[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die hond... kan je dan huisdieren hebben in dit spel? Of weet iemand dat het een hulpje is, net als Dag on Fallout 3?

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ... of het is een NPC met dr hond.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Animal companions was toch al bevestigd.

Weet niet zeker of het ras/klasse afhankelijk was

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk inderdaad dat dit een companion is, net als Dogmeat in Fallout 3. Ik herken deze hond uit de allereerste trailer van Skyrim, dan zie je hem rondlopen, die kun je vast in je team krijgen.

5. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Kan je nou trouwen in SKYRIM ? Zou je dan ook kunnen sexen en/of vreemdgaan??
    Kinderen krijgen mogelijk ?
    Een wildvreemde stalken?

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Is dit echt belangrijk, en "sexen"...

Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Kan je ook seks met draken hebben?

Misschien iets voor dlc?

8. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Neei belangrijk is t niet ;) maar als je kan trouwen ... Wie à zegt moet ook b zeggen hè

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    b: wekelijks het vuilnis buitenzetten en regelmatig het schilderwerk bijwerken:b:

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik kan het jullie hopelijk na morgen vertellen! :D (Gamescom 2011, ik hoop écht dat ie speelbaar is)

Maar ff serieel: Ik drukte op het profiel van taker1987 en (ondanks de username) verwachte ik iets van "Leeftijd: 13". :+

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    +1

12. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Huh? Dan ga je Skyrim ook niks vinden, want dan weet je ook niet waar je heen moet ;) Ik speelde voor het eerst een RPG en had ook zoiets toen ik het riool uit kwam van, wauw, waar moet ik nu heen? Maar dat vond ik juist zo geweldig, die vrijheid, de mogelijkheden, ik ben de eerste de beste dungeon in gegaan, maar je kan natuurlijk gewoon de main quest volgen, dan weet je wel waar je heen moet gaan.

Ik weet niet wat je moet droog bedoelt, maar als je alleen het rioolgedeelte gespeeld heb kan je niet over Oblivion oordelen en weet je eigenlijk nog niks over het spel, niet lullig bedoelt ;) Het rioolgedeelte is de intro, de tutorial zeg maar ;)

Ik zit met grote titels als Skyrim en MW3 te twijfelen, wil ze natuurlijk op de release, maar weet nog niet of ik ga pre-orderen met mss een extra erbij en wat goedkoper, maar koop ze zelf liever in de winkel. Zal mss wel weer een actie bij gamemania komen dat je om 12 uur s nachts al kan kopen? Vast wel voor MW3, was voor Black Ops ook, maar voor Skyrim weet ik niet, toch wat beperktere fanschare denk ik ;)

Mwah, vind die van Oblivion toch wel mooier en bijv. de Dunmer ook een stuk cooler.

Ik kan me die niet herinneren, heb wel de arena uitgespeeld toen. Wel overal van die gasten die je aanspreken als de hero of kvatch of de arena champion en zo, altijd grappig :p

Shit, die is echt bruut zeg!!!!!!

Welke games zit je nog meer op te wachten? Voor mij zijn het MW3, Skyrim, NFS The Run en Forza 4, verder eigenlijk niet.

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze toch ook zowel pre-orderen als zelf in de winkel kopen? Bij zowel Nedgame als Gamemania kan dit geloof ik. Zal vast ook wel bij nog meer winkels kunnen. Pre-order je online en haal je op dag van release in de winkel op. :)

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Jah, mss doe ik dat maar, heb ik bij BO geloof ik ook gedaan omdat je dan snachts kon afhalen.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een tip voor mensen die niet weten waar ze heen moeten. Ga eerst de storyline doen. Je kent dan toch, na het verhaal, een hoop al van de wereld. Je hebt dan al snel de nodige fast travel punten en het feit dat er nog een paar honderd side quests voor je liggen. :thumbs:

16. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Slaat dat nou weer op dan ?? Waarom zou ik 13 zijn dan ??

Als kan trouwen zou t leuk zijn als t niet bij trouwen blijft . Want waarom het trouwen erin doen als t geen waarde heeft .
    Vandaar m'n vraag , als je kan trouwen kan je dan ook kids krijgen en sexen.

Mij boeit t niet want daar gaat t niet om .
    Maar meer voor de sfeer , dat je relatie kan hebben met een Npc .

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    DEUS ex, gow 3, FIFA 12, mw3, battelfield, Batman, skyrim. En dan zal ik er nog 1 à 2 vergeten. 8)

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Meestal the other way around ;)

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Wordt een duur najaar dan :D

20. taker1987

taker1987 Active Member