[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicharito

Chicharito Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor dat klinkt logisch. Maak Feyenoord een 5-sterren team zodat ik hun ook kan gebruiken :thumbs:

2. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Geruchten:

Reina- 85

Johnson- 81

Carragher- 82

Agger- 82

Enrique- 80

Gerrard- 85

Lucas- 82

Meireles- 82

Suarez- 86

Carroll- 83

Downing- 83

--------------------------------------------------

Bench & Others

Doni- 75

Kelly- 77(78 as CB)

Skrtel- 81

Adam- 81

Aquilani- 82

Henderson- 78

Kuyt- 83

Flanagan- 75

Kyrgiakos- 78

Insua- 76

Aurellio- 77

Maxi- 80

Spearing- 77

Cole- 77

N'Gog- 76

Laatst bewerkt: 22 aug 2011
  3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hehe nice Suarez vedette. :cool:

Waar haal je die stats vandaan eigenlijk CRonaldo, of zit Liverpool ook in de demo?
    Heb je ook stats van Ajax/PSV/Twente? :)

4. Chicharito

Chicharito Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat worden dan ook de ratings van de ultimate team kaarten of niet? Dan krijgen we een hoop hoge kaarten

5. Seh

Seh Guest

Ai, snap dat het pijn doet maar probeer toch een beetje na te denken voor je zoiets post. ;)

6. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Beetje googlen doet wonderen :D.

7. Chicharito

Chicharito Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, dus nu draai je de rollen om omdat je iets gigantisch doms hebt gezegd? :thumbs:

8. Marvilliosa

Marvilliosa fanfreakintastic

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we vooral niet zo gay doen en praat over fifa -___-''

Ik heb niks kunnen vinden over Ajax, Twente of PSV helaas.
    Denk ook niet dat het op Google staat. We zullen het zien :)

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Meh, Kuyt is 79 in FIFA 11 en ik zie hem geen 83 worden, eerder 81.

10. Seh

Seh Guest

Helemaal niet. Je ziet altijd dat als spelers een transfer maken naar een grotere club, ze de spelers betere stats geven zodat ze in het team passen. Nu je ook nog die Sanchez bij Barca er bij hebt, lijkt me het aannemelijk dat ze er voor gezorgd hebben dat je Afellay (en andere bij andere teams) nog wel gaat kunnen gebruiken zonder heel veel kwaliteit in te leveren. ;)

11. Marvilliosa

Marvilliosa fanfreakintastic

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar maar het lijkt wel alsof ze elke speler die een goed seizoen heeft gedraaid met 3+ omhoog gegooid. Dus waarom Kuijt niet, toch?
    82 lijkt me een goed getal. Ik vind 79 echt te laag.

12. Don Juan NL

Don Juan NL '-'

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi seizoen voor Kuijt, ja. Maar niet beter geworden vergeleken met vorige seizoenen dus lijkt het me redelijk als hij net als in Fifa 11 nu weer 81 is :cool:

Btw, de cover zal waarschijnlijk weer met Rooney en Kaka zijn, aangezien Kaka aan hun verbonden zit dmv een contract :F: (tenminste, op de Engelse en dus ook op de Nederlandse cover. Andere landen hebben een 'eigen' speler erop staan)

13. Spartan89

Spartan89 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kuijt was in fifa '11 79, niet 81... Maar kuijt verdient wel 81 maar meer dan ook niet.. Zijn doorzettingsvermogen en fitheid mogen daarentegen wel rond de 95 liggen maar dribbelen enz zijn niet meer dan 70.

wel lelijk dat Kaka op de cover staat. :F:

14. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je met dribbelen enzo ook techniek? Want als je Kuijt 70 techniek wilt geven heb je wel een steekje los hoor die jongen heeft een prachtige techniek je zult zelden een bal meer dan een meter van hem af zien stuiteren. Ik vind dat Kuijt rond de 83 wel verdient.

15. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Nog wat over de ranked head to head matches

Jullie vertelde in de korte presentatie mij al iets meer over het nieuwe online ranking systeem. Kan je mij hier nog wat meer over vertellen?
    - Ja natuurlijk, in vergelijking met FIFA 11 zal het online ranking systeem wat uitgebreider zijn. Bij FIFA 11 had je gewone een globale ranking, een ranking per land en nog enkele kleinere onderverdeling. In FIFA 12 werken we echter met divisies. Zo zijn er tien divisies en moet je trachten zo hoog mogelijk te komen en als uiteindelijk doel in 1e klasse raken.

Hoe stijg je juist naar een volgende divisie?
    - Je kan pas naar de volgende divisie stijgen na één seizoen te spelen. Een seizoen duurt tien matchen en afhankelijk van je prestaties tijdens deze matchen zal je stijgen. Zo moet je om naar de negende divisie te stijgen vier matchen van de tien winnen. Naargelang je in hogere divisies raakt zal je meer matchen moeten winnen om te stijgen.

Kan je dan ook terug naar een lagere divsie dalen?
    - Dit kan inderdaad ook, indien je teveel matchen verliest zal je dalen.

Als ik me niet vergis hebben jullie dit systeem ook al gebruikt bij de laatste FIFA World Cup?
    - Dat klopt ja, we hebben hier veel dingen van gebruikt. We hadden hierover goede feedback van de fans en het leek ons dan ook leuk om dit weer te integreren in FIFA 12. Het is echter wel niet exact hetzelfde, er zijn ook heel wat dingen anders en nieuw.

Vond ik wel een leuk iets in World Cup! Mooi dat het weer terug komt.

16. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

17. Chicharito

Chicharito Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat begrijp ik ook wel maar dat rechtvaardigt de rating nog niet. Ik vind 84 wel absurd hoog voor Affelay die een aantal keer in valt maar meer ook niet. Vind het meer een 80-81 speler

En ik vind die divisies ook wel leuk alleen dan moeten ze het wel veeeeeeel moeilijker maken om in divisie 1 te komen want op worldcup was dat kinderspel.

18. Seh

Seh Guest

Denk dat Afellay bij heel veel andere Europese topploegen gewoon regelmatig in de basis zou starten, vind de rating wel terecht in combinatie met wat ik eerder zei. ;)

19. Don Juan NL

Don Juan NL '-'

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, was in de war met UT.

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de ratings in het algemeen gewoon vrij hoog in deze FIFA. In FIFA 11 waren Messi en Ronaldo met 89 volgens mij het hoogste, maar nu heb je al Xavi, Iniesta, Villa, Ronaldo en Messi die 90+ zijn...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina