Net samen met Ralluf en paribus n paar rondjes in de map gespeeld Mijn bevindingen tot nu toe: [spoiler1] -Begin Op aarde is wel leip, vooral omdat je daar al zoon 1200 punten kunt verdienen -Daar staan ook de PaP en Juggernog, maar hoe je er later weer terug bij kunt komen weet ik nog niet. -Als je in de ruimte bent moet je n makser hebben, met 1/2 personen hoef je nog geen deur te kopen, met 3/4 wel. -Een marsman respawned elke 2/3 rondes en is relatief moeilijk dood te maken. -Stroom aan en je hebt in sommige ruimter gewoon zuurstof -Teleporter wel gevonden maar nog niet terug kunnen linken -Springkussen in de koepel zijn leip, vooral omdat je ze ook kunt gebruiken als je down bent. [/spoiler1]
Vind 'm tot nu toe erg lastig ten opzichte van andere maps. Met uitzondering van de buiten locaties sta je constant in kleine ruimtes.
BO graps. Alleen jammer dat je alleen BO wapens in de kist kan krijgen Vind die moon map wel erg freaky. Nog niet weer terug bij het begin kunnen komen maar zal een spannend verhaal worden als je gaat PaPen. en er scheen ook nog een nieuwe perk te zijn. kon ik niet echt vinden
Holy shit, hij is best moeilijk!!! Maar wel héél tof!! We zijn met z'n 4en tot level 20 gekomen, maar we komen vast nog wel verder.
Even wat info over de PaP: Spoiler Als je met vier man bent, en je wilt naar de PaP is dit heel makkelijk. Je moet met z'n vieren buiten gaan staan vlakbij, daar zit dat gat met een soort van teleport, de ingang van de koepel. Als je daar met z'n vieren gaat staan wordt je geteleporteerd naar de aarde en kan je PaP. Als je met z'n drieën ben met drie man enzovoort.
ik vind het wel even wennen die Moon map , qua gewichteloosheid en geluid en heb het idee dat er minder wapens te vinden zijn dan voorgaande mappen of iig verder uit elkaar maarja dat zal wel wennen zijn.
Als je de Power Switch aan zet dan kun je als je binnen bent je helm afzetten en hoor je dus alles wel normaal
ja dat weet ik en hebben we gisteren ook gedaan bijv in die drome met die lanceer pads waar ik elke keer vanaf werd geschoten
Je moet met iedereen die in de game zit op de teleporter buiten gaan staan. (Wel stroom aanzetten). Dan teleport je terug naar het begin. Daar staat dan een perk machine (of sleight of hand of jugger) en kun je een wapen pack a punchen.
Wel moeilijke map moet ik zeggen.. Ronde 10 heeft onze groep het al moeilijk Wie zo samen moon trouwens?
Ik wil wel straks een potje spelen. Mijn hoogste ronden is 11. edit* Speel nu ff n potje solo, en je kunt op het begin al tegen de 3000 punten verdienen door gelijk al je ammo en granaten op te maken
Idd doe ik ook als ik alleen ga spelen. Alleen ik weet niet of er al een Nederlandse tutorial is van de Big Bang Theory. (Weet een van jullie dat) Oh ja, nijn hoogste rond is 17
Niet voor iedereen is engels een eitje edit: mss deze map pack kopen, nooit zombie maps gedaan van WaW en zombie maps zijn sowieso wel fun