Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    eBay is ook nog een optie. Heb daar ook wel eens 12 + 1 maand Xbox Live gekocht voor €38,- volgens mij

2. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de Tips !

3. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    weet iemand hoe snel yourgamezone nis met het leveren van pre orders?

Wil fifa 12 bestellen!

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    op de releasedatum.

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Waar bestellen jullie PES 12?

6. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Zeker nog nooit verder gekeken dan je neus lang is ?
    Games kopen in de store is niet meer van deze tijd.

7. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Zeker nog nooit je post ge-edit? :+

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin zeg:emo:

Heb FIFA 11 vorig jaar bij ePlaza gehaald op de dag van de release voor €40,-. Goedkoper dan dat kon je hem niet eens pre-orderen...

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, online is vaak goedkoper maar traditionele winkel heeft toch vaak wel mijn voorkeur. Bovendien, met pre-orders is online vaak goedkoper maar na lange tijd zijn de prijzen ongeveer gelijkwaardig. :)

10. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197

Uitzonderingen daargelaten ;)

De extra reiskosten zorgen er voor dat ik via een webshop goedkoper uit ben.

11. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Alweer 2 weekjes geleden ofzo, maar ik wou de limited edition van BlazBlue bestellen bij 12game.com. Het liep telkens de soep in wanneer ik wou afrekenen. Error's overal. Uiteindelijk 's avonds maar een mailtje gestuurd en toen ik rond 9 uur keek de volgende morgen had ik al antwoord terug en was het opgelost. Dus ik betaalt en de volgende dag de game in huis. Toch netjes van ze.

PS: coentjuh was het volgens mij die die aanbieding is het spot-topic had gepost. Thnx mate :thumbs:

Edit: Oh ja, nog iets. Moet weer ff 4200 MS-points hebben. Waar is dat momenteel het goedkoopst? Alvast bedankt

Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Koop zelf ook erg vaak online hoor, maar om te zeggen dat het niet van deze tijd is, is natuurlijk wel erg overdreven:+

Oi

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    No problem :)

Ik hoop dat Yourgamezone.nl Deus Ex morgen snel verzend, zodat ik 'm vrijdagmorgen al in huis heb :)

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BF3 is bij wehkamp nu opeens weer duurder.. vind 't maar vaag. Ze hebben nooit goede game acties.. en nu opeens zowat alle pre-orders goedkoop, maar levertijden van 5 weken+ en prijzen die veranderen? Hmmh...

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0

Ja ik vertrouw wehkamp ook niet echt meer. Heb daar mijn pre-order geplaatst voor Deus Ex, die morgen uit moet komen, maar bij leveringstijd staat 1 week. Als ie morgen niet binnen is annuleer ik en koop ik wel ergens anders.

Wel lomp dat ze wel gewoon doodleuk verder gaan met adverteren over deze pre-orders (waaronder Deus Ex), omdat ze zo goedkoop zijn. Tegen de tijd dat het spel binnenkomt is dat de standaard-waarde van de game ofzo. |:-

Achja, misschien vrees ik het ergste en valt het allemaal wel mee, we zullen zien. :9

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er blijft een levertijd van 1 week staan totdat je em hebt. Niks mis met Wehamp. ;) Tot nu toe hebben ze al mijn pre-orders netjes op tijd afgeleverd... En de levertijd in de bestelstatus is nooit minder dan 1 week geweest bij mij. Niet al te veel op letten dus.

@Tyspolir: Levertijden van 5+ weken... Lijkt je dat niet normaal voor games die pas over...je weet wel... 5+ weken uitkomen?

edit: Trouwens toevallig een kortingsbon van €10 gekregen. Yay. :D Skyrim voor €37,50! (ja, ik weet dat de prijzen van games gisteren €5 omhoog zijn gegaan, maar met deze kortingsbon is er dus eigenlijk nóg een extra korting van €5 op de pre-orders tov de al niet slechte prijzen van eergisteren)

Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Pas te gebruiken vanaf €50 ;)

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die vorige die vanaf €25 was te gebruiken heb ik verzilverd op een product van een tientje, dus we zullen zien of ze deze keer wel vast houden aan die prijs. ;)
    En Skyrim was toch maar een voorbeeldje, ik heb iets anders op het oog. :9

20. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het net eventjes geprobeerd en hij werkt inderdaad wel gewoon. Skyrim voor €39 is wel interessant :)

What's on your eye ;)?

Deel Deze Pagina