[yt]wXw6znXPfy4[/yt] Chelsea is echt het meest overpowerde, lelijke team van FIFA . Heb er zelf echt een haat aan als tegenstanders meteen Chelsea pakken, of dat team als favoriete team hebben. Bah, dat wordt hopelijk wel beter in FIFA12, als je gewoon je eigen team mag kiezen vóór het zoeken naar een tegenstander. Eindelijk eerlijke wedstrijden, waar je met mindere teams kan spelen. Niet dat je verplicht met Real Madrid moet spelen elke wedstrijd, omdat de tegenstander weer eens Chelsea pakt. Maar om toch even door te gaan op de opstelling bij jouw Chelsea, hoe gebruik je hem dan? --------------------Anelka----------Drogba-------------------- ----------------------------Lampard---------------------------- --------------Malouda-------------------Ramires-------------- -----------------------------Essien------------------------------ ---Cole-------------Alex--------------Terry-------Ivanovic--- ------------------------------Cech------------------------------- Dat zou mij het meest logisch lijken? Alleen speel je dan wel met Ramires op de RM . Àls ik óóít met Chelsea speel, speel ik meestal de standaard opstelling met Chelsea; 4-3-1-2. Anders speel ik 4-2-2-2. ---------------------------Anelka-------------Drogba---------------------------- -----------Lampard----------------------------------------Torres--------------- -----------------------Essien----------------Ramires/Mikel--------------------- ------------Cole-------------Alex--------------Terry-------Ivanovic------------ --------------------------------------Cech-----------------------------------------
4-2-3-1 is in mijn ogen de beste opstelling van FIFA, speelt het beste en je hebt op elke positie wel een mannetje staan. Je hebt twee verdedigende, controlerende middenvelders die zowel aanvallend als verdedigend hun werk doen. Daarnaast heb je twee vleugelspelers, één speler achter de spits (steekpass/schot) en één afmaker. Heerlijk. Ik speel altijd zo met Real: -----------------------------Benzema/Adebayor----------------------------- -------Ronaldo-------------------Kaka'------------------------Özil---------- ------------------------Diarra----------------Alonso-------------------------- ------Arbeloa------------Pepe----------Carvalho-------------Ramos------ ----------------------------------Casillas--------------------------------------
Hb deze opstelling in fut geprobeerd. Maar vind het toch niet helemaal lekker. Mis die 2e spits. Had liever die cf dus als spits gehad.
Vorige week had ik wel een leuke eerst een standaard Real - Chelsea ik won met 4-2. Hij wou revance ik pak Heerenveen en hij Real. Gewonnen met 6-2
Dan gebruik je 4-2-2-2, dat is hetzelfde, maar dan met 2 spitsen erin. -------------------------Benzema---------------Higuain--------------------------- ------Ronaldo-----------------------------------------------------------Kaka'------ ----------------------------Diarra----------------Alonso---------------------------- ------Arbeloa-----------------Pepe----------Carvalho----------------Ramos----- ---------------------------------------Casillas----------------------------------------
Ik speel 4-1-2-3 ofzo... of 4-1-4-1 of whatever. Geen idee. Ik heb 4 verdedigers, 1 controlerende middenvelder (Bommel), en dan op de zijkanten Afellay en Robben, en in de spits Huntelaar met daarachter vanaf het middenveld Van Persie en Sneijder. Speelt wel aardig. Ik speel met Oranje btw. In de 2de helft altijd Elia erin gooien, die het trouwens als flankspeler goed doet, maar ook als centrale spits fantastisch is, vreemd genoeg. Vrij goed in de combinatie en scoort erg makkelijk.
Nadeel van die 4222 is, is dat die cams in tegenstelling tot 4231 te ver naar buiten staan. Waardoor je in het centrum iets mindere aanspeelpunt hebt. Ach maybe is fut straks weer anders en speelt 433 weer wel lekker.
Gewoon lekker 4-1-2-1-2 spelen. Casillias Marcelio - Pepe - Carvalho - Ramos Xabi Özil - Di Maria Kaka Ronaldo - Adebayor
Iemand zin om even een aantal H2H matches te spelen??? Liefst ranked, want die achievement van 100 matches moet ik nog en ze leaven zoveel dat ik er gek van word. Dus heb je zin om ff te spelen, add me Gamertag is Donfatos