Dat hoop ik toch niet Raids zijn nu al puggable. zelfs voor mensen die het nog nooit gedaan hebben. het lijkt me niet de bedoeling dat het makkelijker wordt dan Hc's .xD
Ik zal niet zeggen dat het voor mij niet puggable is, maar neem maar van mij aan dat er een hoop zijn die dit wel zouden toejuichen. Voor mijzelf maakt het niks uit, raid toch bijna nooit. Ik denk wel dat ik af en toe een LFR ga doen.
Vet relaxed. Zit je te eten, kom je daarna terug achter je computer op je kamer; Achievement Earned. Ik zag dat ik gedood was in Blasted Lands op mijn main. Stond in een of ander vuur. Totaal niet stil gestaan bij Deathwing, maar bedankt klotedraak. Ik kan gewoon rustig eten voortaan.
Hehe ja. botten doe ik niet. Is een gast van een oude guild al mee gepakt. Die deed dat met fishing. Weg account, was al voor Cata.
Kill ik net Solix Schiet net een Concusive Shot en raakt hij zijn buff kwijt. Vuur ik ook nog net 1 pijl en is hij dood... Wel Exalted met de guild geworden. Als ik ze leave blijft die lelijke banner er dan ook op staan?
Tot je weer een nieuwe guild hebt toch of niet? Of moet je daar dan ook weer de hele rit naar exalted mee uitzitten voor die banner weer veranderd, wat je met je oude guild hebt gehaald?
Dat bedoelde ik dus. Wat ik trouwens nog steeds vervelend vind aan WoW is dat die connection bug er nog steeds in zit. Ik weiger in Window Mode te spelen omdat ik het gewoon irritant vind. Als ik dan een FP neem en even switch naar XBW en daarna weer terug kom, dan ben ik weer disconnected. Kan iemand mij zeggen hoe erg, vanaf Vanilla, het met Blizzard gesteld is inzake het oplossen van problemen? Ik heb namelijk van een oude kennis, prima speler, gehoord dat Blizzard het soms behoorlijk laat zitten. Zelf heb ik er niet zo heel veel last van, maar deze genoemde bug irriteert me al maanden.
Ik heb het ook als ik niet windowed speel. Denk dat het probleem clientside is. Dan wordt en meestal niet veel aandacht aan besteed
Ik kan me aanpassen natuurlijk, maar het hoort opgelost te worden. Het probleem zit hem alleen in Cata, want toen de eerste Cata content kwam, voor de release nog, kreeg ik er al last van. Maar zoals G Force zegt kan het client based zijn, denk ik, en dan is er idd niks aan te doen. Niettemin zou je niet gedwongen moeten worden in window mode te spelen als het ook probleemloos zonder zou moeten kunnen. We betalen tenslotte allemaal voor de game en Blizzard haalt genoeg omzet alleen uit wow al.
Ik heb het ook als ik niet windowed speel. Misschien dat het juist de bedoeling is dat je niet alttabbed in raids etc
Ik speel ook niet in Window mode en ik heb er geen last van. Of ik nu alt + tab of op de windows button druk. Nu ik dit typ was ik ook aan vliegen en ik ben zonder dc aangekomen op de juiste bestemming.
Ben van mening dat blizzard de problemen prima aanpakt hoor. Dit soort bugs staan gewoon niet hoog op de lijst van prioriteiten... En gezien ik er redelijk wat last van had tijdens 4.1, maar sinds de laatste patch er totaal geen last meer van hebt, lijkt het probleem mij verholpen. Denk eerder dat dit zoals al gezegd meer client based is.
Zelfs sinds 4.2 niet meer gehad. 4.1 heb ik niet gespeeld. Denk dat ik er vooral in WotLK last van heb gehad.