[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    +1 = true. :lol:

2. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ditzelfde gevoel met Divinity II The Dragon Knight Saga ... heb ik andere RPG's wel nodig ?
    Ik be-twijfel het of ik nog tijd zal kunnen vrijmaken voor andere RPG's dit jaar ... :p

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga hem zeker wel halen. Weet alleen nog niet wanneer... Straks FIFA/pes komt gears nog cod maybe en dan Batman... Pfff wordt wel veel hoor.

Maar dat ik hem haal is zeker!!

4. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik koop 6 games op de release : FIFA 12 ,bf3,uncharted3,mw3,SKYRIM,en saints row 3

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tel er voor mij nog maar 2 bij, voorlopig. :+

6. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een mailtje gestuurd naar xboxhome.nl om te vragen of ze m'n Saints Row 3 pre-order willen veranderen naar een Skyrim pre-order. Saints Row 3 is natuurlijk nooit zo vernieuwend als Skyrim en de tijd tussen Saints Row 2 en Saints Row 3 is natuurlijk veel korter dan Oblivion <> Skyrim. En zoals BigKabuto al zei: eigenlijk heb je geen andere games nodig als Skyrim uitkomt. :p

Ik denk dus dat ik Skyrim en Battlefield 3 meteen haal. Saints Row 3 kan wachten, FIFA 12 denk ik ook (weet nog niet zeker of ik Ultimate Team bij FIFA 12 wil gaan spelen). Bij Modern Warfare 3 begint het toch weer te kriebelen. Ik weet nog steeds niet of ik Battlefield of Modern Warfare 3 online lang blijf spelen... Damn, ik merk nu dat het eigenlijk nog best moeilijk is met al die goede games die in een korte tijd uitkomen...

@ Yellow 13

You're a cloth map addict! :D

Laatst bewerkt: 23 aug 2011
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar dat komt omdat ik iets met kaarten heb. Ik heb in het verleden een keer een bosatlas, de kleine, gekocht en dat vond ik gewoon leuk. Zelfde geld voor iedere keer dat ik weer een atlas inkijk. Ik krijg de neiging mijn beurs te trekken. Op de een of andere manier boeit kaartlezen mij gewoon en ik kan het ook. Mijn vader heeft een keer tegen me gezegd dat ik het beter kan, als het op richtingsgevoel aankomt. Hij is nota bena internationaal vrachtwagenchaffeur en heeft jarenlang met kaarten in de auto gereden. Ik zal het addictgehalte dus wel deels van hem hebben. Ik heb kaartlezen ook van mijn vader geleerd.

Zoals het hierboven staat wil ik het dus ook met Skyrim. De vetste map/kaart en dan gelijk zoveel mogelijk plaatsen bij af. Hoop dus dat er ooit nog eens een soort van CE stoffen map verschijnt met alle plaatsen erop. Er is ook een grote wallpaper/screenshot van Oblivion waar al die plaatsen op staan. Goddank heb ik daar een zelfgemaakte poster van. :+

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb hetzelfde hoor, gow 3, battlefield, skyrim zijn de games die ik gelijk ga halen en ben bang dat ik daar al weinig tijd voor zal hebben.
    Alleen als skyrim er is, gaat die ook gelijk in mijn xbox en daar blijft ie een tijdje in :D

9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Skyrim ga ik binnenkort denk ik wel ff pre-orderen ergens waar die stoffen map bij zit, weet alleen niet precies welke van die winkels ook gegarandeerd op de release levert. Forza 4 ook pre-order, de lce-edition, denk bij Nedgame, MW3 mss pre-orderen, maar dan wel bij nightrelease ophalen, andere games die ik mss ook wil kopen zoals NFS the run, of heel mss the witcher 2 of bf 3 haal ik gewoon in de winkel.

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Oke :)

11. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, NFS: The Run is er ook nog... Nou ja, die schuif ik wel naar 2012. :)

Even ontopic: wat gaan jullie als eerste in de game doen? Eerst heel veel rondlopen om van alles te ontdekken en te genieten of meteen de main quest spelen? Of eerst lekker NPC's killen en stelen etc.? Ik ga net als bij Oblivion ontdekken. Main quest kan altijd nog, ik wil in het begin gewoon van alles zien, doen, ontdekken, exploreren etc.

Vandaag was trouwens wel goed Skyrim weer! :p

12. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.384
    Eerst me gedragen, beetje verkennen. Op zoek naar sterkere wapens en coole items. Dan nog meer verkennen en wat side missies doen. Kijken of ik al een reus/mammoet dood krijg. En na pas heel lang verkennen en side quests me op de main quest storten. Geen paniek met levellen, maakt me niet uit of ik snel op max zit. Klinkt goed.

En pas als ik de main story uit heb, mensen willekeurig aanvallen. Ik zal in het spel ongetwijfeld een grote held zijn voor de bevolking na het volbrengen van de main quest, dus vind dat ze m'n rare buien dan wel mogen vergeven.

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoezo dat?
    Het is hier fucking warm! :eek:

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  15. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh wat vet :D

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Skyrim met de face animaties van LA Noir, dat zou pas vet zijn :)

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hangt echt zo'n creepy sfeertje in dat bos, alsof er zo ineens een (weer)wolf tevoorschijn kan komen.

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, The Run wordt ook nice denk ik ;) Zit jij trouwens ook op het autogespotforum?

Haha, tis nog geen Alan Wake, maar ik snap wat je bedoelt ja ;) Ik krijg bij Skyrim af en toe een beetje een scandinavisch/viking achtige vibe.

19. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was het gisteren hier ook, maar 's nachts en de ochtend daarna onweerde het aan één stuk door. :p

Nope, maar ik kijk er wel vaak. :+

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik bedank ervoor, want dat neemt helemaal veel ruimte in en gaat zeer ten koste van de gameplay imo. Ik vond LA Noire op het laatst zeer eentonig. Naast de animaties is alleen het verhaal daar goed, maar een game als Skyrim moet het van alles hebben wat games kunnen aanbieden. Ik zou het dus niet willen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina