Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  2. Gi-Joe

Gi-Joe Member

Leuk Bevonden:
    0
    Animaties?? Nee hoor, ik heb het over de gedragingen van de spelers bij het geven van een pass. Dat is gewoon zwaar overdreven. Negen van de tien verdedigers leveren een bal in real life in bij een middenvelder of aanvaller en blijven in positie staan. In de filmpjes die voorbij komen zijn zelfs de statische verdedigers van Milan ineens energieke aanvallers die gezellig meedoen op het middenveld en in de voorhoede. Zie je dat nou echt niet?

Ik ben verder absoluut niet blind voor de verbeteringen van de AI. Deze is ongeevenaard wat betreft een footie. Het constante diepte zoeken over heel het veld is echter gewoon niet realistisch. Je zult zien dat elke speler een voorwaartse run maakt en vervolgens vaak niet eens aanspeelbaar is. Als die speler in positie was gebleven was deze wél aanspeelbaar.

Wel typisch trouwens dat er meteen iemand reageert die als lijdend voorbeeld diende in mijn eerdere bericht.

3. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Dit viel mij ook op en ook ik ben bang dat dit overdreven erin zit, al zou je het kunnen uitstellen in tactics dit hoort niet standaard erin te zitten. Hopelijk krijgen we snel uitleg.

4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Viel mij idd ook op.. Maar vertrouw pes wel met taktieken dat je het zelf kan instellen

5. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Veel teams in de demo... +1
    echter hopelijk wijkt de demo dit jaar niet zo (veel) af van de retail versie(!)
    Want dat was natuurlijk gewoon drama vorig jaar!

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Denk dat eerste demo veel afwijkt van de echte versie vooral mbt keepers, scheids, schoten, ai etc.
    (die dingen die je makkelijk kan tweaken)

De 2e demo lijkt mij dat die meer / veel in de buurt van de echt versie is

7. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Haha typisch Japans... Laten we 2 demo's uitbrengen...
    Liever een goede demo die de 50 eurie versie benaderd.
    Maarja wie ben ik?

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het juist wel tof, dat we volgende week al aan de slag kunnen met PES en dan ongeveer over een maandje de retail demo krijgen.

9. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ze willen veel mensen eigen maken met de PES reeks. Dus ook de FIFA spelers. Konami heeft dus vertrouwen in de core van het spel en durft een demo beschikbaar te stellen die nog afwijkt van de retailversie (lees: dus nog met onvolkomenheden erin). Is een keuze. Ik vind het prima. Wil graag z.s.m. aan de slag met het nieuwe. :thumbs:

10. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind die pitchside cam met afstand de beste camera. Check dit korte filmpje maar:

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Geeft idd een goed overzicht, maar ook de oude camera ziet er prima uit denk ik. Moet eerlijk zeggen dat ik PES 2011 amper gespeeld heb, dus ik kan daar niet heel veel van zeggen.

Voor het eerst in 3 jaar ben ik weer écht enthousiast en dat is toch wel een compliment waard aan het team van Konami. Ik koop sowieso FIFA niet, aangezien ik écht het gevoel heb dat daar amper iets aan gewijzigd is (uitgaande van de filmpjes). Een demo kan natuurlijk een ander inzicht geven, maar daarom denk ik ook dat Konami de demo volgende week al uitbrengt. Mensen gaan het toch minimaal 3 weken uitproberen (tot de demo van FIFA12). Als PES 2012 echt een verademing is, wat erop lijkt, dan denk ik dat veel spelers overstag zullen gaan en voor PES zullen kiezen.

Ik denk zomaar dat Konami de retail demo ook op 13 september lanceert, zodat mensen toch nog ff kijken wat er zoal verbeterd is aan de code voordat ze een keuze maken.

Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tja ik ga de demo zeker spelen van Pes. Ben sinds lange tijd niet zo enthousiast over een pes. Enige minpunt wat eerder al genoemd is hier, is die drang van iedere speler om een run te maken, een 1,2. Ik hoop dat dat in de uiteindelijke versie niet zit. Is iets teveel van het goeie... En ik denk niet dat het aan de speler ligt, ik zie het namelijk in elk filmpje....

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het enige waar ik me weer aan erger zijn die namen boven de spelers, waarom niet gewoon zoals vroeger :mad: Veel overzichtelijker. Hopelijk kan je dit keer wel de CPU names uitzetten, ook al zo'n ergenis.

Ben ook benieuwd, ik weet wel dat heel veel spelers sinds PES 2011 met de trigger passen, omdat de loopacties daar zo slecht waren.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb al meer gelezen over dit minpunt. Maar een kleine ingreep in de tactieken zal dit toch wel verhelpen denk ik. Ik vermoed dat Konami het bewust zo heeft gedaan in de demo om toch maar die nieuwe looplijnen te showen. Zoals gezegd, dat kan je zo per speler uitschakelen in de tactieken.

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar om bij iedere speler z'n looplijnen te veranderen gaat toch wel een beetje erg ver....

Maar maybe dat ze het express iets te overdreven hebben gemaakt om nu idd die ai en looplijnen te showen.

Heeft konami hier al op gereageerd Han?

16. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Dit jaar is het zeker RIP PES .. Fifa domineert gewoon te erg op basis van de video's.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zover ik weet niet. Maar je hoeft ook niet bij al je spelers de looplijnen te veranderen? Ik denk dat je alleen aan de CB en eventueel de RB en LB moet denken. Afhankelijk van je speelstijl.

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    R.I.P. PES? PES wordt al jaren lang gespeeld door een sterke fanbase en naar aanleiding van de beelden dit jaar lijkt het erop dat veel ''PES-ers'' die nu Fifa spelen gewoon weer PES 2012 gaan kopen hoor.

Van de gameplay video's die ik tot nu toe heb gezien van Fifa vind ik het er tot nu toe er allemaal erg hetzelfde uitzien en zijn de veranderingen ook niet echt drastisch.

Het enige wat ik Fifa nog beter en meer heeft zijn dan de licenties en de animaties. Maar het echte voetbalgevoel mist nog altijd bij Fifa en dit gevoel krijg ik ondanks de niet altijd soepele animaties wel bij PES.

En geloof me, heb Fifa genoeg gespeeld, maar na 1/2 wedstrijden voelt toch iedere wedstrijd hetzelfde of je nou met Barca of RKC Waalwijk speelt.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Reageer maar niet op hem. Zo is hij elk jaar bezig :x

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Kon het niet laten O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.