Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb een Lancer replica... Zal ik je theorie testen? MediaMarkt heeft inmiddels ook die posters

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Jah gewoon met die replica en mss je GoW muts (die ik blijkbaar opeens kwijt ben :'-() op de foto met die poster op de achtergrond en je hebt dat T-shirt in je zak man :+

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hahaha ok ik zal het proberen. comics nou gelezen?

edit: poster bij MM Arena gehaald, ze hadden er een stuk of 100

Laatst bewerkt: 17 aug 2011
  4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ook in dit topic naar de XP events werden gevraagd...

Hier is het:

Details XP events bekend gemaakt;
    De tijden heb ik aangepast zodat het Nederlandse tijden zijn:

5x XP | 19-8-2011 16:00 tot 22-8-2011 16:00
    10x XP | 26-8-2011 16:00 tot 29-8-2011 16:00
    15x XP | 2-9-2011 16:00 tot 5-9-2011 16:00
    20x XP | 9-9-2011 16:00 tot 12-9-2011 16:00
    25x XP | 16-9-2011 16:00 tot 19-9-2011 16:00

Bovendien even opletten dat de bonus pas ingaat ná 16:00 dus. Als je om 15:30 bijvoorbeeld al een match begon en je blijft doorspelen zonder terug te gaan naar het main menu dan gaat je bonus niet in, ook niet als het al 16:00 geweest is. Dus eerst quitten naar main menu (of xbox dashboard, nog beter), even wachten tot het 16:00 geweest is en dan (opnieuw) beginnen met de matches voor de XP bonus. Tenminste, zo is het naar mijn weten altijd gegaan dus zal deze keer wel niet anders zijn.

Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hoe lang moet ik zitten spelen in dat 25x XP-weekend om van level 2 naar level 100 te gaan? :+

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lang. :9
    Ik geloof ook dat je bij level 81 pas op de helft zit. :p

7. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan nog 6,8 miljoen xp scoren.

Da´s dan:

Killing 1,820 people in Warzone, or...
    Killing 1,858 people in Execution, or...
    Killing 1,543 people in Wingman, or...
    Scoring 389,990 points in Guardian, or...
    Scoring 1,186,927 points in Annex, or...
    Scoring 718,403 points in Submission.

Horde:
    Completing 2,730 waves on Casual, or...
    Completing 1,820 waves on Normal, or...
    Completing 1,365 waves on Hardcore, or...
    Completing 1,092 waves on Insane.

Bron: http://www.markwillis.co.uk/gow2exp/

Dus nog best lang :p, zelfs met 25x XP event.
    Of je kunt gaan boosten, dan haal je het wel in 2 dagen, minder zelfs.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    30-40uur als je goed bent ongeveer. Je moet 6.250.000 xp halen volgens mij
    Ik was van 60 naar 100 in 20u met 22xp en speelde alleen wingman. Level 80 zit je op de helft. Toen had ik nog 7/8 gespeeld erna geloof ik. Beste kan je ook social doen, hoef je nie zo lamg te wachten tussen potjes in

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En hoelang als je zuigt xD ? Ik werd laatst door bots geownd op annex :x
    Ik haat bots ook zo erg, die van mij deden niets en die van de tegenstander schoten telkens met 3 man me helemaal lek.

Edit: vind het trouwens echt een neppe beloning. Had echt een character verwacht ofzo.
    Ik krijg al 4 wapens in het goud en dus gaat het alleen om de gouden gnasher. :p

Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  10. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan voor de XP ook nog Guardian spelen, relatief veel kills, heb met het laatste xp event in n match eens boven de 150.000 xp gehaald.

echter ben ik wel blij dat de G. Gnasher VG exclusief blijft.Toch niet al die uren voor nix geweest. de rest van de golden weapons heeft echt iedereen. een beetje onderscheid voor de trouwe spelers mag er wel zijn vindt ik.

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die bots ook zwaar irritant. Vooral als er alleen nog bots over zijn, duurt het eeuwen voordat de match is afgelopen. Bovendien staan ze op Insane-difficulty, auto-aim FTW. Ik heb meerdere keren gehad dat ik een bot wou killen, de bot een sniper oppakt en direct een headshot maakt terwijl ik wegrol. Auto-aim is dus zwaar irritant. Aan de andere kant is hun AI wel vaak ontzettend dom, waar je dan wel weer gebruik van kunt maken.

In de Gears 3 beta vond ik de bots een stuk beter. Toen waren ze in ieder geval waardeloos, maar kwamen bots gelukkig bijna niet voor. Alleen ik geloof dat ze de difficulty toen op Hardcore hadden staan, in het volledige product wordt dit geloof ik weer Insane. Maar goed, ik mag aannemen dat Gears 3 online wel heel crowded gaat worden, dus hopelijk zullen we weinig bots tegen komen. :)

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hehe ja die auto aim bij die bots, achterste voren vanuit cover zonder je gezien te hebben schieten ze je hoofd eraf XD

btw GameMania heeft de prijs van de LE weer op 65,-..

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0

Inderdaad. :+

Van GameMania erg mooi, thanks! :) Nu hoop ik dat ze de codes voldoende op voorraad hebben, al gaat het natuurlijk vooral om het spel en de leuke extra's uit de LE.

14. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Typisch dat alle winkels in Helmond zoiets hebben van ''Posters? Welke posters? Die hebben we nog niet binnen gekregen, maar die zul je wel bij je preorder krijgen lijkt me..'' :F:

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb gewoon gister mijn poster kunnen ophalen, ik ging eerst kijken bij de Xbox 360 games en er stond bij de Xbox 360 games iets van ''Vraag aan de kassa voor een gratis Gears of War 3 poster'' en ik was dus naar de kassa gegaan ik heb gevraagd ''Hebben jullie ook de ''gratis'' Gears of War 3 posters?'' en ik kreeg er gelijk 1 mee eigenlijk bij de Bartsmit. :+

Edit: Trouwens over de Gears of War 3 controller die ik dus zag voor 80 euro bij bol.com, waarom is het zo duur?, alleen maar omdat het design van Gears of War 3 er op staat plus omdat er wat DLC extra bij zit, of is hij ergens goedkoper te halen?. :+

Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra het verkrijgbaar wordt in meer winkels zal het vast ook wel goedkoper worden. Ik zou zelf niet het dubbele voor een controller betalen in ieder geval, enkel met ander design, verbeterde D-pad en Infected Omen Skin Pack.

17. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Foregames.nl heeft de prijs van de Epic Edition verhoogd naar € 149.99, mogelijk dat ze een aantal exemplaren hebben weten te bemachtigen? Waarom zou je anders een prijswijz doorvoeren?
    Ik heb er een in de reservering staan hier en ook bij GM.

wie o wie kan in NL exclusief leveren..we zullen t zien.

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Over de Epic Edition bij foregames... dit staat er bij:

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop straks lekker de normale editie bij de Media Markt. Nu ik op kamers zit ga ik toch anders met mijn geld om. Jammer dat het nog steeds iets van een maand oid duurt voordat Gears 3 uit is. Heb er veel zin in!

20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina