[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Het enige wat mij bij FIFA dit jaar nog gaat boeien is Ultimate Team. Klopt het dat daar nog heel weinig over bekend is behalve die paar beelden in die trailer? Hoe zien de menu's eruit? Wat zijn de verbeteringen? Kan ik bijvoorbeeld standaard instellingen doen voor mijn vrije trap nemer ipv elke wedstrijd opnieuw. Aanvoerder kiezen, nummers toewijzen.

Heeft iemand meer informatie daarover?

2. Marvilliosa

Marvilliosa fanfreakintastic

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.trueachievements.com/n5010/fifa-12-screenshots-and-ultimate-team-info.htm

Onderin staan een paar foto´s van ut.
    Niet veel info.

edit; Ik vind het trouwens eigenlijk wel jammer dat Ultimate Team al meteen gespeeld kan worden.
    Ik speel altijd eerst heel veel Carreer mode zodat ik na een paar maanden kan vlammen op UT.
    Maar ik wil natuurlijk niet het begin van UT missen. Dan zijn spelers als Essien nog 15k die later 50k waard worden.

Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  3. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Thanks. Ik vind het er minder uitzien dat nu. Dat veld achter je team ziet er echt cheap uit. Ik hoop dat dit allemaal nog wel iets meer wordt aangekleed.

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Puur vanwege het feit dat die bij de beste club in de wereld voetbalt.

Al zet je een houthakker bij barcelona krijgt die standaard 80.

5. Don Juan NL

Don Juan NL '-'

Leuk Bevonden:
    0
    Techniek wordt belangrijker gemaakt dan fysieke kracht dit jaar, tenminste; belangrijker dan bij Fifa 11. Dat zou betekenen dat nog meer zielige ventjes met Barca en Spanje online zullen spelen.

6. Chicharito

Chicharito Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er zielig aan, dat jij het leuker vindt om met minder dan 5-sterren teams betekent niet dat dat iedereen het moet vinden. Ik zal waarschijnlijk lekker Madrid pakken :)

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Beter ga jij bij de volgende naam switch ronde een aanvraag doen....

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  9. Seh

Seh Guest

Haha, nice!
    Heb zin in de 13e, dan komt de demo toch? :D

10. Don Juan NL

Don Juan NL '-'

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich heb ik er niet zoveel problemen mee als beide spelers Barca of Spanje worden, ik heb ook niks tegen 5-sterrenteams, ik heb wel iets tegen mensen die alleen deze teams kiezen om de spelers en niet om de club zelf, wat de andere speler ook voor team kiest. Ik speel wel om te winnen maar winnen met bijv. Drogba en Torres geeft mij iig geen voldoening.

Het spijt me, Destijds had ik eerst dit account hier gemaakt voordat ik mijn xbox live gold inzette waar ik erachter kwam dat Don Juan NL al in gebruik was :) Overigens heb jij je 5 jaar eerder geregistreerd hier :cool:

11. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Affelay 84? Ah kom op man dat menen ze toch niet, 79-80.. vooruit misschien nog 81 maar 84? Zulke kleine dingen verpesten soms de geloofwaardigheid van een spel.

In 2011 was Marcelo bijv. dacht ik 76 of 79.. ook zo nep imo

12. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Dan is Messi 95 ook te hoog zeker? Ik vind 91 voor Villa wel kloppen hoor. Hij is gewoon de beste spits van de wereld.

Wordt je toch moe van dat mensen altijd wel wel wat vinden om over te zeiken.. Ik vind het wel leuk die hogere ratings. BTW ik heb volgens mij nog niet de Real Madrid ratings voor bij zien komen. Bij deze:

Iker Casillas - 91
    Sergio Ramos - 86
    Pepe - 87
    Ricardo Carvalho - 84
    Marcelo - 82
    Sami Khedira - 82
    Xabi Alonso - 88
    Angel Di Maria - 83
    Karim Benzema - 84
    Mesut Ozil - 87
    Cristiano Ronaldo - 92

Gonzalo Higuain - 84
    Kaka - 85
    Nuri Sahin - 81

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dus? Marcelo heeft nu één erg goed seizoen achter de rug maar het seizoen ervoor vond ik hem niet zo ver. Ik vind die stats van RM trouwens ook niet misselijk. Overall wel vrij fair, al vind ik 88 voor Alonso wat aan de hoge kant. Maar goed, ik ben persoonlijk nooit zo'n fan van hem geweest. Hij is wel erg belangrijk voor Real Madrid.

14. Chicharito

Chicharito Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het voor beide redenen. Ik hecht niet veel waarde aan die potjes met slechte teams tegen matige tegenstanders ik speel het liefst met fatsoenlijke teams tegen de betere spelers op Fifa. Het zijn niet de teams maar de spelers die Fifa zo leuk maakt om online te spelen. En de beste spelers spelen toch met 5-sterren teams :)

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Afellay maar 1 punt lager dan Kaka en evengoed als Benzema.. :lol:

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, en beter dan bijna elke speler van Liverpool. 8)
    Boeit me alleen niet zoveel, pak toch nooit Barca en het vernieuwde elftal van Liverpool speelt echt lekker. (in FIFA 11 dan)
    Kelly, Flanagan, José Enrique, Robinson en Adam mogen dan wel een hogere rating krijgen.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Welke rating heeft Suarez? *)

18. Marvilliosa

Marvilliosa fanfreakintastic

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Liverpool speelt echt nice op fifa 11.
    Raul Meireles, Gerrard en Suarez zijn echt bazen.

Ik weet niet hoe hoog Suarez is maar als Afellay 84 is moet Suarez minimaal 85 zijn.

19. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, opzich zijn die hoge ratings wel oke.
    Maar wat er nu kan gaan gebeuren is dat sommige spelers hele erge plus punten, maar ook hele erge min punten hebben.
    Hierop worden denk ik dan veel wedstrijden beslist, terwijl dit in het echt niet echt het geval is.

In het echt ben je een betere team, waardoor je wint ..

Maarja, het wordt maar afwachten

20. Seh

Seh Guest

Die hoge rating is denk ik zodat mensen Afellay wel gaan gebruiken bij Barca. Als je hem 78 maakt zit hij niet eens bij de reserves.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina