Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Jullie kijken toch ook allemaal op WENB forum? Die Adam, is dat een werknemer of wat? Soms praat ie alsof hij niks met Konami te maken heeft en andere keer 'announced' hij weer dingen.

Edit - De vragen onder dit bericht. :lol:

Laatst bewerkt: 22 aug 2011
  2. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Adam van WENB had blijkbaar in de afgelopen periode een dag genoemd als mogelijke dag. Die dag schijnt het te worden. Woensdag? De dag van PSN update?

En het was inderdaad geen bug. Anders had het nooit gefixed geweest.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, geen bug en dat bevestigt mijn theorie dat Konami het bewust in de Gamescom-versie gestopt heeft om de mensen duidelijk het effect van 'off the ball'-running te laten zien. Beetje dom van ze, gezien de zooi die ze over zich heen hebben gekregen.

4. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    PES 2012: Two Demos Announced

KONAMI offers early taste of PES 2012 for fans

Konami DigitalEntertainment GmbH has announced it will release TWO playable demos for its eagerly awaited PES 2012 title. The demos will be available free for PlayStation®3, Xbox 360® and Windows PC, and will give PES fans a chance to experience the game early in its development cycle and prior to release.

The first demo will be released on August 24th and will be based on a preview build of the game. While there will be areas that are refined, KONAMI wants PES users to try out the game’s many new Teammate Control elements prior to launch and experience the realism that Active AI brings to PES 2012, and which have been singled out for extensive praise by the media. The demo will also showcase the individuality of the many teams in the game, and users will be able to pick from six teams and their playing styles – Manchester United, AC Milan, FC Porto, S.S.C Napoli, Santos FC, and C.A. Panarol – and pit them against each other in 10-minute matches. The demo will also showcase key Challenge Training elements, where fans can practice the new control systems to fully enjoy the game.

The first PES 2012 demo will not be truly representative of the final game, so KONAMI will issue a second free demo reflecting the final version’s feel and gameplay in mid-September for the same formats. This will also offer 10-minute matches, but with a different team roster of Tottenham Hotspur, FC Bayern Munich, FC Internazionale Milano, Rangers FC, Club America and Sport Club Internacional.

“We have spoken a lot about the new additions to PES 2012, and now we want users to see it for themselves,” explained Jon Murphy, European PES Team Leader. “By releasing a demo for preview purposes, we want people to get in early to try out the Teammate Control elements and to see for themselves how the Active AI works. This will then be followed by a second demo that offers different teams, and a closer approximation of what the final game will play like. We truly value the support and input of our user base – and these demos are so they can see how their help has aided the most ambitious PES to date.”

5. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    edit: Molly was net een paar tellen eerder :+

6. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Wel mega dit. Gewoon 10 minuten. En ook nog een trainingsmode. Ze pakken het echt goed aan. En als straks de FIFA demo uitkomt gooien ze de tweede (retailcode) demo online. Helemaal top. _O_

7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Vet dit! Jammer alleen dat niet alle teams van de gamescon code in de demo zitten. Maar dan nog. Dat mag de pret niet drukken.

Allang blij dat ik even de demo kan uitproberen en nog 10 minuten per wedstrijd ook! Heel netjes :D

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Woensdag dus de eerste demo! Ben benieuwd! Wel vet dat je gewoon 10 minuten aan de slag kan per wedstrijd. Korter is altijd zo frustrerend.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wow, net eventjes 30 pagina's moeten bijlezen :+
    Heb een paar filmpjes gekeken maar nu kan ik mijn mening maar beter bewaren tot woensdag schat ik :+

Weet iemand al of je van clubs kan veranderen in ML?

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dacht dat de PES demo vandaag kwam?

11. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Pes demo woensdag definitief!:D lekker hoor! Hopelijk alleen niet zo een irritant filmje na elk potje!!

12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    De details van de demo kwamen vandaag ;)
    Geloof me, had ook liever gewild dat we vandaag ook al konden spelen O-)

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Waarschijnlijk wel in de nieuwe Boss mode, maar de Master League niet.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kak dan ben ik net 3 dagen naar de Ardennen met school en daarna mysteryland, dus dat wordt pas zondag spelen.

15. AgentSmith

AgentSmith Guest

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die demo heb je alleen wat aan als je hem gelijk goed vindt. Vind je het niks, krijg je weer dat gezeik van: 'ja het is maar een vroege versie, alles kan nog veranderen. '

Maar ik ga hem natuurlijk spelen.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Er is duidelijk bijgezegd dat er nog wat minpuntjes aanzitten. Het is nog niet de final code.
    Dus ja, als je dat weet, moet je er dus niet over gaan zeuren. Zo zullen de keepers nog verbeterd moeten worden, dan weet je dat alvast :)

18. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan je geruststellen. Er zit geen filmpje na de demo.

Deze zit er nu voor. ;)

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoe weet je dat? En hoe lang is het?

20. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    De Gamescom trailer schijnt er voor te zitten. De volledige versie duurt 5:47 minuten. Wel slim om het zo te doen want ik ging altijd terug naar mijn dashboard en startte de demo weer opnieuw. Dat gaat nu niet meer op. Maar het schijnt dat je deze maar 1x hoeft te bekijken na het laden. Daarna kan je gewoon games herstarten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina