[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    DE is geen shooter, maar een hybride RPG/FPS game, dus de shooter mechanics zullen sowieso iets stroever aanvoelen.

    Gewoon even de reviews afwachten, die komen binnen nu en enkele dagen uit. Daar zal heus wel vermelding in worden gemaakt of de AI en gunplay zo slecht is. Zo niet, dan is bovenste filmpje gewoon oud materiaal geweest.

    EDIT: copy van een post uit een gamefaqs topic.

    ==================
    Forgot to say what those reviews said. One gave 9/10 and other onr 91/100. They stated that graphical design is good and character models and voice acting are well done except for Adam Jensen himself. Gunfighting is not as good as in other shooter games, but this isn´t really a shooter and it´s not terrible.

    Hacking was criticized as the weakest area of the game especially in the early game where it´s a matter of luck. Bossifhts were also said to be one of the games weaknesses.

    Other than those, it was all praise.

    ==================

    So there you have it. Geen schokkende tekortkomingen en als een game dan nog steeds een 9+ scoort moet je dat ook nog een keer in perspectief zien met hoe goed blijkbaar de rest van de game is.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het punt is niet de schiet mechanismen maar volgens mij gebrek aan intelligentie van de ai. Dat die kerel niet ingesloten wordt, of die gasten dekking nemen en vandaar uit schieten. Maar gewoon dom op veiligheids glas gaan schieten.

    Maag ja we zullen het straks wel zien. Ik verheug me er nog wel op. Wil toch zo min mogelijk gaan schieten. Maar meer hand 2 hand combat.
     
  3. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Mijn vorige reactie ook gelezen ? :+
    Maar het is een toffe game hoor.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik vraag me af hoe ik dit zou moeten bekijken? Als in: Frustrerend moeilijk of juist veel te makkelijk of iets er tussen in?

    Mocht er een review verschijnen die dat uitlegt, dan zou ik die graag willen lezen.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Reactie was ook niet specifiek op jou gericht VapoChill. Meestal quote ik mensen dan wel. :)

    Waar blijven die online reviews eigenlijk? Ik had toch eigenlijk wel al iets van IGN verwacht.
     
  6. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ok, nevermind. 8)
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In hoeverre wordt de AI nog aangepast? Want de AI in dat filmpje is wel erg matig als ik eerlijk ben.
     
  8. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt hier eigenlijk ook nog een demo van. Zo kunnen degene die het spel willen kopen er een beter oordeel over geven, dan alleen maar met de filmpjes die je ziet.

    Het is wel van een hele andere computer, maar zag je bij golden eye op de nintendo 64 ook niet dat je zo met je wapen rond kon lopen.
    Leek ook wat houterig over te komen, maar het spel zelf was zeer vermakelijk. Dus dat filmpje een paar posten hierboven hoeft echt niet te betekenen dat het spel slecht word.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel apart dat ze zeggen dat voice acting van Adam Jensen niet goed is, van al het beeldmateriaal dat ik tot nu toe gezien heb vond ik hem juist uitblinken.

    Volgens Official Playstation Magazine waren de Boss fights 'frustrerend', dus ik denk dat het frustrerend moeilijk zal zijn.

    Ik zou niet op een demo rekenen. Dit spel komt morgen uit in de USA en aankomende vrijdag bij ons, natuurlijk kunnen ze ook een demo ná de release doen, maar denk het niet. Het spel zal ook echt niet slecht worden, als het echt grote tekortkomingen had dan had het niet zoveel 9+ cijfers meegekregen. :)


    Heeft iemand trouwens wat meer info over dat Deus Ex t-shirt bij de Free Record Shop? Dan voornamelijk wat de maat is en of je dit kunt kiezen. Heb het geprobeerd te bestellen om te kijken of er een optie was, maar ben niks tegengekomen. (bij betalingsmethode gestopt) Zo'n t-shirt lijkt mij wel wat, maar dan moet het natuurlijk wel mijn maat zijn.
     
  10. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dat t/shirt na verloop toegestuurd krijg van FRS. Dan zullen ze via de mail wel vragen welke maat je wilt hebben. Of je krijg nog een email voordat ze het spel versturen met de bovenstaande vraag.

    Heb nog nooit zoiets gedaan bij de FRS

    Op de website van het spel staan genoeg filmpjes waarmee je toch wel kan zien dat het spel volgens mij het spelen wel waard is.
    Dat de wereld om je heen op jouw acties en daden reageert, en dat je naar detroit en montreal moet om dingen te ontdekken en onderzoeken.

    http://www.deusex.com/media#
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2011
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zou de game eerder in de winkels liggen? Het is toch wel een beetje een XBW traditie dat we allemaal gaan hunten naar een vroeg exemplaar.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ubisoft is toch altijd vrij laks met release dates? Lijkt me dat het spotten morgen wel kan beginnen als de FRS'en e.d hun vracht binnen hebben.


    Ben ook wel benieuwd wanneer alle reviews online komen
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Jensen doet me een beetje aan Solid Snake denken, ook zo'n soort stemmetje. Maar zij ergeren zich dus aan hem? Ben heel benieuwd naar de bevindingen van mensen hier, en dan vooral over dingen als...A.I, en de verschillende manieren hoe je ergens langs kunt komen.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ubisoft? Heb ik iets gemist? De publisher is toch Square-Enix?

    Overigens, review:

    http://beingnerdy.com/ps3/deus-ex-human-revolution-review
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoe de fuck kom ik dan bij Ubisoft...
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :D

    Dat dus, en ik verwar Eidos montreal met Ubisoft montreal
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    PU geeft hem een 92, review stond online maar is weer weggehaald omdat dat te vroeg zou zijn :)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Review gelezen, stond alleen niets opvallends in over de A.I.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind de stem van de hoofdrolspeler juist lijken op die van Jackie Estacado van The Darkness, ook zo tof.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina