[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Denk het, ik ben ingelogd maar ik kan ook niks doen.

2. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt North america terug online ?

Is al heel de dag Off en heb juist riot points gekregen voor nix ^^

edit : Er staat tot 11.30 AM wanneer is dat in belgische tijd ?

Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  3. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Yes!!! US is terug online , heb btw karthus gekocht , heb tientallen filmpjes van elke champ gekeken en karthus zag er het gaafste uit :)

goede keuze ?

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Is dat niet een beetje te laat om te vragen als je uhm al gekocht hebt?:+

5. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Niet bepaald , ik vraag gewoon of ik een goede keuze gemaakt heb ?

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Is subjectief IMO.

7. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    No shit -_-

Je kunt wel voor iedere champ gaan vragen wie 'm wel of niet vet vind, uiteindelijk moet je 'm zelf spelen. Doe niet zo moeilijk en zoek gewoon een champ die JIJ wilt spelen.

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Pff het patchen werkt ook voor geen meter zeg, gister al gezeik met de servers en nu dit weer, ze hebben het niet echt goed voor elkaar daar bij Riot.

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Three words, free to play. Stabiliteit is iets lastigs als je zo een stand-alone model hebt als bedrijf. Geef het een dagje en ze fixen het.

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    dat slaat natuurlijk nergens op ze verdienen veel meer geld dan spellen waar je wel gewoon voor betaald door middel van skins/champions etc verkopen voor belachelijke prijzen die wel aan de lopende band gekocht worden:)

Dat is natuurlijk geen excuus. Zelfs op de gamescon hadden ze connectie problemen midden in de final lol:+

Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb jij geen idee hoeveel het wel niet kost om servers draaiende te houden 8)

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Jawel hoor maar ze verdienen meer dan genoeg voor stabiele servers maar willen de kosten natuurlijk zoveel mogelijk drukken voor winst.

download begint eindelijk beetje op gang te komen na 4 uur:cool:

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt reuze mee. Zoveel verdienen ze niet. Server issues zijn er wel vaker during patch days omdat er gewoon zo'n enorme server strain is gebogen over een 9tal servers. (3 regions, 2 standard servers per region en één back-up buiten de gewone server locatie).
    Dat houd dus in dat er mensen moeten worden ingezet op al die locaties om de server strain/issues eruit te fixen, rekening houden met downtime wat altijd slecht is voor een online bedrijf zoals Riot en vervolgens ook nog eens alle shit moeten regelen zodat het patchen/downloaden soepel verloopt.
    Beetje kort door de bocht van je, imo.
    Kosten drukken is niet van de partij.

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Feit blijft wel dat toen ze ~1 maand geleden EU splitsten ze gezegd hadden dat de login queues verleden tijd waren en dat we in de EU nie tmeer op US servers hoefden te spelen.
    Ze hebben beide nog niet waar gemaakt, want de US servers zijn er nog steeds en zo nu en dan zijn er nog steeds queues. Gratis of niet, dat is onacceptabel. Komt nog bij dat ik wel redelijk wat betaald heb, maar daar zie ik maar weinig van terug.

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Precies voor de mensen die voor dingen betaald hebben is het helemaal kut natuurlijk, zelf ga ik niet betalen voor champions etc ik w8 wel wat langer en speel ze zelf vrij:+

16. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Champions betaal je toch ook niet voor? Die koop je gewoon met IP.
    Zelf heb ik de digital collectors pack gekocht, omdat je er een flinke som RP voor terug kreeg en dus effectief voor ~10 euro een hele stoot champs krijgt. Daarnaast heb ik 1 of 2 keer wat RP gekocht om wat skins tijdens de sale te kopen.

Begrijpelijk, maar jammer dat mensen die betaald hebben geen voordelen krijgen. Ik zou het best leuk vinden als ik voorrang kreeg in de queue omdat ik betaald heb, maar ik snap dat dat gewoon het hele spel verpest.

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zoveel verdienen ze niet? Riot games is momenteel zo'n 300 miljoen waard en ze hebben een revenue van 40-50 miljoen dit jaar alleen al. zoveel kosten stabiele servers nou ook weer niet hoor:p

@ Maarten champions kan je toch ook met RP points kopen? een vriend van me had dat gedaan die gek:p hij gaf aan WoW ook een fortuin uit aan server transfers etc wat 20 euro per transfer kost hehe.

Rofl ben eindelijk klaar met patchen krijg ik die Maestro error weer, even rebooten maar weer dan:mad:

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Betalen is in principe puur doneren met wat extratjes in return. Daar moet je niks voor terug verwachten. Dat geven ze ook duidelijk aan dat daar geen verschil in gemaakt wordt tussen F2P en retail/skin mensen. Het feit dat EU nog steeds op US speelt is omdat de server split nog niet helemaal compleet is. Er moet nog een extra EU server komen. Queues zijn er in principe alleen op en rond patch days, wat meestal niet langer is dan 15 minuten.

Het is nauwelijks 'onacceptabel', het is zelfs vrij normaal. Server downtime komt overal voor, niet alleen in LoL. (Nu kun je wel HoN gaan roepen, maar die hebben hun start-up wel makkelijker binnen gekregen en hadden voor een lange tijd aardig wat server sponsors, neem dat even mee in aanmerking)

19. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben weer online dus mij hoor je niet meer klagen:+ heb idd wat weinig geduld haha die Talon ziet er wel vet uit opzich.

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    HoN is toch zwaar geflopt, ze zijn laatst als laatste middel toch overgestapt op een FTP model? Ook hier wachten op de patch, maarja, er zijn ergere dingen, de qeues zijn echt niet meer zo erg als een maand of 2 geleden, in feite heb ik nooit meer qeues gehad na de server split, behalve gister en vandaag door de patch. Ik vind mensen ook overdrijven over de skin prijzen, zoals gezegd het is meer een donatie dan dat je betaalt voor een skin. Ikzelf heb dit spel meer gespeeld als games waar ik 50 euro voor heb betaald vroeger, dus een kleine donatie vind ik op zijn plaatst :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina