Hydrophobia kreeg oorspronkelijk vrij matige recensies, maar dat schijnen ze grotendeels gefixed te hebben allemaal, dus geen idee of het nu tof is. Misschien dat ik de demo even download van de week. Qua DLC koop ik toch eigenlijk nooit iets, dus dat soort deals gaan altijd aan me voorbij.
Ze hebben de game helemaal gefixt, het is zeg maar nu Hydrophobia 2.0 . Het is wel een korte game maar zeker 400 punten waard
Fijn om te zien dat ze in ieder geval weer (gedeeltelijk) nieuwe items in de aanbieding stoppen, alleen zit er voor mij niets interessants bij nu. Fallout: New Vegas DLC in de DotW graag.
Deal of the Week van volgende week ook bekend gemaakt: Manic Machines Gatling Gears August 30 – Sept 5 400 (50% off) Metal Arms: Glitch In The System August 30 – Sept 5 800 (33% off) BioShock 2: Minerva’s Den August 30 – Sept 5 400 (50% off) Borderlands Claptrap New Revolutions August 30 – Sept 5 400 (50% off) Jammer dat er zoveel gerecycled wordt, sommige dingen worden echt tig keer DotW terwijl andere dit nooit worden. Verder ook nog dit op August 30 - Sept 5: Activision Publisher Game Content Sale– Games on demand, Add-ons, and more from the “Call of Duty” franchise (Up to 50% off)
Gatling Gears en die DLC van Bioshock is toch al bijna een week lang afgeprijsd. Kom eens met korting voor de AC Brotherhood en Fable 3 DLC, al heb ik niet eens Gold dus heb er toch niks aan.
Jep, hier kun je alles terugvinden : http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Promotion/dealoftheweek Paar posts boven je ook al dit geplaatst: Manic Machines Gatling Gears August 30 – Sept 5 400 (50% off) Metal Arms: Glitch In The System August 30 – Sept 5 800 (33% off) BioShock 2: Minerva’s Den August 30 – Sept 5 400 (50% off) Borderlands Claptrap New Revolutions August 30 – Sept 5 400 (50% off) Bovendien nog een Activision sale (korting op meerdere Call of Duty-content): http://marketplace.xbox.com/en-US/Promotion/call-of-duty-sale
Vorige week Gatling Gears al gehaald voor 400msp. Hebben ze deze week niet weer een extra aanbieding, de laatste weken is er altijd nog een extra titel die niet wordt genoemd maar wel in de aanbieding is.
Maar was dat niet gewoon de content die de erop volgende week in de aanbieding kwam? Of doel je (ook) op content die voorgoed in prijs verlaagd is? Volgens mij is er voor volgende week nog niets bekend, ik hoop dat er eindelijk weer eens iets voor mij bij zal zitten, heb nu al weer een tijdje geen Xbox Live content meer gekocht.
Nog wat xbla-games in prijs gedaaldt van 800 (P) naar 400 (P): -War world -Bejeweld 2 -Voodoo dice -Panzer General: Allied Assault -Cellfactor: psychokinetic wars Stond al in het arcade-topic, had dat nog niet gezien