Via een acceptgiro kun je niet vooruit betalen dus dan kies je die. En anders klik je gewoon verder en zie je het wel, zolang je geen bank info invult kan er ook geen geld van af.
"Betaalwijze en factuuradres Je ontvangt een acceptgiro waarmee je de vooruitbetaling van 44.70 kunt voldoen." Lol, naja, ik zie wel wat er gebeurd.
Dat lijkt mij duidelijk, je krijgt eerst je acceptgiro die je dan weer terug moet sturen. Als dan het geld erop staat bij hun gaan ze het spel verzenden.
Dude, zover was ik ook nog Het gaat erom dat de keuze "Totaalbedrag in 1 keer (je ontvangt een acceptgiro bij je bestelling)" dan helemaal geen nut meer heeft, aangezien je toch vooruit moet betalen
Ik heb al de nodige spullen gekocht bij Wehkamp, maar je krijgt gewoon een acceptgiro bij je bestelling. Dan heb je 2 weken om te betalen. Precies hetzelfde zoals bij bol.
Er staat toch ook "Levertijd onbekend". Kan nog wel eens heel lang duren voordat je de game(s) in huis hebt
Verschillende reacties, bij de een komt iets netjes binnen en de ander moet drie/vier weken na release wachten en krijgt dan een bericht dat zijn bestelling is geannuleerd.
Pre-order alleen bij Wehkamp als je niet per se haast hebt zou ik zeggen. Sommige games zijn echt een koopje bij Wehkamp, maar je kunt er niet 100% op rekenen dat je op release binnenkrijgt en soms duurt het nog veel langer dan dat, of zoals Fiasco al zegt, wordt de bestelling zomaar geannuleerd. Ik heb nu 1 pre-order bij Wehkamp staan, als dit niet goed afloopt annuleer ik mijn order en koop gewoon in een traditionele winkel. Ik heb zelf een keer Battlefield: Bad Company 2 besteld bij Wehkamp. Levertijd was 1 week, na die week werd dit 2 weken, daarna 4 weken, maar uiteindelijk wel binnen gekregen. Omdat ik geen haast had was het op zich niet erg, maar dit heeft er natuurlijk wel voor gezorgd dat ik niet snel weer daar iets zal kopen.
Ik weet niet hoe snel ze zijn met geld terugstorten na annulering, maar anders zou je gewoon kunnen pre-orderen, kijken wat er gebeurt. Als er na 1 week weinig teken van hoop is kun je gewoon annuleren en bij een winkel kopen, ik mag aannemen dat Skyrim dan vast wel ergens te koop is. Alleen mis je dan waarschijnlijk wel de pre-orderbonus van de premium map, ik weet niet of dat voor jou uitmaakt?
Die map lijkt me wel vet maar is hij €16 waard, want die weken wachten maakt me niet uit maar als ik allemaal problemen krijg met mails sturen en zo heb ik daar natuurlijk geen zin in en haal hem voor €60 bij gamemania.
Wanneer ik op xbox360livekaarten 12 maanden gold wil bestellen, staat er wanneer ik me naam en e-mailadres heb ingevuld: Product niet gevonden. Iemand die hier meer van weet? Is namelijk toch behoorlijk goedkoop ..
2/3 weken gelden heb ik een order gecanceld bij Thehut.com maar tot op heden staat er bij Paypal nog steeds in behandeling, is dit wel goed??? (want heb wel een mailtje kregen van thehut.com dat er niets van mijn 'card' is afgeschreven, Your card has not been charged for these items)
Er zijn meerdere sites die goedkoop Xbox LIVE abbo's leveren. Als je PayPal hebt, kan je ook twaalf maanden LIVE voor €37,99 bestellen bij GameHubs(.com). Binnen 24 uur mailtje met de code en werkt altijd.