Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Een onmogelijke opgave voor mij :)

Het is nu gewoon een beetje klungelen met het ding en uiteindelijk gebruik ik het toch alleen maar voor bellen en what's app en soms sms. Games zijn maar zo lang leuk op zo'n ding...nog niet echt geweldige games gevonden ook.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Probeer eens Mirren Browser want ik vind FF op Android zelf niet zo geweldig

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteravond de foon op de lader gegooid totdat ie vol was. Toen ik ging slapen heb ik de telefoon gewoon zo gelaten, wifi aan en ik merk nu dat ie alweer een flink stuk leger is. Op deze manier haalt die accu het nog geen 24 uur. Vreet wifi dan zoveel?

4. FreeDollas

FreeDollas Designer

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je een slechte .apk gedownload. Probeer Dolphin HD/Mini eens. Veder heb je nog Skyfire, chrome, opera, mirren en nog een aantal.

Maar waarschijnlijk kan je allen flash lite omdat je telefoon niet de volledige flash ondersteund. Welk toestel heb je?

Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee, nogmaals, wifi vraagt haast niets van de batterij. Ik ben één van de gasten die zweert bij ATK. In het begin deed ik maar een dag met de batterij bij normaal gebruik en inmiddels is het 3-4 dagen. Android heeft inderdaad wel het één en ander ingebouwd om overbodige programma's af te sluiten maar ATK is toch veel uitgebreider en ook beter (imo). 's nachts verbruikt mijn telefoon maar 1-3% van de batterij en ook bij intensief gebruik valt het allemaal reuze mee met het verbruik. Dus het is wat dat betreft wel het proberen waard om ATK te downloaden en om daarnaast ook een beetje te klooien met de instellingen van zowel de telefoon als van ATK.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Met Chrome kreeg ik ook hetzelfde bericht, iets met this device is not supported. Ik ga de anderen wel uitproberen.

7. FreeDollas

FreeDollas Designer

Leuk Bevonden:
    0
    Welk toestel heb je :)?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh ja sorry vergeten, Samsung Galaxy Ace :D

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik zoek een download link voor de .apk van We Rule for Mobage (oftewel voor Android). Spel is momenteel alleen te downloaden als je uit Amerika, Canada of Ierland komt...

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kan het dat ik van een hoop mensen op What's App gewoon de videos niet kan afspelen? Van twee mensen die allebei een Sony Experia hebben, kan ik de videos niet afspelen, een andere die een Samsung Galaxy S2 heeft, daar kan ik wel videos van zien.

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ligt wellicht aan de codec die Sony Ericsson gebruikt om video's op te slaan? Ik heb eigenlijk nog nooit video's met whatsapp verstuurd maar ik kan me niet voorstellen dat hij ze omzet naar een andere codec, dus ik gok zo dat het daar aan ligt.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Mijn Apps/Games:
    3FM (de ontvangst van 3FM hier is echt compleet ruk...)
    Adobe Reader
    aDosBox
    ATK
    Aliens
    Angry Birds
    Barcode Scanner
    Barrr
    BreakTheBricks
    Buienradar
    Burn the Rope
    Dumpert
    Earth
    eBuddy
    Gameboy Color Emulator
    Gmail
    IGN
    IMDb
    Mahjong
    NOS Teletekst
    Paper Toss
    PapiJump
    Robo Defense
    Snes9x EX
    Torch
    TV-Gids
    VI
    WhatsApp
    Wiki
    Winamp
    Youtube

Mis ik nog iets/zijn er nog betere opties dan apps die ik nu heb? Veel van dit spul heb ik hiervandaan maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar simpele/verslavende/gratis puzzelspellen of andere handige apps. Het enige jammere is dat je alleen met een CC kan betalen op de market dus ik hou het voorlopig nog alleen bij het gratis spul.

13. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Paar handige apps:
    ATM Locator NL, vinden van pinautomaten
    Telefoongids zoek en vind
    Gmote/Teamviewer

En games zijn er erg veel, Game Dev Story is erg leuk en verslavend, Doodle Jump is ook erg leuk. Beide zijn niet gratis, maar daar zijn andere fora voor.

14. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de 3fm App vervangen door "TuneIn Radio". Kan je met 1 app naar veel meer radio stations luisteren.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kan ik in de settings van Whats App komen en het geluid van die constante chats uit zetten? Trilstand is prima maar de hele fucking tijd dat geluid, jezus mina.

Nevermind, ik zat de hele tijd in het progje zelf te zoeken naar settings, maar het moest gewoon via de knop op telefoon zelf. Maar nu staat het geluid van Whats App uit,maar vervolgens krijg ik dan ook geen trilling meer wanneer er een nieuw bericht is...schiet niet op.

Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  16. FreeDollas

FreeDollas Designer

Leuk Bevonden:
    0
  17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wordfreud _O_ Online scrabble. De shit om te hebben.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Cookie waar haal je de snes roms vandaan?

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Oke, ik mag tegen het eind van september voor m'n verjaardag n tablet uitzoeken:+
    Nu ben al n beetje aan het rond kijken, en mijn keus is komen op of de Motorola Xoom of de Asus Eee Pad.
    Maar omdat we thuis geen wifi hebben :emo: zou ik dus wel graag de 3G functie erin willen hebben.
    De 3G versie van de Asus komt uit, binnenkort. Maar hoeveel 'internet' verbruikt z'n tablet nou als ik 1 uurtje per dag zou twitteren, hyven, facebook enz. Filmpjes kijken en apps downloaden doe ik wel ergens anders.
    En zijn er verder mensen die zelf z'n tablet hebben en hun ervaringen willen delen met mij?

Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina