Ja Agenten te voet pakken soms een auto als ze je willen achtervolgen. Net ging een agent ook in een taxi zitten om achter mij aan te gaan
ben nu bezig met de achievement "Liberty City" [Laat al je vrienden, die nog leven, je voor 90% graag mogen.] maar ik heb nu al mijn vrienden die nog leven boven de 90% behalve Dwayne en ik kan hem ook niet bereiken// ik de storyline uitgespeeld
Echt waar? Ik heb GTA IV drie keer uitgespeeld, maar zoiets is mij nog nooit overkomen. Ik heb er ook nog nooit van gehoord (ook niet van vrienden) tot ik het net las hier.
ja ik had dat idd ook.. zat echt zo van WTF! en dat is het vette aan GTA je blijft gewoon dingen ontdekken zelfs na 150 uur
Dat van de auto heb ik ook al meerdere malen gezien, maar 't zijn wel pussy's. Zo gaan ze niet in een helicopter als je zelf boven een tweede heli hangt. Teminste dàt heb ik nog nooit mee gemaakt en ik moet zeggen dat ik ook menig uurtje GTA IV er op heb zitten.
Net zo sterk als een willekeurige dude uit Servie of hiphopneger uit de ghetto van Liberty City die dat kunnen?
niemand? sorry voor dubbel ding.. maar niemand reageert en wil die ach ff halen voor als die 90% die ik bij veel vrienden nu heb weer daalt
ja hij leeft sowieso nog, heb net even op een ander forum gevraagd, en die zeiden dat je z'n mail moest beantwoorden.. kan hem nu nog niet bereiken (maar misschien moet hij de mail eerst nog lezen ofzo) dus wacht nu nog even af //Ik moest reageren op de mail, ik kan nu ook met Dwayne shit doen ja echt awesome die random events.. en het zijn er ook veel en ze komen niet tevaak voor enzo.. had bijvoorbeeld bij Assassin's' had je die random dingen wel snel gehad.. bij gta blijven ze gewoon vet en vernieuwend
Nog wat awesome screens van ENB Final MOD En meer. Jezus, nu wil ik echt een nieuwe generatie consoles! Maar eerst nog een nieuwe GTA op de 360.
Ik zat vanmiddag weer eens The Lost and Damned te spelen (ben weer overnieuw begonnen) en ik vermaak me weer goed! Het is in GTA gewoon zo vet dat je gewoon iemand kan mollen wanneer je zin hebt. Bijvoorbeeld: Ik loop over straat en ineens zie ik 2 gasten staan waarvan ik denk "jullie gezichten staan me niet aan" de ene sla ik vol neer met een stalen pijp en de 2e schiet ik helemaal overhoop met een vol automatisch pistool. Gewoon omdat het kan. En ik deed vanmiddag ook een missie waarin ik een of andere kerel moest mollen die met een helicopter aankwam. Dus ik rij gewoon met m'n chopper het vliegveld op, stap af, en terwijl er 100 gasten op me staan te knallen pak ik m'n rocket launcher uit m'n broekzak en haal ik die helicopter neer. Vervolgens ga ik er weer vandoor op m'n chopper en is alles goed. Trouwens, ik hoop dat Rockstar voor GTA V afstapt van de cartoony graphics die ze nu gebruikten en meer zullen kijken naar filmpjes als die hierboven. Fotorealisme ftw!