[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als ndat echt 360 beelden zijn dan is het echt Wow! Ik heb de PC versie niet meer gespeeld en ik ga wachten op de 360 release, zeker las deze er zo uit ziet. Dan speelt het veel cooler op grote tv en luie stoel :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    PC versie is ook meer dan het spelen waard. Misschien wat lastig met de controls, maar voor de 360 heb ik daar zeker wel vertrouwen in. PC versie alleen een stukje proloog gespeeld, nadat ik hoorde dat die dus voor de 360 komt. Op GT staat een release van 5-17-2011. 8)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat is de release date van de pc versie. ;)

En lastig met de controls? In wat voor zin? Met een 360 controller speelt het heerlijk.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Niet onverwacht. Minder mainstream dan Skyrim, maar puur op RPG gameplay is Witcher 2 meer dan een match voor die game.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die uitspraak zou ik nog niet durven doen ! Ik heb hoop dat Skyrim alle verwachtingen wegblaast :cool:

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit inderdaad. Maar met RPG's heb ik graag demo's die ik kan spelen zodat ik kan zien of ik het wat vind. Iemand die hier toevallig info over heeft?

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat denk ik niet, op basis van wat ik heb gespeeld van deze game. The Witcher staat simpelweg voor een paar dingen die absoluut positief eruit springen: volwassendheid, sfeer en consequenties bij je keuzes. Ik moet nog maar eens zien of Skyrim dit net zo goed kan brengen.

Daarnaast kan Skyrim nog zo goed zijn, maar ik weet wat Bethesda toe in staat is. Ze maken geweldige RPGs, maar elke RPG die Bethesda heeft uitgebracht had zijn eigen flaws. Het ziet er allemaal erg ambitieus uit, maar uiteindelijk komen veel features vaak niet voor in het eindproduct. Case in point: Oblivion. Waarom zou Skyrim anders zijn? De media machine (gevoed door $$$ dollars) werkt inmiddels op volle toeren. Ik ben ervan overtuigd dat Skyrim een geweldige RPG gaat worden, maar ik zou je niet te snel op de hype laten meevoeren. Nogmaals: Witcher 2 heeft zich inmiddels al bewezen en waarom zou je dat ontkennen?

9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Huh? Heb je Oblivion wel gespeeld? Je lijkt het eerder over de Fable serie te hebben, daar is het op van toepassing, vooral dat de features niet in het eindproduct voorkomen. Oblivion was een toptitel, een van de beste games die ik ooit gespeeld heb en ik kijk dus ook erg uit naar Skyrim.

The Witcher 2 zou ook een goede game kunnen worden, de trailer ziet er goed uit, totdat de gevechten beginnen, de meesten daarvan vind ik er erg slecht en lelijk uitzien.

Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet alle media gevolgd toen Oblivion uit zou komen dus weet niet of Bethesda toen ook loze beloften gedaan heeft, maar ik weet wel hoe het bij Fallout 3 ging.

"Todd Howard, from Bethesda said that according to Bethesda customs, the game has to become massive and accordingly, Fallout 3 has over 200 endings, no exaggeration. Seriously, this is crazy."

Neem deze man dan ook a.u.b. niet te serieus. 200 eindes slaat nergens op, of ik heb iets gemist. :9

Skyrim klinkt eigenlijk gewoon te goed voor woorden, dus ben benieuwd hoeveel ervan ze waar kunnen maken.

11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ALLEEN die RPG's die mij persoonlijk kunnen aanspreken (intuïtief) en blijven boeien als ik er beelden van zie en erover lees (géén reviews, maar op forums en de site van de game zelf).

Persoonlijk spreekt The Witcher II me niet 100% aan, Skyrim trouwens ook niet (maar toch iets meer dan TW II). Eerst wacht ik wel af. Ik kijk eigenlijk méér uit naaar Kingdoms of Amalur of Diablo III.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik liet dit aan een goeie vriend zien en hij zei dat Skyrim hem ook meer trok, nou ik vind beide gewoon geweldig, dit is toch een iets meer liniaire RPG en Skyrim hardstikke open world, variatie is goed!!!! Skyrim oogt heel erg realistisch qua graphics en style, en Witcher 2 is heel erg fantasy gericht volgens mij nog. Ik ben gewoon mega blij met allebei, heerlijk hoeveel RPGs er allemaal aan zitten te komen gewoon.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook , met Skyrim, The witcher, Kingdoms of Alamur en Dark souls hebben we eindelijk eens een periode met een overdaad aan aansprekende westerse RPG's.

Ga ze zeker alle 4 spelen en kijk achteraf wel welke ik het beste vond :)

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ga eerst voor Skyrim, vond tot nu toe Oblivion de enige echt goede rpg, maar ben ook geen harcore fan, the witcher 2 zou ook best leuk kunnen zijn, maar ik weet er nog te weinig van, maar wie weet koop ik die ook wel een keer, wat ik ervan gezien heb ziet het er best vet uit, maar weet verder niks over verhaal of gameplay.

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    That's the spirit! :thumbs:

Het is ook lastig overtuigen m.b.t. tW2, omdat jullie hem simpelweg nog niet kunnen spelen (360 bezitters tenminste). Dit wordt een betere discussie als we straks beide titels hebben gespeeld, dus dat wordt nog even wachten tot Q1 2012 wanneer na Skyrim ook tW2 is released.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Je vergeet Dragon's Dogma, Capcom lijkt echt een winner in handen te hebben weer.

En.....Risen 2!!!! :D

Ik heb The Witcher 2 even op m'n laptop getest om te kijken hoe dat draaide, en daar zag ik al een beetje hoe de game in elkaar zat en dat is 'right up my alley' ik vind eigenlijk bijna elke RPG wel cool zolang ik maar zelf mag vechten, turn-based meuk moet ik ECHT NIET hebben.

Plus dat ik The Witcher 1 onlangs had gekocht en erg goed vond, waar ik ook echt nog verder mee wil gaan. En als je dan al die dev diaries ook gezien hebt, tja...dan is dat genoeg voor mij om super naar een game uit te kijken :D

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dragon's Dogma inderdaad ook nog.

Ondanks dat dat blijkbaar de duurste game is die Capcom ooit gemaakt heeft heb ik daar nog de meeste twijfels bij.

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Risen, wat een vreselijke game was dat zeg, saai en droog.

Turn-based in aziatische rpg's vind ik idd ook niet leuk, westers en zelf vechten, dat is het leukst.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja daar ben ik het wel een beetje mee eens, het blijft Capcom en zo geweldig vind ik hun games tegenwoordig niet. Maar deze lijkt echt veelbelovend te worden, al vind ik het wel jammer dat je de mensen in je team schijnbaar heel vaak dezelfde dingen schreeuwen, dat kan na een tijdje wel gaan irriteren. Maar de combat, sfeer, omgevingen, alles ziet er fucking gruwelijk uit.

Het was inderdaad niet de mooiste RPG op 360, een behoorlijk belabberde port, iets wat met Risen 2 niet zal gebeuren. 2 is dan ook echt veel kleurrijker en de omgevingen zijn echt prachtig te noemen, check de Risen 2 thread daar maar voor. En inderdaad, zelf vechten. Ik speelde laatste FF13 even en het kon me echt niet boeien...de hele tijd battles, de hele tijd op attack drukken..jezus man, where's the fun in that?

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vergeet Deus Ex: Human Revolution ook niet. De release is nog deze maand. Het lijkt een shooter, maar dat is het absoluut niet. Er zitten veel meer RPG mechanics in deze game verstopt dan je zou denken. Zeker een game om de reviews van in de gaten te houden en verplichte kost als je op zoek bent naar een goed uitgewerkte SF setting in een game.

M.a.w. bakken RPG type games om het komende half jaar te spelen. Ik denk dat geen enkele fan van het genre hoeft te klagen met al deze games aan de horizon.

Deel Deze Pagina