transfers aan het eind van dit seizoen:
    [​IMG]

    Mijn stats:
    [​IMG]

    Zo, nu de laatste wedstrijd spelen en ff kijken welke versterkingen ik ga halen...
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Nice. :) Ik ben maar een nieuwe game begonnen met Man City, heb geen zin om nog een mooie game op te bouwen nu ik de aankondiging van FM 12 heb gezien. Puur psychologisch. Dus dan maar easy mode met City.

    Speler van me is net terug van een slepende blessure van een paar maanden, laat ik hem mee doen met de reserves pakt hij gelijk rood. 8) Hij wil blijkbaar niet meer spelen dit seizoen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2011
  17. Seh

    Seh Guest

    Lol, ik had een 1jarig contract blijkbaar bij Man City. Werd niet verlengd nadat ik kampioen was geworden. :eek: Dan maar een andere fungame starten I guess, iemand hier goede ideeën?
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    En, nog verder gegaan met Roma, of weer FM van je PC afgegooid? :)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Na een seizoen tweede geworden, halve finale EL en toen weer van mijn PC afgegooid. Te verslavend. :+
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom spelen jullie eigenlijk geen Football Manager 2012? :eek:
     

Deel Deze Pagina