[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik dacht dat je bedoelde: "Hier staan 280 perks", kwam ik ff bedrogen uit.

Staat wel een toffe screenshot op de site:

2. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had toch wel verwacht dat deze informatie hier zou staan (twaalf gemiste pagina's door vakantie gemist moeten checken):

Jammer dat deze niet wereldwijd te koop is. Dit vind ik een betere C.E. dan die achterlijk dure! :9

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Meh, nog steeds niet. Gewoon de normale en that's all you really need :D

Gisteren nog op youtube een interview gevonden waarin Todd Howard liet weten dat je nu wel gewoon kunt doorspelen na het uitspelen van de main quest. Hij noemde de beslissing om dat in Fallout 3 wel te doen, dat je niet verder kon spelen meer een vergissing.

4. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met de normale heb je genoeg, zoveel extra is er ook niet bij special;)

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Sorry hoor, maar €109 voor een steelcase, een kladblokje, en 4 kaartjes met een plaatje erop vind ik nog steeds echt achterlijk duur. 8)

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Altijd van die dwazen die het kopen. Dus geef de maker geen ongelijk :D als er mensen die erin trappen zou ik het ook op de markt zetten.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Damn straight, gewoon gekkenwerk en ik doe er niet aan mee.

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    108 AUD = 72 euro, zijn zat mensen die paar euro's meer neertellen voor een steel/tin case.

9. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dude, je kunt als een CE achtige versie krijgen waar bijvoorbeeld die stoffen map ook bij zit. Kijk maar eens op de site van Free Record Shop. Ik geloof dat daar wel info stond over wat er allemaal bij zit bij de versies.

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Die stoffen map krijgt iedereen die pre-ordert als het goed is

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tijd zat dus nog. Je kunt het maar beter niet een paar dagen van tevoren doen. Denk dat je bij dit soort pre orders, voor die map bijvoorbeeld, wel weken van tevoren mag doen.

13. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Weet iemand of je die ook ergens kan pre-orderen waar je hem ook zelf op die dag op kan halen? Doe liever niet via internet, straks krijg je hem niet eens op de release.

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
  16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zo werkt dat dus nooit he. :+ Normaal wordt gewoon het dollartekentje vervangen door een euroteken. En waarschijnlijk wordt het dan €109,99 (dat klinkt mooier).

Maarre, als ik hem voor 60 euro moet kopen dan doe ik het natuurlijk, als ie maar 72 euro is, maar zou ie ergens bij Gamehubs ofzo te bestellen?

17. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Goedkoop ja, maar dan moet je wel een week wachten. Wehkamp is niet verkeerd, maar ze zijn wel slecht qua levertijden. Ik heb er ooit Bad Company 2 gekocht voor €15, maar je moest wel een week wachten. Dus ja, als je dat niet erg vind, moet je bij Wehkamp zijn. :9

@ averagegamer

Ik heb L.A. Noire in mei besteld bij topdealgames.com. Ik kreeg 'm binnen op de release en veel mensen zijn er tevreden over, dus ik ga 'm denk ik weer daar bestellen. Ik weet niet of je de stoffen map erbij krijgt, dat staat niet op de site...

En heeft iemand een plaatje van die stoffen map? Want ik weet niet of dat mij wel of niet boeit. :p

Laatst bewerkt: 22 aug 2011
  18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zat me ook af te vragen of je hem dan wel op 11-11 krijgt, maar hoe weet jij zo zeker dat je hem pas een week later krijgt? Er staat gewoon bij dat de release 11-11 is.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik denk dat ik hem gewoon bij de Free Record Shop reserveer, ik heb toch nog een VVV bon liggen. Kan ik hem die dag ophalen en meteen spelen.

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het si geen dollartekentje, het is een australische dollar, en daar wordt het niet simpelweg vervangen.

Het is een singleplayer game, en ja het zuigt als je moet wachten, maar je bespaart 15 euro hiermee, da's 25% van de prijs. Battlefield 3 moet ik op dezelfde dag nog hebben, deze gelukkig niet :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina