[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    whahahaha dat moeten ze dan ook nog opleveren...wat een wanker-actie. Dan kan je de spellen beter zelf verkopen dus.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jup, het is gemakzucht wat je erbij krijgt. Maar wat dachten jullie dan? Dat games gerecycled worden en dat het dan 15 euro waard is?
     
  3. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze beter zelf verkopen want je krijgt er maar weinig voor terug.
    Ik vind het zonde om je games te verkopen. Staat mooier zo'n kast vol met videogames :D

    on topic is Deus Ex al gespot?
    Ben benieuwd naar de game. Deel 1 jaren terug gespeeeld de nieuwe deel niet echt gevolgd dus laat me verrassen met Human revolution.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  4. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is niet waar. Geen onzin uitkramen als je niet weet waar je over praat.

    Ik kan 2 oude games inleveren, waaronder Saints Row 2. Die verkopen ze 2e hands voor 10 euro. Ik mag deze gewoon gebruiken voor de Back to school actie.

    Hoe weet ik dit? Door gewoon te bellen. Dit is een speciale actie en nergens staat vermeld dat games hun een bepaald bedrag moet opleveren.

    Effe research doen in de toekomst voordat je mensen onnodig bang maakt.

    Kijk eens op webshops, daar kan je Deus Ex al voor 40 incl verzending krijgen. Omdat GM daarmee niet kan concurreren, doen ze dit soort acties. Als ze daar dikke eisen aan gaan stellen, komt er geen hond op af.

    Kijk naar de * Hier staat als enige voorwaarde dat de spellen compleet moeten zijn.

    Tevens mag je alleen 2x een 360 game inleveren als je de 360 versie wil. Dus je kan geen 360 games inleveren en de PS3 versie nemen, dat is wat mij verteld werd.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat is niet waar wat jij nu zegt. Uit eigen ervaring bij een zelfde actie van Gamemania bij de Halo reach actie, klopt het precies wat hij zegt.

    Een game moet voor hun voor minimaal 15 euro verkocht kunnen worden anders nemen ze hem NIET aan. Bovendien mogen ze elke game weigeren. Als ze bijvoorbeeld al x aantal keer een game binnen hebben dan nemen ze hem ook niet meer aan.

    Destijds zelf 7 games meegenomen, en ze namen er maar 1 aan :x Omdat de games hun minimaal 15 euro moet opleveren. Toen ik vroeg welke games ze dan wel aannamen, noemden ze games van een paar weken oud... alsof ik die weg zou doen voor een tientje. Maar ze wisten het goed gemaakt, ze wilden wel 4 "mindere" games aannemen die dan als 1 game zou gelden 8) Dus moest dan maar ff 5 games inleveren om in aanmerking te komen.

    Heb er dus erg slechte ervaring mee. Je kan je games beter zelf verkopen krijg je er heel wat meer voor. Weet niet of dit in elke Gamemania vestiging gebeurd, maar in Leeuwarden wel.

    Bel ze iedergeval van tevoren op om te horen of ze je games aannemen, want anders kan je er wel eens voor niks heen gaan. Helemaal lullig als je er niet vlakbij woont zoals ik destijds.


    Lees de inruilvoorwaarden van gamemania eerst maar ff voordat je dingen beweerd die niet waar zijn. De mensen boven je hebben het wel goed en ik kan het uit eigen ervaring bevestigen. Staat ook duidelijk die regel van 15 euro.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  6. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Het enige wat hij zei is dat ze geen Fifa willen. SR2 mag ik gewoon gebruiken, terwijl deze op hun site als 2e hands voor 10 euro staat.

    Bel ze zelf en kom dan hier terug ok?
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Grave heeft gelijk hoor. Ik kan heus niet aankomen met Sega Superstars Tennis + Table Tennis. Die gaan ze echt niet aannemen. Zelfs spellen met genoeg waarde weigeren ze als die al genoeg keer in het systeem staan.

    En het zal wel verschillen per vestiging, maar als ze oude games aannemen heb je gewoon veel geluk.
     
  8. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    "Games met een USED verkoopwaarde lager dan 15 euro kunnen geweigerd worden."

    Dit gebeurd dus met regelmaat aangezien er in het verleden games van 1 euro werden ingewisseld voor dergelijke acties.

    Dat dus.

    Grave :thumbs:

    Maar we gaan weer zwaar offtopic..
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Ze hebben een hele lijst met games die ze niet aannemen. Vooral als de actie net begint komen er heel veel mensen games inleveren. kan zijn dat ze ineens op de eerste dag van tig games al x aantal hebben binnen gekregen. Daar sta je dan lekker met je games die je dacht wel in te kunnen leveren. maar als ze net al dus zoveel er van binnen hebben gekregen (wat bij zulke inlever acties dus gebeurd) dan sta je daar lekker met je games die je niet kan inleveren.


    [​IMG]

    Leuk dat ze je SR2 aannemen, maar volgens hun officiele regels mogen ze elke game weigeren en helemaal games die voor hun geen 15 euro waard is, staat duidelijk onderaan in hun regels. Dat jij misschien geluk hebt met 1 game wil niet zeggen dat andere games en andere vestigingen wel zo relaxt zullen zijn. Dus zijn namelijk hun officiele regels.

    Ik hoef ze niet te bellen, dit staat zwart op wit op hun website en heb er al vorige ervaringen mee gehad. Jij duidelijk niet. Zou me ook niks verbazen dat ze nu zeggen dat ze SR2 aannemen, en dat er vrijdag een andere werknemer zit die hem gewoon niet aanneemt. En daar hebben ze volgens hun regels ook alle recht toe ;)

    Gewoon geen onzin verkopen hier, want ik weet hoe lullig het is als ze ineens je games niet aannemen en je van ver weg komt om de game te halen. Dus mensen kunnen het beste even de ochtend van de dag zelf eerst ff bellen, zodat ze zeker weten dat ze niet voor niks terug gaan.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er staat ook kunnen geweigerd worden. SR2 bv. hoeft dus niet per definitie geweigerd te worden al is de kans groot.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Gewoon geen zaken doen met Gamemania. Simpel. Via Inet bestel je die game voor iets van 40-45 euro ofzo, en dan zou je ze nu 2 games moeten 'geven' plus 30 euro voor Deus Ex 2!?!? Kom nou. Dan kun je die games net zo goed zelf verkopen, of je geeft het weg aan een neefje of vriend en maakt ze er blij mee.
     
  12. DeJonz

    DeJonz Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar niemand heeft de game dus nog gespot? Nog niet te krijgen bij GameMania?
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Neowin

    USA Only waarschijnlijk :mad:.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    duh, hebben wij hier onlive??
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Werkt de Amerikaanse Onlive hier ook niet gewoon? :+ Heb het nooit getest en Onlive laat me eigenlijk koud. Hoopte eigenlijk op een Steam variant aangezien we hier geen Onlive hebben.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    denk dat je dan shit krijgt van not available in your region ofzo.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mediaoffer heeft hem verstuurd :) Is ie in ieder geval voor t weekend binnen
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    MO heeft blijkbaar vandaag al Deus Ex opgestuurd. Hoogstwaarschijnlijk heb ik hem morgen dan al binnen ipv vrijdag.

    (geluk dwing je af zeggen ze :+ )
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoeveel was hij bij MO? Laten we hopen dat YourGameZone hem morgen opstuurt. :)
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    50 euro.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina