Bericht mag weg. Post was niet duidelijk denk ik. Inmiddels opgelost door könig 2 poorts manual switch er tussen te zetten en enkel het probleem met geluidswitchen blijft over. Dit zou verholpen zijn als ik de speakers aan m'n pc liet zitten en gaming headset gewoon aan de xbox. Dank u allen
'Zie je verschil tussen een microsoft VGA kabel en een goedkopere versie?' Ik zou sowieso voor HDMI gaan indien er een poort is je LCD.. Voor de verderest weet ik erniet echt iets vanaf, behalve dat de Turtle Beach ongeveer 50/60 euro is als ik me niet vergis..
Dat was mijn niet mijn vraag slimmerik Ik had graag een hdmi-poort in mijn scherm willen hebben maar dat zit er niet in. Dus daarom VGA en daarom die vraag Turtle beach is inderdaad tussen 30 en 300 euro .. maar het gaat er meer om dat je die turtle beach ook aan moet sluiten en ik weet dus niet of dat kan samen met een surround set..
Ik merk geen verschil tussen de Xbox360 VGA-kabel en een third-party versie. Bij de VGA-switch moet je even uitkijken , koop geen switch met vaste VGA-kabels. Een simpele VGA-switch van König kost nog geen € 15
Sorry maar wat is het gemiddelde niveau hier? Misschien moet je mijn bericht beter lezen aangezien dat net mijn vraag is of er ook een oplossing is...