[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Dat heb ik je al uitgelegd... Dat jij het daar niet mee eens bent is niet erg, maar dat verklaard waarom bepaalde spelers een hogere of lagere rating hebben dan jij ze zou willen zien. ;)

2. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij het niveau van barcelona gewoon goed aankan. Als een speler in een slechte competitie goed presteert tegen slechte verdedigers dan weet je toch niet hoe hij bij een goede club presteert?
    Nu heeft hij zichzelf echt laten zien dat hij ook in een barcelona team kan spelen. Van Ruiz ofzo weet je toch ook nog niet hoe hij in het buitenland presteert? Als een speler ook goed presteert bij een goede club is het toch logisch dat het wat omhoog gaat?

3. Marvilliosa

Marvilliosa fanfreakintastic

Leuk Bevonden:
    0
    hey Suarez lijkt een beetje O:

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wel een vooruitgang met dit;

Bij PES gebruikte ze nog een oude model en zag hij er in Pes 2011 zo uit:

5. Marvilliosa

Leuk Bevonden:
    0
    Bij fifa lijkt ie echt voor geen meter maar bij pes klopt dat gezicht een beetje.

6. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Voor geen meter is weer een beetje overdreven. Ik ga niet zeggen het is 2 druppels water, maar je kan bij die zijkant wel een beetje zien dat het Suarez is.

Edit:

Ik bedoelde eigenlijk die foto die jij postte dat hij wel leek en niet die foto van die andere Suarez want die lijkt idd voor geen meter xD!

Laatst bewerkt: 22 aug 2011
  7. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    @ deze comment : WTF? Wat boeit het nou in welke competitie iemand voetbalt??? Ronaldinho is gewoon echt met hele verre voorsprong de beste speler van de Braziliaanse competitie! Ronaldinho speelt weer ouderwets goed en verdient na mijn idee een rating van 86 in Fifa 12! Dus jij suggereert ook dat als Messi naar Argentinië nu terug zou gaan hij ook zou moeten dalen van 95 naar 75 omdat de ploegen daar minder zijn :+?

8. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Was te verwachten nu hij in Engeland speelt.. Had best een jaartje eerder gemogen.

9. Seh

Seh Guest

Balans noemen ze zoiets. Dat maakt heel veel uit voor een game. ;) Ik zou niet willen spelen met bijvoorbeeld Ajax waar Suarez 85 is en de volgende speler is 76.

10. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Daar ben ik het niet met je eens Seh. Alle spelers moeten beoordeeld worden op hun kwaliteiten en niet op de club/competitie waarin ze spelen. Ronaldinho is een keer zo goed dan zijn medespelers, dan moet dit in stats ook uitgedrukt worden.

Maar verder lijkt mij deze discussie onzin? Ik wacht nog steeds op meer FUT info aangezien ik dit jaar gewoon mijn eigen nummers wil bedenken en zoveel meer. FUT kan heel veel verbeteren imo.

11. Chicharito

Chicharito Member

Leuk Bevonden:
    0
    :F:

Met andere woorden, speelt Messi volgend jaar in Portugal moet hij een 75 rating krijgen enkel omdat hij in Portugal zou spelen

12. Seh

Seh Guest

Mag jij onzin vinden. Maar als ik een game speel wil ik niet een overpowerd iemand in mijn team of bij de tegenstander. Zelfde situatie als je bij COD een veel beter wapen dan de rest zou hebben, omdat hij in het echt zoveel beter is imo. ;)

13. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk mensen voor de gek houden maar dit is helemaal geen screen van fifa 12 dit is een screen van een pc mod voor fifa 11.dus het is nog maar afw8ten of suarez een echt gezicht heeft

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is dit echt? Wow, kansloos ventje dan :emo:.

15. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die face van suarez komt van fifavoetbal.net uit de download sectie van fifa 11 bij faces

16. Marvilliosa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat dit tegen mij bedoeld was?
    Ik heb gewoon gezocht op Suarez FIFA 12 en kreeg dit plaatje.
    Heb indd verder niks gelezen over dat het niet van FIFA 12 was.
    Beetje triest dat er meteen zo op gereageerd wordt.

17. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen de boel toch gewoon in de Gameface zetten? Dat ze daar zo moeilijk over doen zeg.

Ik heb wat filmpjes gezien en het zal lijken alsof het gladder speelt, ik heb er niet veel verwachtingen van maar we zullen zien. Heb FFIFA11 ondehrand echt grijs gespeeld, 300 met club en 400 quick ranked.

De Turkse league wordt eruit geknald wegens de omkopingen van Fenerbahce, alsof er in de FIFA geen corruptie is maarja. Hoop dat Griekenland/Argentinie toegevoegd worden.

Nee de eerste divisie komt er niet in voor de dommen.

Laatst bewerkt: 22 aug 2011
  18. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Maar een Messi van 95 is niet overpowered hij is de beste speler van de wereld dus verdient hij de allerhoogste rating.. Ik vind het echt apart dat iemand zo een gare mening kan hebben slaat echt nergens op. Vooral dat je COD met Fifa vergelijkt.. Tis toch alleen maar fijn als je een sterspeler in je team hebt om daar lekker trucjes mee te doen en te schieten van afstand etc? :+:x8)}:]:'-(

19. Chicharito

Chicharito Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké ik snap alleen niet waarom je dat precies vindt. Een goede speler is een goede speler ongeacht de competitie hij in speelt. Andersom net zo goed, er spelen niet alleen maar toppers bij de grote clubs/competities. Maar goed, laten we er maar over ophouden anders gaat deze discussie voor eeuwig door :+

20. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het voetbalverstand zo door de pagins's door heen lees weet ik al wat voor spelers jullie zijn... kaatsers, hoge steekballen, pressen, 5-3-2, durf te wedden dat er maar max 4 zijn die als een echte man spelen hier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina