[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens: (Insidious spoiler)

    [spoiler1]Die verschijningen die ze in het echt zien zijn demons die Daltons fysieke lichaam willen enteren. Waarom wordt die vader dan wel via 'the further' ge-entered door die oma en niet via de echte wereld? Want dan had die rode demon Dalton allang kunnen enteren. [/spoiler1]
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Krijg al de kriebels van jullie post.
    Nee dat zijn geen films voor mij. :p
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Insidious vond ik niks aan, slechte film met een slecht verhaal.

    Heb de afgelopen tijd ook behoorlijk wat Thrillers/horrors gekeken.

    The Tunnel
    Slecht acteer werk, niet leuk om te kijken en zeker niet spannend.
    5/10

    What Lies Beneath
    Eigenlijk wel een classic, goed acteerwerk door Harrison Ford en Michelle Pfeiffer. Zeker een aanrader om een keer te kijken.
    8,5/10



    The Echo
    Van de makers achter The Ring en The Grudge, van The Echo zal ook wel weer een Japanse versie van zijn maar die heb ik niet gezien. Ik vond het een zeer vermakelijke film, met aardig wat goed uitgewerkte scenes en een redelijk goed verhaal.
    8/10

    Death of a Ghosthunter
    Niks aan gewoon doorlopen valt niks te zien, en acteerwerk om van te huilen.
    3/10

    White Noise : The Light
    Deel 1 was beter, ook niet echt een spannende film. Opzich was het verhaal wel aardig uitgewerkt.
    6/10

    Poltergeist
    Hoef ik niks over te zeggen neem ik aan.
    9/10

    The Haunting in Connecticut
    Niet spannend, mager verhaal, redelijk acteerwerk.
    6,5/10
     
  4. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Enige reden die ik bedenken kan is omdat het al die tijd al over de vader ging, en niet over Dalton. Dalton was als het ware lokaas. Tenminste, dit is hoe ik het heb geinterpreteerd.
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Insidious was echt een bazenfilm jongens, echt de engste film die ik ooit gezien heb _O_ Al heb ik 'm wel in de bios gezien, dat versterkt de beleving toch een hele hoop.

    Trouwens, ik kom er net achter dat Final Destination 5 over vijf dagen uitkomt? 8) Deel 4 was echt tenenkrommend slecht, en ze maken gewoon nog een deel... :lol:

    [yt]zLKR3GdIK80[/yt]
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    5 schijnt wel oke te zijn :)

    Gisteren Fast Five gezien, wat baal ik dat ik deze niet in de bioscoop gezien heb, wat een lekkere blockbuster! The Rock stal de show, wat een koning.
     
  7. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Final destination zijn zulke slechte films..
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Die eerste was wel badass, maar alles daarna was gewoon ruk.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Engste moment voor mij in Insidious was toch wel toen (jaja, in het nieuwe huis!)
    die moeder van die vader verteld over die droom, waarna ze die vader aankijkt en die demoon achter hem staat. Schrok me de tyfus, had het echt niet verwacht.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamer

    Vond het concept en het begin van de film best wel vet eigenlijk. Alleen is het barslecht uitgewerkt, vanaf die ontsnapping sloeg het nergens meer op. Ging allemaal zo makkelijk voor hem en Terry Crews moest een beetje zijn 'archenemy' zijn, die werd alleen maar afgeranseld. Karakterontwikkeling zit er niet in, onderlinge verhoudingen zijn zeer matig weergegeven, etc. Kwam allemaal vrij afgeraffeld over. Gewoon een slechte film.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wut, zit TC erin? Snel maar eens kijken.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Don't even bother...
    Heb 'm ook gezien.
    Ben het wel eensch met Shin. Begin is wel tof maar daarna zakt het een beetje in.
    Vind het concept persoonljk een beetje simpel en het is ook nog slecht uitgewerkt dus het werkte gewoon niet voor mij.
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Na tien minuten afgezet. Vond het echt te dom voor woorden.
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    North by Northwest
    Had hem hier al eens voorbij zien komen, en ik hou wel van films uit deze periode, dus em deze week ook eens even gezien. Echt super goede film, geweldige sfeer en beeldkwaliteit was ook nog eens super strak. Volgens mij kent iedereen het beeld wel van Cary Grant die achtervolgd wordt door dat vliegtuig. Zeker een aanrader en helemaal als je wel van films houd uit deze periode.
    9/10



    Als mensen nog aanraders hebben uit ongeveer dezelfde periode, hou ik me aanbevolen. Vanavond Vertigo eens even zien :cool:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Bridge on the River Kwai is ook een aanrader, zeker op Blu-Ray.
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij het engste deel in de film. Sprong bijna uit m'n stoel in de bios. Vriend van me gooide z'n M&M zak de lucht in haha. Vond het begin erg sterk, maar op 3/4de deel leek het toch echt te veel op een kermis attractie met allemaal ''enge'' monsters. Einde maakte het nog wel een beetje goed
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Black Swan

    Een goedgemaakte thriller met Natalie portman in de hoofdrol als Nina die telt tot een van haar beste films, die de zwartgallige kant van de ozo zoete Balletwereld zonder enige genade in beeld brengt. De film kent een aantal gedurfde scenes waarvan je verbaasd bent dat de hoofdrolspeelster ermee akkoord is gegaan, en ook zitten er leuke semi horror effecten in de film verwerkt. Enig minpunt vond ik dat het allemaal nogal snel van hak op de tak ging, de psychelogie van Nina's problemen word een beetje wazig geintroduceert, waar ik een tussenweg miste waardoor Nina uiteindelijk echt gek werd. Persoonlijk vond ik het einde iets minder, omdat je deze al voelt aankomen maar dat is dan het enige. De personages zijn goed neergezet zoals ook die perverse trainer, en Nina ga je stiekem cool vinden. 8,5
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Princess Monoke

    Net gezien, een geweldige film. Komt in mijn top 5 beste anime films. Van de makers van Spirited Away. Prachtig _O_
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Even een vraagje:

    Een Bluray Image, zijn die over het algemeen betere kwaliteit dan MKV bestanden? Of verschilt dat een beetje?
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina