Dat is erg goed nieuws! En dit ziet er ook heel aardig uit. Schrik niet af bij de naam Toy Soldiers... het ziet er namelijk als een hele competente tower defense game uit. http://www.giantbomb.com/quick-look-toy-soldiers-cold-war/17-4695/ Erg leuke Quick Look, vooral de survival map (laatste gedeelte van de QL). Je kunt het net zoals Trenched online co-op spelen.
Uiteraard wel eerst/ook gewoon Toy Soldiers (1) kopen. Best uitdagend nog om alles op hard te doen en bonus objective.
Ik heb deel 1 nog nauwelijks gespeeld, al vond ik het wel leuk. Vervolgens zal ik dan deel 2 eerst halen, en daarna ga ik pas denken aan de nieuwste Deathspank
Ik heb Deathspank 1 uitgespeeld, was echt mooi. Deathspank 2 had ik een zeldzame bug tegen het einde van het spel waardoor ik hem niet uit kon spelen, uitgever hotheadgames kon dit niet fixen, maar ben gecompenseerd met Deathspank2 voor steam en 1600 microsoft points. Kijk nu erg uit naar het 3e deel, vind de serie erg leuk!
Gisteren de trial gedaan en is wel een toffe game hoor. Naast de 'singleplayer' met verschillende levels heb je ook minigames onder andere. En in deze minigames en in de singleplayer over het algemeen heb je ook objectives die als je die haalt weer extra bonussen etc krijgt. Alleen wat me nu nog niet duidelijk is, is of het ook mogelijk is om met de USSR te spelen. In de trial valt bij het overzicht van alle wapens/artillery etc ook alleen maar US spullen te zien.
ff hier neerzetten. Ik zou zeggen voor 400 msp, meteen de trial van Gatling Gears eens proberen. Destijds de trial gespeeld maar toen kostte de game nog 1200 msp, nu dus 400 msp, koopje Is ook nog eens van een Nederlandse studio geloof ik.
Yeah, ook zojuist aangeschaft. Mooi prijsje idd, en de demo beviel wel goed (al kwam ik nog niet echt heel ver...)
Swarm (nu 800(P)) en Bejeweled blitz live (nu 400 (P)) zijn ook in prijs naar beneden gegaan. Denk dat Gatling gears een 'gold-members'-aanbieding is, deze game is ook afgeprijsd naar 800 (P) (was 1200) en nu dus voor 400 (P) te koop. US dashboard geeft per maand aan welke games in punten verlaagd zijn.
Bij deel 1 was het ook zo dus zal wel goed zitten lijkt me. !@#@#$#$... voor 800 gekocht omdat er op de xbox site 1200-800 stond en ik dacht dat het gewoon een DOTW was...