[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Haha da's waar... Ik weet niet welke game ik het liefst meteen wil: Battlefield 3 of Skyrim. Ik heb sowieso erg weinig tijd komend schooljaar omdat ik HAVO 4 + 5 in één jaar doe, dus ja... Nog even nadenken.

@ averagegamer

Ik weet het niet zeker natuurlijk, maar ik verwacht het wel! Vaak staat er bij Wehkamp een paar dagen voor de release opeens "levertijd: 1 week". ;)

Laatst bewerkt: 22 aug 2011
  2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    ah ok, goed om te weten, dan bestel ik hem ergens anders. Liefst koop ik hem gewoon zelf in de winkel, maar pre-order is vaak goedkoper, en ik wil graag die stoffen map bij Skyrim en de extra auto's bij Forza 4, dus moet ze toch maar ergens pre-orderen dan. Bij FRS kan je ze gewoon op de dag zelf ophalen dus? Bij MW3 weet ik nog niet wat ik doe, volgens mij geen pre-order bonus, das maar gewoon zelf ophalen en hopen op een nightrelease ergens ;)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar dan maar bestellen denk ik. Heeft iemand er ervaring mee?

Ik heb het niet zo op Wehkamp. Hoor er niet altijd fijne berichten over.

Dus als iemand mij kan vertellen of het ook zo werkt als bijvoorbeeld bij BOL, uit ervaring, dan graag een antwoord.

Ik denk dat ik hem dan daar bestel. Het zou betekenen dat het de vroegste pre order, zeldzaam ook, word sinds Two Worlds I. :+

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Skyrim op release wilt hebben raad ik je af om bij Wehkamp te bestellen. Ik heb er een keer een game bestelt en de leveringstijd werd telkens uitgesteld, uiteindelijk 6 weken na bestelling binnen ofzo.

Dit soort berichten hoor ik veel vaker over Wehkamp, dus als je het spel op release wilt raad ik toch echt aan om ergens anders te pre-orderen.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Enige reden om ooi tbij de Wehkamp te bestellen is als ze weer eens een totaal verkeerde prijs op de site hebben staan :+

Vriend van me heeft tot 3 weken na release moeten wachten op zn MW2 prestige edition bij Wehkamp. Hij had van ellende al een normale versie bij de FRS gehaald

6. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Beter gewoon bij FRS halen dan ofzo.

7. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Heb m ook pre order bij de e-plaza , zeker op 10-11-11 binnen XD

Hoop dat die net als andere spellen ook 1 dag eerder in de shop ligt

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit weer helemaaaaaal in Oblivion, bleek nog talloze sidequests te hebben voor guilds en natuurlijk nog Shivering Isles. Wat een heerlijk game blijft het toch, en iemand zei laatst tegen me dat ie Oblivion nu wel echt verouderd aan vond voelen, nou ik ervaar dat absoluut niet. Maar god nondeju, door Oblivion krijg ik toch wel nog meer zin om Skyrim te spelen.

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Krijg je hem bij e-plaza een dag eerder? thuisbezorgd of ophalen?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarom bestaan zaken als Wehkamp dan nog. :cool:

FRS bestelling plaatsen over een aantal weken.

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Kan wel tot de 14e duren tot je hem krijgt daar en zit er wel een stoffen map bij? daarom vroeg ik ook, waar kan je hem pre-orderen met die stoffen map en kan je hem in de winkel de dag zelf ophalen of krijg je hem gegarandeerd de dag zelf of eerder toegestuurd?

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik haal m weer gewoon bij gamesshoppen, daar pre order ik meestal. Nooit problemen mee gehad.

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Krijg je hem dan wel op de dag zelf? Staat levertijd van 6-8 werkdagen en staat niks over pre-orderbonus.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Normaal gesproken wel. En die snotlap boeit me niet. :+

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Haha, ik pre-order Forza 4, MW3 en Skyrim denk ik wel bij Nedgame.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Aantal websites nagekeken en die zaken moeten eerst maar eens hun Productinformatie updaten voor ik bestel. Kan nog wel dik een maand duren voor we 100% zeker zijn wat zich in bepaalde versies van de game bevind. Die stoffen map zal ik krijgen, hoe dan ook. Liefst bestel ik daar nog een paar van na, om ergens anders op te hangen. :9

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Skyrim to get first public hands-on in Europe at Eurogamer Expo

Bethesda’s announced that its to offer attendees at Eurogamer Expo next month hands-on with RAGE and Elder Scrolls V: Skyrim, the first time the latter has been available to play to the public in Europe. The games join a big line-up including Battlefield 3, Dark Souls and more, as well as the UK launch of OnLive. RAGE releases on October 7 in the UK, while Skyrim launches on November 11 worldwide, both for PS3, 360 and PC. Get tickets here.

http://www.vg247.com/2011/08/22/skyrim-to-get-first-public-hands-on-in-europe-at-eurogamer-expo/

Dus dan meer info en beelden. Al is dat helemaal niet meer nodig wat mij betreft...bring it on!!!!

19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.384
    Ik twijfel nog :+

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik ook...ik twijfel of ik de andere aankomende games nog wel nodig heb dit jaar ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina