Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zijn er aardig wat inderdaad (Club Owner lijkt me wel interessant).

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Mij ook.
    Daar wil ik zeker mee beginnen, al moet je het geloof ik wel eerst vrijspelen.
    Verder zijn er weer online - competities.

3. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het lijkt erop dat dit de beste next-gen PES gaat worden. Ik ben redelijk negatief over deze game omdat het op dit moment niet af voelt. Natuurlijk, het is een 80% versie, maar het is het enige waarmee ik kan spelen, dus is dit de richtlijn.

Het speelt vloeiend, en het speelt gemakkelijk. Alle passjes komen aan, je kunt rustig je ogen dicht doen en passen. Dat staat me tegen, er moeten skills voor nodig zijn. De AI is top, maar dan vooral in aanvallend opzicht. Verdedigend blijft het allemaal wat achter. Nu moet je voor een goed oordeel veel langer spelen, maar het is me niet meegevallen.

Overigens is het ook voor de gemiddelde speler makkelijk scoren. Niet alleen omdat ik Cyrax heet, het is voor iedereen die een voetbalspel snapt gemakkelijk. Ik heb een helft tegen de CPU gespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad (die beschikbaar was) en ik stond met 3-0 voor..... Zegt genoeg, want bij PES 2011 was dat niet zo gemakkelijk.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als dit de beste next-gen PES is en je toch negatief bent dan heb je ( te? ) hoge verwachtingen gehad, anders valt dat niet te rijmen...

6. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    JonMurphy_PES: Also got news about a pass and run bug. It has been sorted, but need to explain more after the demo details are out

Original Tweet: http://twitter.com/JonMurphy_PES/status/105567035395809280

Daarnaast de volgende toevoeging die hierover wat meer zegt:

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik kan er nog een opmerkelijk bericht aan toevoegen:

Goed nieuws van theBoss ( PESFan )

Dit is wel een opluchting, want het zag er toch gek uit met al die naar voren sprintende mannetjes ( inclusief centrale verdedigers ) en het bevestigt mijn theorie die ik links en rechts heb geuit dat Konami dit er bewust in gestopt heeft om de nadruk te leggen op de off the ball running in PES 2012...

Toch is het wel opmerkelijk dat Murphy zegt dat het eruit gehaald is omwille van de feedback terwijl TheBoss van PESFan zegt dat het gewoon helemaal niet in de latere versies gezeten heeft... De enige verklaring die ik geven kan is dat Konami inderdaad een spelletje gespeeld heeft en het bewust in de Gamescom-versie gestopt heeft om de grote massa toch maar vooral de off the ball te laten opmerken...

Laatst bewerkt: 22 aug 2011
  8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het is heel simpel, PES 2011 heb ik tot in den treure gespeeld, alle irritatiepunten zijn langsgekomen. PES 2012 heb ik een potje of 10 gespeeld, ik vond het best tof om te spelen. Maar ik voorzie weer een (groot) aantal irritatiepunten, maar dat kan ik nog niet goed inschatten. Omdat de game wel vloeiend is, en het switchen goed werkt krijgt de game vooralsnog het voordeel van de twijfel met betrekking tot PES op de next-gen consoles.

De enige games die ik te pruimen vond op de next-gen consoles is PES6 en PES 2011. Daarbij is PES6 nimmer op de PS3 (daar speel ik PES het liefst op) uitgekomen, dus voor mij was PES6 wat lastiger om te spelen vanwege de controller van de 360.

Er is dus niet veel concurrentie op PES gebied voor PES 2012. In het land der blinden is eenoog koning, meer kan ik er niet van maken.

Het heeft niets te maken met het hebben van te hoge verwachtingen, die heb ik allang niet meer. Ik weet dat je veel waarde hecht aan mijn mening. Maar ik ben ook niet meer dan een gewone PES speler en mijn mening kan best anders zijn dan die van jou natuurlijk. Ik heb het spel op een hele drukke plek kunnen spelen, zonder in alle rust alle facetten van de game te kunnen doornemen. Dus ik ben voorzichtig in wat ik zeg en geef alleen een oordeel over die 10 potten die ik heb gespeeld. Voor een goed oordeel zul je de retailversie moeten afwachten. Overigens kijk ik anders naar het spel dan jij, ik speel bijna alleen maar tegen menselijke tegenstanders.

Ik ben op dit moment overwegend negatief, maar dat kan totaal veranderen als ik veel tijd in de game heb kunnen steken. Ik zie zeker de potentie, maar ik zie ook de mogelijke irritaties. En die wogen zwaarder op het moment van spelen.

9. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Wat jij zegt over passen had ik ook Cyrax. In vergelijking tot 2011, waar de pass heen ging waar je naar toe wees, ging de pass nu gewoon naar de man in de buurt. Volgens mij had dit echter te maken dat het bij instellingen stond op CPU hulp ofzo. Ik weet niet of jij die instellingen veranderd hebt? Passen moet inderdaad standaard moeilijker worden maar ik hoop gewoon op dat het, net als die run bug, standaard zo ingesteld was om het wat gemakkelijker te maken voor de meeste mensen.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel heel jammer zijn als het passen je nog blind afgaat. Dat vond ik juist zo mooi bij PES2011, je moest echt je best doen om die pass precies goed te geven, en als het dan lukte zat je echt van: wow.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat het fixen van die run-bug ( ik kan beter zeggen 'het run issue ' ) er toe lijdt dat de verdedigers minder naar voren hollen. Zodoende zal de verdediging ook sterker zijn, wat meer balans in het spel brengt en ook het door jou genoemde chaotische beeld wat minder chaotisch wordt.
    De verwachting is wel dat dit nog niet gecorrigeerd is in de eerste demo omdat dat te vroeg dag is.

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmm...dan houd ik mn hart vast!(gezien het verleden)elk jaar zijn er wel van zulke uitspraken maar worden vaak niet waargemaakt.

13. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Misschien kun je die verwachting bijstellen. ;-)

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is fantastisch nieuws! \o/

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha,kan snel gaan...beter!

16. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Positief idd! Maar ik wil nu wel ff weten wanneer die demo nou komt.... Zal donderdag wel worden zeker?

17. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Lees nu al wel verhalen dat het inderdaad gewoon een instelling is geweest voor de Gamescom code en dat het helemaal nooit in de andere codes heeft gezeten. Ik had er ook nog nooit over gelezen bij de verschillende previews dus dat kan goed kloppen.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wanneer komt de demo precies? Wel prettig dat ze die 'bug' eruit hebben gehaald. Anders was het echt een flop geweest.

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Onbekend, zal donderdag wel zijn.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Om 1 PM zou het nieuws over de demo's komen, dus dat zal wel 1 PM GMT zijn; voor ons dus 14.00 uur.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina